Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Itsellä Boksi ei ole kiinni töllössä, vaan tietokoneen kakkosnäytössä, 22" Samsungissa DVI:llä ja olen erittäin tyytyväinen kuvaan, m.m resoluutio/pinta-ala-suhde on parempi kun suurimmalla osalla Full HD telkkareista.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Velipojallani on boxi kiinni 19 tuumaisessa näytössä ja kuva on uskomattoman tarkka!
Oma HD ready 37" töllö + hdmi viritys jää pahasti kakkoseksi. Suosittelen panostamaan 20 euroa ja siirtymään HD aikaan

... tosin tuon jälkeen sinua v*tuttaa ankarasti, että miksi tein tämän vasta nyt ja pelasin x aikaa tolla surkealla virityksellä :)

Kiitos. : D Lähettelen sitten infoa kun saan kyseisen kaapelin ostettua. Ei tuo 20e ole paha hinta, jos saan paremman pelinautinnon. Peliestäkin saa enemmän vastinetta rahalle sitten : D

Viimeisin lisäys pelikoneeseeni on uudet stereot. Kyllä kuuluu ääni hyvin! Nyt kun sen kuvan saisin vielä paremmaksi, niin olisi aika täydellistä. :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

22" Samsung HD-ready ja HDMI kaapeli. Ihan tyytyväinen olen ollut. isompi voisi tietysti olla!
Onko muilla kokemusta siitä jos laittaa HD-ready television kanssa vaikka 1080p resoluution. Ilmeneekö ongelmia?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Onko muilla kokemusta siitä jos laittaa HD-ready television kanssa vaikka 1080p resoluution. Ilmeneekö ongelmia?

Oikeastaan tässä on kaks vaihtoehtoa. Joko kuva ei näy ollenkaan tai sitten telkkari skaalaa sen alaspäin ja kuvanlaatu on huonompi mitä 720p resoa syötettäessä.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

OHHOH!!! Ihan pirun tarkka kuva tuli! : D

Kiitos sinulle, joka suosittelit! ^^. Tässä tuli vuoden "yllättäjä". : D Oli kyllä paljon yli kahdenkympin arvoinen ostos!
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Tällä hetkellä Elite on kiinni Artin 28" laajakuvatöllössä. Eihän tuo liian hyvä ole ei.
Nyt ois tarkoituksena ostaa about 40" Full HD-töllö.

Olisiko ideoita millainen toimisi erityisesti pelaamisessa ja leffoja kattoessa. Koko about 37-42" ja hinnaksi n.1000. Itse olen katsellut Sonyn W-sarjaa, näyttäis olevan verkkokaupassa 1000 hintaan myynnissä sellainen, liekkö tarpeeksi hyvä?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

W-sarja on todellakin tarpeeksi hyvä. Huomenna saapuu 52" tähän kämppään. Kaks vuotta oon sitä jo katsellut, ja viimein sen saan. Eiköhän riitä muutamaksi vuodeksi peli-iloa parantamaan.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Samsung 46" A766 fullhd:ssa on kiinni ja on kyllä mahtava pelata b:cool:
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Samsung 22" HD-ready. jollain tietoa tukeeko 60 herzin tilaa?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

elite on kiinni panasonicin 42-tuumaisessa px70 hd-ready plasmassa (2m etäisyydeltä katselen) ja kyllä tykkään :cool: Liitäntänä hdmi.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Sony 40v4220 Full HD ja nyt näkee hyvin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Mitäs tyypit luulette olisiko tällaisesta mihinkään?

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=31339

Voisin päivittää pelitöllön nykyaikaan edukkaasti. Ei jaksa tällä tietsikan näytöllä vääntää ja tuo vanha 20 tuuman putkitöllö tuppaa olemaan jo aika hankala katsoa...

Itse ostin tuollaisen viime kesänä hintaan 500 ja on ainakin omasta mielestäni tarjonnut vastinetta rahoille. Mustan toisto on joskus häirinnyt, mutta kyllä tuolla pelailee. Isompi saisi kyllä olla :eek:
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Nyt tuli LG:n 42" töllö (42LG2000) kotiintoimitettuna Markantalolta hintaan 599,-

Tilasin lähes parikuukautta sitten Verkkokaupasta 37LG3000:n, muttei sitä tunnu ikinä sieltä saavan. Niin piti sitten viime viikolla laittaa tilaus tuolta Markantalon kautta ja peruin samalla Verkkokaupan tilauksen. Olisi kyllä ollut ihan edullinen tuo 37", kun sen olisi saanut hintaan 499,-

Mutta ei kyllä harmita tuo 100euron lisäsijoitus, olisi kuitenkin tuntunut tuo 37" vähän ajan päästä pieneltä.
 
Ylös Bottom