Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Milläs ohjaimella Brawlaatte?

kerde

New Member
Itse olen aloittelijan kengissä ja kokeillut pelkästään Wii-motea sivuttain (ei ole muita ohjaimia), eikä ole mitään aikaisempaa historiaa SSB-peleistä. Sen ymmärrän että jos on aikaisemmin pelannut GameCubella SSB niin vanhasta tottomuksesta Cube-ohjain suosikkina.

Joten mistäs lähtis liikkeelle, onko lisäohjaimen hankinta väistämätöntä? ;)

Millä itse pelaatte ja miksi?
 
Vastaus: Milläs ohjaimella Brawlaatte?

Wiimote+Nunchuck. Omistan vain pari motea ja nunchuckia GC-ohjainten lisäksi ja niillä aikaiseksi saadusta kolmesta vaihtoehdosta mielestäni paras.
 
Vastaus: Milläs ohjaimella Brawlaatte?

GC ohjaimella vallan. Meleetä kun tottui pelaamaan niin en ole muilla kapuloilla oikein pelaillu. Wiimotella yksin ja Wiimotella Nunchakun kanssa olen koittanut, muta eivät tuntuneet minulle oikeilta.
 
Vastaus: Milläs ohjaimella Brawlaatte?

GC ohjaimella vallan. Meleetä kun tottui pelaamaan niin en ole muilla kapuloilla oikein pelaillu. Wiimotella yksin ja Wiimotella Nunchakun kanssa olen koittanut, muta eivät tuntuneet minulle oikeilta.

Sama myös täällä. Muut ohjain välineet ovat huonompia:)
 
Vastaus: Milläs ohjaimella Brawlaatte?

Mä joudun pelaan Mote+Nuntsa ohjaimella koska ei muita ohjaimia löydy. Hankin kuitenkin pian Classic ohjaimen VC -pelien vuoksi ja taidan Brawlaamistakin sillä kokeilla
 
Vastaus: Milläs ohjaimella Brawlaatte?

Mä joudun pelaan Mote+Nuntsa ohjaimella koska ei muita ohjaimia löydy. Hankin kuitenkin pian Classic ohjaimen VC -pelien vuoksi ja taidan Brawlaamistakin sillä kokeilla

Kerrothan millaista sillä on pelata? Aattelin meinaan itsekin ostaa Classic Controllerin.
 
Vastaus: Milläs ohjaimella Brawlaatte?

Kerrothan millaista sillä on pelata? Aattelin meinaan itsekin ostaa Classic Controllerin.

Juu, laitan tänne sitten kun olen sen hankkinut.
Mote+Nuntsa on kyl kiva ku voi pitää käsiä kaukanakin toisistaan jos siltä tuntuu :D

Ja ketjun aloittajalle, nick ei muistu enkä jaksa katsoa: Kyllähän vähintään se Nuntsa täytyy hommata. Sen verran inhottavaa se pelkällä motella pelaaminen minusta on
Ja voi tehdä vaan yhen tauntin kun muilla tyyleillä voi tehdä 3, ja netissä 4
 
Vastaus: Milläs ohjaimella Brawlaatte?

Mä tykkään pelata motella eniten, kun kaikki muut ohjaimet minulta löytyy paitsi cuben.

Ja kyllähän motella muutkin tauntit onnistuu, vaikka se onkin vain vähän tuskaista ja hidasta tehdä.
 
Vastaus: Milläs ohjaimella Brawlaatte?

Hankin sittenki sen GC-ohjaimen. Halvempi ja enemmän käyttöä sille kuin classicille
 
Vastaus: Milläs ohjaimella Brawlaatte?

Wiimote+Nunchuk yhdistelmällä en itse pitkälle pötki, turpiin sillä vain otetaan.:D

Wiimotella tykkään pelata joskus Brawlia, se on mukavan yksinkertaisen helppoa ja yksinkertaisen helppoa ottaa se kätösiin. Saa myös uuden käsityksen pelistä jos ei ole ennen kokeillut.

Classic on ihan mukiinmenevä ja kyllä sitä GCN-ohjainta tulee eniten nykyään käytetyksi, jos halutaan OIKEIN taidokkaasti pelata(Classic Controller menee myös).

Itse suosittelen kaikkia muita ohjaus tapoja paitsi Wiimote+Nunchuk. Pelkällä Wiimote pelaamisella pääsee pitkälle jos on pitkäjänteinen.:D
 
Vastaus: Milläs ohjaimella Brawlaatte?

Wiimote+Nunchuk yhdistelmällä en itse pitkälle pötki, turpiin sillä vain otetaan.:D

Wiimotella tykkään pelata joskus Brawlia, se on mukavan yksinkertaisen helppoa ja yksinkertaisen helppoa ottaa se kätösiin. Saa myös uuden käsityksen pelistä jos ei ole ennen kokeillut.

Classic on ihan mukiinmenevä ja kyllä sitä GCN-ohjainta tulee eniten nykyään käytetyksi, jos halutaan OIKEIN taidokkaasti pelata(Classic Controller menee myös).

Itse suosittelen kaikkia muita ohjaus tapoja paitsi Wiimote+Nunchuk. Pelkällä Wiimote pelaamisella pääsee pitkälle jos on pitkäjänteinen.:D

Ei se Wiimote+Nunchuk yhdistelmä huono ole, jos vain säätää niitä nappeja:D. Pelkällä motella on tosi tuskaista pelata.
 
Vastaus: Milläs ohjaimella Brawlaatte?

Itse myöskin olen tottunut Meleetä pelailessa tuohon GC-ohjaimeen...Sillä tulee siis nykyääkin Brawlissä pelattua.Joskus käytin myös tuota Wii motea sivuttain ja olen silläkin ihan hyvin onnistunut....:D
 
Ylös Bottom