Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä kokoisen TV:n omistat?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mope19
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mope19

New Member
Eli haluaisin tietää, minkä kokoisen TV:n avulla muut pelailevat pelejä? Itselläni 32-tuumainen, 50Hz, Philips-laajakuva (noin 2v vanha)...Siis myös muita speksejä saa TV:stään pistää jos haluaa...
 
28" Finlux, Herzeistä sun muista en tiiä, mutta mainitaan että tölsy on syttyny jo pariin otteeseen tuleen... Vielä jaksaa, ikää vasta about 10v.:cool:
 
100hz, 32" Finlux, 3 Scarttia, ntcs tuki, progressig scan, s video, rcb. Puoli vuotta vanha.
 
Sony KV-32FC60, eli 100Hz:n littanaruutuinen 32 tuuman pönttö.

Tyytyväinen olen ollut. S-videon NTSC-tuen puute on aiheuttanut hiukan ongelmia (komposiitti ja RGB kyllä toimivat). Olisin myös kaivannut multinormiviritintä, eli mahdollisuutta virittää NTSC-kanavia.
 
Minulla on PAL-tuen ja PAL-kanavien katsomismahdollisuuksien puute hieman harmittanut välillä. Kysymys kuuluu, mitä käyttöä olisit Hex löytänyt NTSC-virittimelle? Itse kun en ole vielä keksinyt mihin tuota voisi käyttää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Minulla on PAL-tuen ja PAL-kanavien katsomismahdollisuuksien puute hieman harmittanut välillä. Kysymys kuuluu, mitä käyttöä olisit Hex löytänyt NTSC-virittimelle? Itse kun en ole vielä keksinyt mihin tuota voisi käyttää.
Heh, arvasinkin, että olisi pitänyt perustella. :p Käyttökohteena olisivat NTSC-alueen vanhat konsolit. Niissähän ei yleensä kuin antennilittäntä löydy, enkä halua itse ronkkia komposiitti-signalia koneiden sisuksista.
 
Tarkoitukseni olisi ostaa laajakuva TV ja 32 tuumainenkin se saisi olla. Tällä hetkellä minulla on peli TV:nä joku 20 vuotta vanha Salora, mikä on kyllä parhaat päivänsä nähnyt. Tosin kun hinta on 2000 euroa en sitä TV:tä ihan heti lähde ostamaan. Odotan kunhan digitaalimallit tuosta paranevat.
 
29" 4:3 Sony Wega, tarkkaa mallia en muista. Ostin käytettynä joku 1/2 vuotta sitten.
16:9 TV ei ollut vieläkään ajankohtainen, laajakuvalähetyksiä kun on vieläkin aivan liian vähän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Sony KV-32FX66

Tammikuusta lähtien on ollut tämä ja tyytyväinen olen :)

olen ostamassa uutta TV:tä tässä jossain vaiheessa ja tämä vaikuttais aika hyvältä mallilta... paljonkos hintaa oli?
 
28" Philipsin laajakuva, 60hz, 3x scart, yms. Mainio ostos, ainakin jossei katso elokuvia saati televisiota
ja on valmis maksamaan vain 500 kuten minä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan taikajanne
14" Daewoo:)

Aika pitkään pelasin tuon kokoluokan teeveellä :P Pelaisin vieläkin ellen olisi tuurilla saanut tätä 27" mukavaa. Olen käsittämättömän pihi kun puhutaan televisioista, tietokoneeseeni sekä hifiin olen sijoittanut puolestaan ihmeen paljon =)
 
Ylös Bottom