Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä hintainen?

jeejeepete

New Member
Olen ajatellut ostaa tuon GameCuben tuohon Xboxin viereen, joten kysyisin mitä olette maksaneet omista Nintentoistanne?
Eli mistä saisi halvemmalla?
Löytyisiköhän näitä jostain jopa käytettynä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeejeepete
Olen ajatellut ostaa tuon GameCuben tuohon Xboxin viereen, joten kysyisin mitä olette maksaneet omista Nintentoistanne?
Eli mistä saisi halvemmalla?
Löytyisiköhän näitä jostain jopa käytettynä?
Esimerkiksi konsolinetissä on indigo-väri tarjouksessa (189), mutta toisaalta taas VPD:ssä saa wave racen kaupan päälle (229). Eli riippuu millasen paketin haluaa. Kannattaa vähän katsella ympärilleen, vaikka sunnilleen samanhintanen pitäis kaikkialla olla.

Mutta voithan aina laittaa ilmoituksen meidän Osta/Myy/Vaihda -osastollemme, että Cube ois hakusessa.
 
Jos uutena haluat ostaa, niin suosittelisin ainakin Giganttiin soittamista. Käytettynä voisi esimerkiksi tuolta löytyä --> www.huuto.net
 
Ok. PlayerOnessakin muistaakseni oli tuon 189...
Minkäs hintaisia muistikortit/kaikki tarvittavat vimpaimet ovat?
Entä ohjaimet?
 
Okei kiitos, mikäs tuo Wavebird muuten on? Joku parempi ohjain ilmeisesti (?), mitä eroa tavalliseen?
Riittääkö tuo pienempi muistikortti, kun olen Cuben ajatellut sellaiseksi "moninpelikoneeksi" mitä voisi raahata kavereille ym.?
 
Hintavertailu kannattaa aina. Ite sain käytettynä cuben, muistikortin, marion ja rgbletkun hintaan 220
 
osta käytetty.

Maksoin omata mustasta cubesta 150 euroa. Laitetta oli käytetty n kuukausi joten takuuta oli jäljellä 11 kuukautta. Laite vielä tuotiin kotiovelle :)

Käytetyn takuulaitteen ostaminen kannattaa aina. Tyhmää se on liikaa maksaa ....
 
251-paikkainen muistikortti kannattaa ostaa, jos haluaa kortille mahtuvan enemmän kun 3 pelin tiedot.. riippuu tietysti täysin peleistä paljonko ne vie, mutta mulla ainakin oli pieni 59-paikkanen alta aikayksikön täynnä ja eikun isompaa ostamaan.

eli osta ISOMPI suoraan!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Naahu
251-paikkainen muistikortti kannattaa ostaa, jos haluaa kortille mahtuvan enemmän kun 3 pelin tiedot...
*Köh*
7 peliä ja MC251 hankittu vain jotta saataisiin kolme profiilia TimeSplitters 2:een. Vittumaista kun yhden blokin takia ostetaan 251 blokkia (60 blokkia käytetty siis).

Mutta silti kannattaa ostaa heti alkuunsa Memory Card 251. Olisin itsekin tehnyt näin, mutta toukokuussa se ei ollut mahdollista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
*Köh*
7 peliä ja MC251 hankittu vain jotta saataisiin kolme profiilia TimeSplitters 2:een. Vittumaista kun yhden blokin takia ostetaan 251 blokkia (60 blokkia käytetty siis).

Mutta silti kannattaa ostaa heti alkuunsa Memory Card 251. Olisin itsekin tehnyt näin, mutta toukokuussa se ei ollut mahdollista.
Jos muistikortillasi on noin paljon tyhjää tilaa, suosittelen varmuuskopiointia. Ellet siis ole jo tehnyt niin...
 
Ylös Bottom