Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä näköistä porukkaa?

Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Joku vielä väittää, että kaikki erikois versioiden mukana tullut kama on turhaa krääsää. Ekaa kertaa oli tuo crysis reppu mukana juhannuksena. Kyllä sinne juomat ja muonat mahtui sekä toinen "paita" jota käytän takkina näin kesäisin. Sopii myös paljon paremmin meitsin lookkiin tuo kuin sellanen ruma harmaa/oranssi reppu jota aina käytän kauppakassina.

Näytä liitetiedosto 9551
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Kädetin ilmeisesti aikaisemmin jotain. Enkä huomannut sitä kun mulle noi kuvat näkyivät ihan ok. Onko nyt parempi? :)
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Kädetin ilmeisesti aikaisemmin jotain. Enkä huomannut sitä kun mulle noi kuvat näkyivät ihan ok. Onko nyt parempi? :)

Tjoo, lainaus on tossa yllä nyt rikki mutta kuvat orikinaaliviestissä näkyy. Joten fiksaatteko ton lainauksen. Ts. Käyttäkää god modea :p

Näytä liitetiedosto 9659
Tässä meikäläinen viimekesältä SOA tapahtumasta :).
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

-44kg vuodessa ja lihasmassaakin siinä ajassa saanut lisättyä
Oikeasti -44 kg? Huikee suoritus! Jos sopii kysyä: Mistä kaikki alkoi ja mistä löysit motivaation tohon? Noin kilon laihduttaminen viikossa tarkoittanee kuitenkin että muutit täysin ruokailutottumukset ja aloit urheilla pirusti.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Oikeasti -44 kg? Huikee suoritus! Jos sopii kysyä: Mistä kaikki alkoi ja mistä löysit motivaation tohon? Noin kilon laihduttaminen viikossa tarkoittanee kuitenkin että muutit täysin ruokailutottumukset ja aloit urheilla pirusti.

Koulusta ja siitä, ettei jaksanut portaita kavuta ylös hengästymättä. Ruokailutottumukset ovat muuttuneet täysin ja nykyisin juoksen 6-7 kertaa viikossa vähintään puolituntia kerrallaan, välillä pitkää matkaa myös. 17 kilometriä on pisin yhtäjaksoinen juoksumatka tällä hetkellä. Vedin myös ensimmäiset leukani 7kk sitten ja nytten niitä menee kiitettävät 6 kappaletta myötäotteella. Vastaotteella enemmän toki.

Ihan olen tyytyväinen päätökseen ollut, mutta aika pikkutarkka ja neuroottinen on tullut oltua ruokailun ja liikunnan kanssa. Ei sinänsä varmaan huono juttu, ettei rupea lipsumaan.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Ihan olen tyytyväinen päätökseen ollut, mutta aika pikkutarkka ja neuroottinen on tullut oltua ruokailun ja liikunnan kanssa. Ei sinänsä varmaan huono juttu, ettei rupea lipsumaan.
Cool! Määrätietosella tekemisellä ne tuloksethan syntyy. Sitten kun tuntee homman luontevaksi elämäntavaksi, voi vähän höllätä ihan suosiolla. Elämästä pitää kuitenkin muistaa myös nauttia. :)

Mutta eiköhän jatketa ketjua ihan aiheesta...
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Näytä liitetiedosto 10330

Tällainen pötkyläpäinen hipinretale ilmoittautuu. Kuva otettu Roomassa, Assassin's Creedin maisemissa. Piti käydä ihan aiheeseen liittyen vartavasten myös Via Eziolla :)
 
Ylös Bottom