Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä jenkki-ps2?

triple_a

New Member
Mistä kannattaisi tilata jenkki-ps2? Ei tarvitsisi modata, kun olisi aito jenkkikone alla. Tullit ja alvit olen valmis maksamaan. Ja kertokaa ihmeessä sekin, jos pidätte ideaani kuolleena syntyneenä.
 
Vastaus: Mistä jenkki-ps2?

Kannattaa sitten tilata se uusi malli, kun siinä on erillinen virtalähde, joten tarvitset vain euro-virtajohdon, eikä tarvitse pelleillä muuntajien kanssa.
 
Vastaus: Mistä jenkki-ps2?

Paljonko muuten on tulliprosentti PS2:sta? Tullithan vaihtelevat tavaran mukaan. Ja tottakai haluan tilata uuden, pienemmän PS2:n. Se vanha järkäle ei ole edes vaihtoehto.
 
Vastaus: Mistä jenkki-ps2?

triple_a sanoi:
Paljonko muuten on tulliprosentti PS2:sta? Tullithan vaihtelevat tavaran mukaan. Ja tottakai haluan tilata uuden, pienemmän PS2:n. Se vanha järkäle ei ole edes vaihtoehto.
Tullit taitavat olla muutaman prosentin luokkaa, suurempi menoerä tulee ALV:sta (taitaa olla 22 tai 18%)
 
Vastaus: Mistä jenkki-ps2?

Hei.
Minulla olisi myös tarkoituksena hankkia jenkki-ps2, kun en jaksa enään odotella FF12:n eurojulkaisua. Onko tuo yllä mainittu www.videogamesplus.ca vieläkin hyvä vaihtoehto tilata kyseinen laite, vai onko muita suositeltavia nettikauppoja? :)
 
Vastaus: Mistä jenkki-ps2?

Dreamfly sanoi:
Hei.
Minulla olisi myös tarkoituksena hankkia jenkki-ps2, kun en jaksa enään odotella FF12:n eurojulkaisua. Onko tuo yllä mainittu www.videogamesplus.ca vieläkin hyvä vaihtoehto tilata kyseinen laite, vai onko muita suositeltavia nettikauppoja? :)

Toinen vaihtoehto on tilata ntsc versio pelistä ja pelata kovolta käyttäen mc exploittii, halvempi vaihtoehto :)
 
Vastaus: Mistä jenkki-ps2?

Dreamfly sanoi:
Hei.
Minulla olisi myös tarkoituksena hankkia jenkki-ps2, kun en jaksa enään odotella FF12:n eurojulkaisua. Onko tuo yllä mainittu www.videogamesplus.ca vieläkin hyvä vaihtoehto tilata kyseinen laite, vai onko muita suositeltavia nettikauppoja? :)

VGM+ on edelleen hyvä paikka ostaa usa-materiaalia. Näköjään samaan hintaan saa tuolta ps2 usa-version kuin täältä pal-version.
 
Vastaus: Mistä jenkki-ps2?

triple_a sanoi:
Paljonko muuten on tulliprosentti PS2:sta? Tullithan vaihtelevat tavaran mukaan. Ja tottakai haluan tilata uuden, pienemmän PS2:n. Se vanha järkäle ei ole edes vaihtoehto.
Tulliprosentti on 3,5% kaikille elektroniikka tuotteille sekä dvd ja cd tuotteille.

Olethan ottanut huomioon, että esim Videogamesplussasta konsolit lähetetään vain DHL kuriiripalvelulla, joka maksaa rutkasti. Slim PS2:n kohdalla veikkaisin sen olevan n. 60 CAD.
Lisäksi näyttäisi, että Videogamesplus myöntää vain 30 päivän takuun tuotteilleen.

Aikoinaan olin ostamassa GameCubea eräästä kanadalaisesta kaupasta ja kyselin mahdollisen takuun perään johon he totesivat, että ulkomaille lähetetyille koneille ei tule minkäänlaista takuuta ja jos kone on rikki jo lähetettäessä he eivät sitä korvaa. Joten tuohon jäi sen ostaminen.

Alustavana laskeskelmana USA PS2:n hinnaksi tulisi:
( 149,99 CAD + 60 CAD ) / 1,4199 = 147,89 EUR
( 147,89 EUR * 1,035 ) * 1,22 = 186,74 EUR

Eli tulli 3,5% ja ALV 22% nostavat hintaa aina ikävästi, mutta ei tuo huono hinta ole.
 
Vastaus: Mistä jenkki-ps2?

Noniin. Tilasin ps2:n www.gamestop.com :sta maanantaina ja kuriiri toi koneen minulle hetki sitten. Hintaa kertyi tulleineen ~160eur.

Dreamfly sanoi:
Hei.
Minulla olisi myös tarkoituksena hankkia jenkki-ps2, kun en jaksa enään odotella FF12:n eurojulkaisua. Onko tuo yllä mainittu www.videogamesplus.ca vieläkin hyvä vaihtoehto tilata kyseinen laite, vai onko muita suositeltavia nettikauppoja? :)
 
Vastaus: Mistä jenkki-ps2?

Pahoittelut nostosta, mutta en löytänyt mitään järkevää ketjua haulla ja tämäkin löytyi Googlen kautta. Ostin eBaysta jenkki PS2 slimin (NTSC - SCPH-77001) ja tuosta löytyy se ulkoinen virtalähde. Tarkoittaako tämä sitä, että kone toimii oikein jos vain vaihdan johdon, joka menee mötikästä pistorasiaan? Lisäksi mistä näitä johtoja saisi ja kelpaisiko johdoksi PAL 9000 koneen johto? Nopealla vilkaisulla samanlainen kaksiosainen pää.

Kiitos vastauksista, yrittänyt löytää netistä tietoa mutta tulokset olleet heikkoja.
 
Vastaus: Mistä jenkki-ps2?

Pahoittelut nostosta, mutta en löytänyt mitään järkevää ketjua haulla ja tämäkin löytyi Googlen kautta. Ostin eBaysta jenkki PS2 slimin (NTSC - SCPH-77001) ja tuosta löytyy se ulkoinen virtalähde. Tarkoittaako tämä sitä, että kone toimii oikein jos vain vaihdan johdon, joka menee mötikästä pistorasiaan?

Kyllä, jos virtalähde moninormivirtalähde eli 110-230V. Jos on pelkkä 110V niin tarvitset Eurooppaan sopivan virtalähteen.
 
Vastaus: Mistä jenkki-ps2?

Kiitos vastauksesta! Olen ymmärtänyt, että laitteessa olisi 110v-230v mutta täytyy vielä tarkistaa kun kone joskus saapuu perille.
 
Ylös Bottom