Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Hex

Active Member
Missä ulkomaalaisessa nettikaupassa löytyy wirallista komponenttikaapelia heti varastosta?

Entä onko tarvikekomponettikaapelia jo näkynyt Suomessa?
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

tebboo sanoi:
No Suomessa nehän tulee myytiin vasta 8.12 Wiin myötä ja niitä saa aika monista pelikaupoista...Siis 8.12 mutta tässä playeronen:http://www.playerone.fi/index.cgi?page=wii_gear&num=7
Tämä on kyllä Nintendon oma...

Niin tai sitten kaapeli tulee myyntiin myöhemmin kuten esim. 20. päivän paikkeilla...

Play-asiaa olisin suositellut, mutta näkyypi olevan sieltäkin loppu toistaiseksi.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Komponenttia ja RGB:tä ei tule kai Suomeen ollenkaan tänä vuonna.

Mutta, jos tarvikekaapeleita saisi jo jostain? Niiden myynnissähän ei mitään julkaisupäiviä tarvitse noudattaa.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Konsolinet tosiaan ilmoitteli että komponentti tulee maahantuojalle 22.12., ja siinä on todella pieni ikkuna ennen kuin maahantuoja (AMO ilmeisesti?) sulkee puljunsa jouluksi. Eli pienellä tuurilla voi juuri ennen joulua saada.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Linkitys sanoi:
Konsolinet tosiaan ilmoitteli että komponentti tulee maahantuojalle 22.12., ja siinä on todella pieni ikkuna ennen kuin maahantuoja (AMO ilmeisesti?) sulkee puljunsa jouluksi. Eli pienellä tuurilla voi juuri ennen joulua saada.
Minä kuulin, että menisi tammikuulle.

Johtojen pimittäminen on aika sikamaista. Ei "grafiikalla ei ole väliä" -periaatetta näin pitkälle tarvisi viedä. :mad:

Komposiitti näyttää ihan oksennukselta.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

nothing sanoi:
Play-asiaa olisin suositellut, mutta näkyypi olevan sieltäkin loppu toistaiseksi.

Tilasin ennakkoon Play-asiasta ja mulle tuli viesti että sais 21.12:sta. Saas nähdä, jos en perjantaina Wiitä saa, niin sitten kyllä odottelen siihen asti että saan komponettikaapelin. Komposiittiin en alennu tykin kanssa.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Slash80 sanoi:
Tilasin ennakkoon Play-asiasta ja mulle tuli viesti että sais 21.12:sta.

Yesasia ilmoitti viikonloppuna saman päivämäärän, joten varsin universaalilta ilmiöltä tuntuu tämä.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Kaverille kyllä lähti play-asiasta jo tulemaan kaapeli. Taisivat aika pienen erän saada noita alkuun.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Näin kaapeleihin liittyen kysyisin, että toimiiko GameCuben RGB-kaapeli Wiin kanssa, eli onko konsoliin menevä liitin sama kuin Cuben. En haluaisi ostaa uutta johtoa kun maksoi 30e.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Taneli sanoi:
Näin kaapeleihin liittyen kysyisin, että toimiiko GameCuben RGB-kaapeli Wiin kanssa, eli onko konsoliin menevä liitin sama kuin Cuben. En haluaisi ostaa uutta johtoa kun maksoi 30e.
Ei toimi. Lukee ohjekirjassakin. Liitin on melko saman näköinen, mutta ei identtinen.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Itsekin olen etsiskellyt sopivaa nettikauppaa, mutta ei niitä vain löydy mistään.

Perhanan naurettavaa, että ei osata yksiä saamarin letkuja valmistaa tarpeeksi. Kyseessä kuitenkin yksi tärkeimmistä osista, ellei halua pelien näyttävän hanurilta jopa normaali putkitöllössä. Olisi ollut peliliike iskeä konsoliin mukaan yhdistetty komponentti-komposiitti -kaapeli. Luulisi, että 3rd party -valmistajat huomaisivat markkinaraon ja pistäisivät rattaat pyörimään. Huomasiko kukaan muuten katsoa, millä oli esim. Digiexpon koneet kiinni telkuissa? Olettaisin, että komponentilla?

Onpahan edes hyvä syy laittaa Zelda pukin konttiin odottelemaan parempia aikoja :)
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Tänä aamuna olisi johdon saanut vielä n. 41 kuluineen Ebaysta mutta nyt hinta oli noussut samalla myyjällä 54, joka alkaa olemaan jo aika hävytön hinta johdosta. Tosin eipä tuo ole kuin n.15 Suomen ovh:ta suurempi, mutta taidan kuitenkin jättää väliin.

Eiköhän nuo Wii Sports ja Play ole kuitenkin niin yksinkertaisia pelejä että niitä kehtaa ihan komposhitilläkin pelata. Zelda hankitaan vasta sitten kun on komponenttikaapeli.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Kyllä sitä Zeldaa tulee pelattua huonommallakin kaapelilla. Vaikka löytyy projektori niin tulee katsottua suurin osa TV:stäkin makuuhuoneesta löytyvällä vanhalla 17" putkitelkkarilla. Ihan yhtä hyvin pystyy nauttimaan. Tunnelma voittaa aina hifistelyn.

EDIT: Jottei kellekään epäselväksi jää, niin totta kai ensitilassa hankitaan komponenttikaapeli kuitenkin, kunhan sen saa kaupasta. Ei vaan jää mitään pelaamatta sen takia ettei olisi tiettyä kaapelia.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Kuka oikeasti on edes nähnyt Zeldaa pelattavan komposhitillä? Itse en ole, mutta tuskin se nyt aivan mahdottoman rumalta näyttää. Olisi silti aika hullua jättää joulun kovin hitti pelaamatta siksi, ettei ole oikeaa kaapelia. Toisaalta rahaa menee jo nyt aivan tarpeeksi koneeseen ja oheishärpäkkeisiin, joten oikeastaan ihan hyvä, ettei tuota kaapelia tarvitse heti ostaa.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Orin sanoi:
Kuka oikeasti on edes nähnyt Zeldaa pelattavan komposhitillä? Itse en ole, mutta tuskin se nyt aivan mahdottoman rumalta näyttää. Olisi silti aika hullua jättää joulun kovin hitti pelaamatta siksi, ettei ole oikeaa kaapelia. Toisaalta rahaa menee jo nyt aivan tarpeeksi koneeseen ja oheishärpäkkeisiin, joten oikeastaan ihan hyvä, ettei tuota kaapelia tarvitse heti ostaa.

En oikeasti ole Zeldaa nähnyt, mutta kyllä se riitää että on nähnyt mitä tahansa pelattavan komposiitilla. Itse ainakin odottelen kunnon kaapelia ennen kuin rupean pelailemaan. Kyllä pelattavaa piisaa tälle vuodelle vielä muutenkin.

Saa velipoika koneen lainaan siihen asti, kun komponenttipiuha saapuu.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Orin sanoi:
Toisaalta rahaa menee jo nyt aivan tarpeeksi koneeseen ja oheishärpäkkeisiin, joten oikeastaan ihan hyvä, ettei tuota kaapelia tarvitse heti ostaa.

Ei todellakaan ole hyvä asia. Tätä nyt ei vaan saa millään Nintendo-laseilla käännettyä hyväksi asiaksi.

Saapa nähdä milloin oma piuhani saapuu Play-Asiasta. Arvioitu lähetyspäivä oli joulukuun neljäs, mutta vielä ei ainakaan ole tullut mailia, että isommin tuosta myöhästyisi. Kuitenkin menee vielä jäämään tulliin, kun tuli huolimattomasti tilattua vähän rajan yli (ne postikulut prkl).
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Orin sanoi:
Kuka oikeasti on edes nähnyt Zeldaa pelattavan komposhitillä? Itse en ole, mutta tuskin se nyt aivan mahdottoman rumalta näyttää. Olisi silti aika hullua jättää joulun kovin hitti pelaamatta siksi, ettei ole oikeaa kaapelia. Toisaalta rahaa menee jo nyt aivan tarpeeksi koneeseen ja oheishärpäkkeisiin, joten oikeastaan ihan hyvä, ettei tuota kaapelia tarvitse heti ostaa.
Minä. Näyttää LCD-televisiolla täysin paskalta. Grafiikka menee ihan mössöksi, värit ovat sameita ja osa väreistä väreilee.

Minä jätän Zeldan pelaamatta siihen asti kunnes kunnon johto löytyy. Koko laite jää vajaakäytölle ennen kuin kuva on kunnossa. Laatupelejä on muillekin koneille tarjolla yllin kyllin.

Julkaisu ilman kunnon kaapeleita on täysin perseestä ja siihen ei voi olla mitään hyväksyttävää syytä. Nehän ovat simppeleitä piuhoja, joita melkein mikä tahansa teollinen laitos voisi valmistaa.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Nintendo-lasit jäivät kotiin, katselen asiaa taloudelliselta kantilta. Hyvä kun juuri saan Wiin ja Zeldan ostettua - ja saan olla pa pari viikkoa -, joten en viitsi itse valittaa. Toki ymmärrän yskän, sillä siinä ei ole tolkkua, että konsolin julkaisussa ei ole tarjolla sopivaa kaapelia. Kyse ei ole siitä, että hyväksyisin asian, ainoastaan siitä, että itse ajattelin myös pelata Wiilläni - en parin viikon päästä, vaan parin päivän päästä. Ainoa vaihtoehto on sitten katsella sitä kuraa, tosin oma hifi-vapaa silmäni tuskin valittaa. Edelleen vetelen Finluxin putkitöllöllä, ja hyvin on GoWit sun muut maistuneet. Köyhän on paha valittaa.

Radikus, tuo linkki oli kyllä varsin näpsäkkä. Kieltämättä ero, ainakin Zeldassa, on tarpeeksi suuri, jotta tilanteen voisi antaa anteeksi.
 
Ylös Bottom