Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä nimimerkkejä käytät?

Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Nimimerkit on nyhveröille, käytän omaa nimeäni aina. Paitsi täällä, heh. Gambler on näitä jurakauden jäännöksiä.
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Netissä: tämä ja Karhumies.

Konsolipeleissä, jotka sallivat 10 kirjaisinta: Muumipappa (etenkin japsiropeissa). Nauru pidentää ikää. :)
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Vanhin ensin: BigJorma, TheFinnMan, Teräspeto, SteelBeast
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Vuodesta -97 alkaen olen ollut TT-2k käytännössä joka paikassa. Ja jos jossain ei väliviivaa nickissä suvaita, olen sitten TriKuiva. Poikkeuksen tekee vain Skype-tunnus, jonka menin vuosia sitten hölmöyksissäni valitsemaan ihan tyhmästi. :p Mieli tekisi vaihtaa, mutta sitten pitäisi kertoa uusi tunnus aika monelle Skype-kontaktillekin...
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

RuleZ oli vähän aikaan, mutta yhen kaverin läpästä syntynyt nimi on nyt käytössä.:p
Nykyinen on siis: karbaasi92
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

BlazinKai ensimmäisenä nickinä käytössä vuoden päivät josta muovautui asiallisempi Blaazi joka palvellut jo monta vuotta.
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

cardic ja Cardic81. Nimi on tullut joskus aikoja sitten kun mietin kakkos mailiin nimeä. Isä-ukolla olin käymässä ja pöydällä oli joku cardic-tuote luettelo ja ajattelin että toihan on hyvä. :D
Siitä se sitten on jäänyt matkaan mukaan. Oisko ollut vuonna 2000 tai siinä main.
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Jaa-a

Quakenet, icrnet ja netgames menee pääosin nimella ShotguN ja niille altteina NugtohS ja Hulikko
Muuala pääosin ShotguN ja jos varattuna niin FINSoldier ja stn66679 tai FINShotguN

Jostain miekka ja kivi ajoilta E-Bunny tai Pew pew lazer gunz.

Joku Slikslak *grin* ollut käytössä myös.

Nythän on hälinää siitä että foorumeilla jne pystyy nimimerkin takana piilottelemaan (tiedä sitten kirvoittiko tuo tätä keskustelua) mutta mielestäni se ei keskustelun tasoa muuta. Aktiivisissa foorumeissa ja irkeissä on monta hostilee tyyppiä ja silti heitä tapaa irl ja meno samanlaista. Toivottavasti tää paisuttelu netin kaikista pikkujutuista ei nyt mee siihen että kohta ei voi olla kun omalla nimellään. Toisaalata ei minua häiritse paljastaa omaa nimeäni mutta jotain se ehkä häiritsee (jos oikean nimen tietää niin helpompi häiriköidä). Tuskimpa suomesta niin paljon sekavia ihmisiä löytyy että toista rupeaa irl vaanimaan tai häiriköimään nettijuttujen takia.
(sori offtopic)
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Tämä mullakin on useammassa paikassa, jossakin tosin olen joutunut soveltamaan, esim. Hiningenteki on jossakin. :)
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

undermate se pääosin on, mutta on siitä vaikka kuinka monta variaatiotakin joutunut keksimään.
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Ilvesfani oikeastaan joka paikassa ollut viime vuodet. Nimi kertoo kaiken:D
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Onhan niitä ollu vaikka monenlaisia :D mutta tällä hetkellä se on tuo Pa7riot.
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Sama kantasana, muoto vaihtelee: Leze, LeZe, Lezee, Lese ja Lezmo kaikki käyvät :D.
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Itselläni se on appelssiini (kyllä, kahdella s-kirjaimella), mielellään kokonaan pienellä kirjoitettuna. En muista mistä idea tuohon nimimerkkiin lähti, mutta siitä on muodostunut nykyään jo standardi, välillä ei meinaa pokka pitää, kun joku jenkki koittaa lausua sitä. :D

Aiemmin on ollut käytössä mm. Mr. Pink, SolidSnakeFIN ja B0BC4T
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Bloodywork ~ Konsolifin & PS3 Tunnus.
Razel ~ Dekaron pelinimi.
Killerswitch ~ Peliplaneetta.
Rise ~ Muut foorumit & Netti chat nimi.
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

peketsu on melko monessa paikassa se tais syntyä siitä että kaveri sano peketsuksi ja sit se meni psn id:ksi. toinen on sitte stryk42 joka on vain muutamassa paikassa ja se synty ku laitteli kirjaimii satunnaisessa järjestyksessä
 
Ylös Bottom