Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä pelaatte tyttöystävienne kanssa?!

_andy81_

New Member
En tiedä onko muut kohdannu samaa ongelmaa eli naisten naputusta jatkuvasta pelaamisesta? :( Kun pelaamattakaan ei voi olla niin ajattelin sitten keksii jonku pelin mitä vois pelata kahdestaan tyttöystävän kanssa. Mutta sepä ei ookaan helppoa...

Naisia ei yleensä urheilupelit kiinnosta, joten ne on poissuljettu. Samoin autopelit. Mitä jää jäljelle? Baldurs gate on menty läpi useampaankin kertaan ja se on just täydellinen kimppapeli (onneks kakkonen on tulossa)! Timesplitters 2 on myös ok, muttei saa aikaan ihan samanlaista innostusta ku edellä mainittu. Auttakaa ihmiset, mitä te pelaatte naisten kans kaksinpelinä..?
 
Hyvä ketju :)
Suurin ongelma on se, että eniten pelaamani peli on PES3 ja vaimoketta ei paljon vähempää vois jalkapallo kiinnostaa. Tyttis tykkää kyllä Marioista ja Donkey kongista, mutta esim Sly Raccoon ei innostanut. Kai se kolmiulotteisuus on sitten jotenkin luotaantyöntävää, pelkää kai eksyvänsä maailmaan, vaikka periaatteessa pelimekaniikka on sama. Yleensä ottaen nykypelit ovat tyttiksen mukaan turhan vaikeita (olen eri mieltä), mutta taitaa suurin kynnys olla kontrollit. Vanhassa nintendossa kun oli vaan 4 nappia, nyt pleikkarissa on 10 ja vielä pari kummaa tattia.

Mutta: ihme kyllä, autopeleistä hän pitää. Colin4:aa on melkein innostunut pelaamaan kimppapelinä, eli vuorotellen samassa tallissa. Toinen mitä ollaan pelailtu, on Tiger Woods 2004. Ei sitä aluksi kiinnostanut peli yhtään, mutta annas olla kun aloin kyhäämään sille omaa hahmoa hahmogeneraattorilla, eikös alkanut tulemaan vinkkejä millainen paita pitää olla ym. Siitähän neiti innostui, ja nyt on monet kisat takanapäin.

Tässä loppuvuodelle olis tarkoitus vielä Jak2 ja LOTR: Return of the king hankkia, ensimmäinen voi ilmapiirinsä puolesta hänelle toimia, ja sormus-leffoihin ihastuneena voisi neidin saada pelaamaan LOTRia kimppapelinä, kun kontrollitkaan ei turhan monimutkaisia ole.
 
Omakohtaisen kokemuksen perusteella voi ehdottaa kokeiltavaksi ssx sarjaa sekä icoa.

Vinkkiä ja tutkittua tietoa vastakkaisen sukupuolen pelitapaan ja kokemukseen voi hakea viimeisen pelit-lehden pääkirjoituksesta, jonka pääkohdat olivat, että pelin oltava helpo oppia ilman ohjeiden lukua, sekä pelillä tulisi olla jokin kohtuullisessa ajassa saavutettava päämäätä. Näitä vaatimuksia tukevat mm. edellä mainitsemani pelit.
 
Täältä toinen ääni Tiger Woods PGA Tourille! Meillä pelataan sitä yhdessä ehdottomasti eniten ja se on kihlattuni suosikkipeli. Ensin versio 2002 ja nyt uusin 2004.

Itse asiassa kihlattuni pelaa sitä paljon enemmäin kuin minä ja on jo parempi pelaaja, enemmän atribuutteja, sponsoreita ja haasteita hankittuna.

Autopelejäkin on jonkin verran pelattu yhdessä, eniten WRC II:sta. Ja myös kaverilta lainassa ollut wanha ykköspleikkarin Spyro: Year of the dragon peli kiinnosti kihlattuani suuresti.

*** Onni on omata pelimyönteinen tyttöystävä/kihlattu/vaimo ***
 
Kannattaisi ehkä kokeilla tanssimattopelejä ja uutta PS2:n EyeToyta. Niitä pelejä ei ainakaan kontrollien vaikeus vaivaa ja sitä paitsi em. pelit ovat helppoja oppia käyttämään.
 
Kimuli osti ite ekaks pelikseen Tekken 4. Tykkää pelata itekseen ja mun kans, mutta mieluitensa kaverinsa kans. Ja ne piti ihan peli iltojakin ja joivat siideriä :D. Tekken 4:n jälkeen kävi hakemassa Tag Tournamentin ja totes että se on parempi kuin 4:nen. Sitten hää on ostanu EA:n lotr: two towerssin ja on siinä kieltämättä tosi hyvä, pelannu kaikilla ukoilla läpi useaan otteeseen.

Lisäks pelannu paljon Ratched&Clankkia ja EyeToy:tä. Ollaan molemmat kuitenkin sitä mieltä, että EyeToy on suht. surkee. Tulee pelattua vaan 15min sessioita ja humalassa jaksoi kiinnostaa pari viikonloppua.

Itseasiassa keskiviikosta lähtien ollaan käyty kahtomassa onko uusin lotr -tullut. Tällä kertää tarkoituksena ostaa se puokkiin ja pelata co-oppina.

Mun yleinen mielipide on se, että tyttöihin uppoo parhaiten pieksämiseen liittyvät pelit, kuten tekkenit yms.
 
Luettelen vain kaksinpelit mitä tulee mieleen...

+Tekken (kaikki versiot)
+ Mario Kart: DD
+ SSX (kaikki)
+ Timesplitters (kaikki)
+ SMB
+ Bomberman
+ GT3
+ NHL Hitz
+ NHL 200x

+/- Tony Hawk (kaikki)

- SSB:M
- VF4
- Splashdown
- NHL 2k3
 
Naisen kanssa

Oma tyttöystäväni rakasti tasohyppelyitä. Ehdottomia suosikkipelejä olivat Jak & Daxter sekä Rayman 3. Pari kertaa myöhästyimme luennolta kun tyttöni innostui pelaamaan Ratchet & Clankia.

Arvostelujen kirjoittamisessa käytin häpeilemättä tyttöystävääni apuna: hän pelasi ja minä kyselin vieressä muistivihkon kanssa, että "mitä mieltä olet tuosta", "mitenkäs tuon kuvakulman kanssa" ja että "onko peli helppo vai vaikea?". Tietty pelasin itsekin pelit läpi ennen arvostelun kirjoittamista, mutta monesti oli vain hauskaa katsella sivusta kuin toinen uppoutui täysin pelimaailmaan. Siinä sai vähän laajempaa mielipidettä arvosteltavasta pelistä.

Olen muuten samaa mieltä jkh:n kanssa siitä, että pelaava tyttöystävä on rikkaus. Joihinkin suhteisiin pelaaminen sopii, mutta joihinkin ei sitten millään. Oma suhteeni vain piristyi pelaamisesta, muttei valitettavasti kestänyt muuttoani Tanskaan. Nyyh... :(

menikös tämä nyt vähän "Demiksi"? :p
 
Kuri Kuri Mix, toi ainakin uppos. Helppo pelata, ei tarvitse kuin paria nappia käyttää. Pelataan tiimissä, eli kummatkin auttaa toisia. Tosin saatiin kyllä tappelua tolla aikaseks kanssa. :D

Viidakko kirja + tanssimatto. Jos kehtaat hypellä/tanssia kuin pikkulapsi tv:n edessä, voi olla että muijas ei sen jälkeen enää nää sua samassa valossa. ;)

Devil may cryta yllättäen äsken pelaili, tosin mun piti nirhaa vastustajat kun se pelkäs niitä hehe.

Muija kans ei ees jaksa kokeilla uusia 3d tasoloikkia, kuulemma just siks kun niissä nykyään eksyy niin helposti ja varmaan liikaa toimintoja. Ennenkuulemma oli parempi kun ei voinut liikkua kuin eteenpäin, ei eksymisenvaaraa. Tosin pelaa kyllä todella vähän...
 
Meillä vaimo tykkää eniten tasoloikista. J&D, R&C, kaikki Crash Bandicootit läpi.. Jak2 työn alla, samoin R&C2. Eye Toy upposi kans kuin kuuma veitsi voihin.

Useat pelit ovat sellaisia, että vaimo joko tykkää pelata itse tai katsella vierestä kun minä pelaan. Ja sillon kun vaimo pelailee esim. Jak2:sta, on minusta taas kiva katsella vierestä.

Oikein innostavia kaksinpelejä ei ole vielä tullut vastaan PS2:lla. PSX:llä tahkottiin Crash Team Racingia ja Speed Freaksia..

Sohvaperunat Ry.
 
Kaks peliä, joita naisväki meillä pelaa eniten:
* dark cloud - söpöt hahmot, taistelua, tavaroiden keräilyä, kaupunkien rakennusta, kalastusta -> paljon tekemistä, muttei liian monimutkaista...tätä se jaksaa pelata vaikka aamusta iltaan!
* baldurs gate - siis pleikkarilla, ei tietokoneella! nätti ja helposti opittava, sen mielestä paras kimppapeli mitä on pelattu.

Ne, jotka on jo pelannu uuden sormusten herran kimppapeliä, kertokaa onko hyvä?!

Tänä vuonna joulupukki tuo dark chroniclen! :)
 
Ääneni annan SSX-sarjalle.

Entinen tyttöystäväni omisti PS2 ennen mua ja sil oli mm. Fantavision (oliko noin? Sehä oli joku ilotulituspeli?) sekä alkuperänen SSX, jonka se kehu pilviin.

PS2 hommattuani ostin siihen SSX Trickyn, sitä pelattiin paljon... ja aina se meni mut voittamaan.

Nykyään oon vaan (miespuolisten) kavereiden kanssa tätä uusinta pelaillu.

Että sellasta...
 
Hauska keskustelu teillä meneillään näin tyttöystävän näkökulmasta katsottuna :) Itse olen pelaamista harrastava naisihminen ja lähinnä meillä kyllä pelaillaan vuorotellen.. Ei oikein kaksinpelaamista ole tullut harrastettua. Tekkenissä joskus ollaan kaapin paikkaa selvitelty ;)
Enemmän pelailen tasoloikkia yksikseni, JakII on työn alla ja R&C 2:sen saapumista odotellaan koko ajan..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Enkuli
Enemmän pelailen tasoloikkia yksikseni, JakII on työn alla ja R&C 2:sen saapumista odotellaan koko ajan..
Omien kokemusteni perusteella taidat kuulua enemmistöön: tasoloikat kiinnostavat tyttöjä. Osaatko nimetä esimerkiksi kaikkien aikojen TOP-listaa suosikeistasi? Voisi olla tosi hyödyllinen, ihan näin poikaystävän näkökulmasta katsottuna ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Omien kokemusteni perusteella taidat kuulua enemmistöön: tasoloikat kiinnostavat tyttöjä. Osaatko nimetä esimerkiksi kaikkien aikojen TOP-listaa suosikeistasi? Voisi olla tosi hyödyllinen, ihan näin poikaystävän näkökulmasta katsottuna ;)

Niin.. Ratchet & Clank, Jak & Daxter, Jak II, Crash Bandicoot: WoC, Klonoa 2, Kingdom Hearts ja Dark Cloud löytyvät hyllystä minun hankkimanani. Suosikki noista kyllä on Ratchet & Clank ehdottomasti, J&D hyvänä kakkosena. Jak II on hieman liian synkkä päästäkseen tuohon parhaiden pelien listaan mainittavaksi.

Itseasiassa omistan myös Gamecuben ja retrokoneena on Super Nintendo.. ja tietenkin tietokoneella pelailen erilaisia pelejä. Tasoloikkapelit olivat alunperin kyllä se syy miksi ps2:n tuli hankittua, tietokoneelle kun mukavia tasoloikkia ilmaantuu niin harvoin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan _andy81_


Ne, jotka on jo pelannu uuden sormusten herran kimppapeliä, kertokaa onko hyvä?!


Reilu tunti pelattu co-oppina ja emäntä on jo ihan sekasin :D .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Pelaan poikaystäväni kanssa nyt F1 2002.

Edit: Odotin ihan innoissani että joku tulisi kysyyn "Ootsä oikeesti tyttö????" Enpä oikeasti ole tyttö enkä homokaan eli tuo aiempi lausuma oli vain vitsi. Mutta tyttöystävä saattaa olla tulossa lähiaikoina, voin sitten kertoa mitä pelaamme. Huomaa sana SAATTAA! :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Odotin ihan innoissani että joku tulisi kysyyn "Ootsä oikeesti tyttö????"

Aivan mieletön läppäyritys ;) Huomioikaamme siis sana "saattaa" :D
 
Ylös Bottom