Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä tulevia Live-pelejä aiot hankkia?

S-jogurtti

New Member
Mitä live pelejä teillä mahtaa olla?

Meinaan vaan, että mulla on nyt vaan yks live mahdollisuudella varrustettu peli; Capcom vs Snk 2, ja lisää olis tulossa. Mutta mitä teillä on ja mitä ootte hankkimassa? Niin ku mä odotan True Crimeä, Max Payne 2sta, Halo 2sta, Gta:ta ja Soul Caliburia mut en tiiä onks niissä liveä. Et sillee, mun pitäis varmaan alkaa oottaa selvää & jos joku tietää noista yllä olevista peleista.

Eli kertokaapa mitä pelei ootte hankkimassa liveen ja
vähän listaa missä peleissä se mahdollisuus on.

Sellasta kysymystä tänään ja toivottavasti joku vastaa... :)
 
Re: Mitä live pelejä teillä mahtaa olla?

BBS:n käyttäjien live-pelilistaa voit katsoa täältä.

Koska Live-pelit voi tarkistaa helpommin ^ tuolta, päätin muuttaa otsikkoa, jotta tästä voisi syntyä jotain järkevääkin keskustelua.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan S-jogurtti
Niin ku mä odotan True Crimeä, Max Payne 2sta, Halo 2sta, Gta:ta ja Soul Caliburia mut en tiiä onks niissä liveä.
Ei ole, ei ole, on, ei ole ja ei ole.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Ei oo muita kun Wolfenstein.

Mitäköhän helvettiä ajattelin... "Mitä tulevia Live -pelejä aiot hankkia?" ja minä tyhmä kerron nykyiset.

Tulevista odotan lähinnä Halo 2:sta ja Amped 2:sta, Halo 2 on ainakin varma osto. Muita ei nyt tule heti mieleen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Mitäköhän helvettiä ajattelin... "Mitä tulevia Live -pelejä aiot hankkia?" ja minä tyhmä kerron nykyiset.

Tulevista odotan lähinnä Halo 2:sta ja Amped 2:sta, Halo 2 on ainakin varma osto. Muita ei nyt tule heti mieleen.

Joo joku taisi muuttaa otsikkoa, koska minäkin olin kattovinaan että tuossa luki ensin nykyisistä peleistä..
 
Re: Mitä live pelejä teillä mahtaa olla?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan S-jogurtti
Meinaan vaan, että mulla on nyt vaan yks live mahdollisuudella varrustettu peli; Capcom vs Snk 2, ja lisää olis tulossa. Mutta mitä teillä on ja mitä ootte hankkimassa?

Odotukset ovat suuret True Fantasy Live Onlinea kohtaan. Luultavasti hyllyyn tulee myös Halo 2.
 
Kaverit hei, silmien käyttö sallittua :)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Koska Live-pelit voi tarkistaa helpommin ^ tuolta, päätin muuttaa otsikkoa, jotta tästä voisi syntyä jotain järkevääkin keskustelua.
 
Wolfenstein,SOF 2,PSO,Unreal championship,GR:IT


True Fantasy Star onlineä odotan innolla!Odotus listalla ovat myös:Counter Strike,Rainbow Six 3 ja Crimson skies.
 
Tällä hetkellä rahatilanne on huono, joten pitää kai pistää pelejä myyntiin. Kuitenkin odotan R63, Halo 2 ja TFLO kuin kuuta nousevaa.

Surer, onko muuten tuo Warhammeri hyvä? näytti arvosteluissa kivalta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Tällä hetkellä rahatilanne on huono, joten pitää kai pistää pelejä myyntiin. Kuitenkin odotan R63, Halo 2 ja TFLO kuin kuuta nousevaa.

Surer, onko muuten tuo Warhammeri hyvä? näytti arvosteluissa kivalta.


Se on kökkönen paska.Viime perjantaina yritettiin kaverin kanssa mennä nettiin pelaamaan,niin oli kaatunu koko PS2 servu.Muutenkin pelissä on pahoja puutteita esim.et voi määrittää servullesi max pelaaja määrää,myöskään potkia ei voi.Sokerina pohjalla on surkeat pelaaja määrät.SP kyllä näytti ihan hyvältä,mutta ei sitäkään oikein pelata jaksa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Surerbug
Se on kökkönen paska.Viime perjantaina yritettiin kaverin kanssa mennä nettiin pelaamaan,niin oli kaatunu koko PS2 servu.Muutenkin pelissä on pahoja puutteita esim.et voi määrittää servullesi max pelaaja määrää,myöskään potkia ei voi.Sokerina pohjalla on surkeat pelaaja määrät.SP kyllä näytti ihan hyvältä,mutta ei sitäkään oikein pelata jaksa.

Surer haukkuu täälläkin sitä... ;)
Eikä saanut hyviä arvosteluitakaan... Oikeastaan ihan pa$koja...

Metacritic-warhammer 40000 firewarrior

Itse ostan RS3:sen (kuten moni muukin)
 
Crimson Skies luultavasti. Olisin hankkinut sen jokatapauksessa ellen olisi tuota MotoGP kakkosta hommannut ensin.

Tulevaisuudessa Halo 2 (sanomattakin selvää) ja joku kaahaus- tai räiskintäpeli Liveen himottaisi.
 
Pakkohankintoja ovat lähinnä:

Top spin
Links 2004
 
Tiedättekö siitä että, kannattaako ostaa wolfenstein kun kuulin että, se olis alle 30 euroo yhdessä kaupassa vai pitäiskö odottaa wolfenstein gold editionia? Ite en tiedä siitä vielä mitään muuta kun se näkyy tulevan xboxfinin julkasulistalla. :confused:
 
crimson skies näin lyhyellä tähtäimellä...sit ois toi rainbow 6, espn lätkä eikä tietenkään tule unohtaa race driverin live versioo...viel ku keksis kuinka sitä raskii 4 uuden karheaa peliä ostaa... :rolleyes:
 
Ylös Bottom