Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 6395
  • Aloituspäivämäärä
P

Poistettu jäsen 6395

Guest
Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan xbox 360 seen?
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Tämä asia mietityttää myös itseäni. Miten ihmeessä ne tekstitykset saa näkymään?

Koneella on TVersity ja XO kyllä toistaa koneelta tulevan videostreamin, mutta tekstitykset ei näy.

Lisätietoja tilanteesta:
- Ffdshow on määritetty näyttämään tekstitykset ja ne näkyykin jos koneella katsoo esim. Winampilla divx pätkää. XO ei niitä kuitenkaan näe.

- Transkoodaus (transcode) on TVersityssä laitettu always tilaan.


Kyllästyttää pakata video uudelleen vaan sen takia että saa tekstitykset näkyviin. Siinä pakkaamisessa kun kuitenkin tuhraantuu reilu tunti koneelta.

Vinkkejä siis kaivataan.
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Tämä asia mietityttää myös itseäni. Miten ihmeessä ne tekstitykset saa näkymään?

Koneella on TVersity ja XO kyllä toistaa koneelta tulevan videostreamin, mutta tekstitykset ei näy.

Lisätietoja tilanteesta:
- Ffdshow on määritetty näyttämään tekstitykset ja ne näkyykin jos koneella katsoo esim. Winampilla divx pätkää. XO ei niitä kuitenkaan näe.

- Transkoodaus (transcode) on TVersityssä laitettu always tilaan.


Kyllästyttää pakata video uudelleen vaan sen takia että saa tekstitykset näkyviin. Siinä pakkaamisessa kun kuitenkin tuhraantuu reilu tunti koneelta.

Vinkkejä siis kaivataan.

miten ne edes pakataan et tekstitykset näkyy?
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Afterdawnin sivuilla on oppaissa tekstityksien lisääminen videotiedostoihin niminen juttu. Opasta seuraamalla tekstityksen "polttaminen" videoon pitäisi onnistua.

Entäs sitten tämä TVersity tekstitys. Voisiko joku kertoa kuinka sen saa toimimaan ja mikä versio ohjelmista pitää olla?
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Kun katselin oz jaksoja niin niissä toimi tekstit, missään muussa ei ole toiminut
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Minkälaiset asetukset sulla on Tversityssä?

Kiinnostaisi kovasti saada tekstit pelittämään, mut toistaiseksi en ole siinä vielä onnistunut.
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Itselläni ei ole boxi tietokoneessa kiinni ollenkaan oon katsonut video tiedostot levyltä.
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Ahaa, siis sulla on ollut videotiedosto+tekstitiedosto levyllä ja olet onnistunut saamaan tekstityksen näkyviin. Tämäpä kuulostaa mielenkiintoiselta.

Missä muodossa tekstitykset olivat? .sub, .srt, .ssa ...? Oliko tekstitystiedosto samalla nimellä kuin videotiedosto?

Kaikki tiedot on tervetulleita millä saa tekstitykset näkymään boxilla.
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Yksi vaihtoehto on tosiaan "polttaa" tekstit suoraa videoon. Esim. RipBot-ohjelma on oikein kätevä tähän hommaan. Osaa suoraa muuttaan psp, xo ja ps3 muotoon.
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Yksi vaihtoehto on tosiaan "polttaa" tekstit suoraa videoon. Esim. RipBot-ohjelma on oikein kätevä tähän hommaan. Osaa suoraa muuttaan psp, xo ja ps3 muotoon.

Onko vaikea käyttöinen ohjelma ja kuinka hidas prosessi on kyseessä
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Ahaa, siis sulla on ollut videotiedosto+tekstitiedosto levyllä ja olet onnistunut saamaan tekstityksen näkyviin. Tämäpä kuulostaa mielenkiintoiselta.

Missä muodossa tekstitykset olivat? .sub, .srt, .ssa ...? Oliko tekstitystiedosto samalla nimellä kuin videotiedosto?

Kaikki tiedot on tervetulleita millä saa tekstitykset näkymään boxilla.

se levy missä tekstit toimi ei ole minulla enää se oli lainassa ja olen kokeillut sen jälkeen saada tekstit toimimaan sub, .srt, .ssa .. mutta en ole saanut toimimaan, olisi pitänyt silloin katsoa mutta ei tullut sillon mieleen.
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Itse olen lukenut n+1 ohjetta ja juttua tuosta kuinka subit saadaan toimimaan tversityssä ja xbox 360:ssa. Ei toimi vieläkään. Epäilen suuresti että jompi kumpi näistä kusee mulla.

1) Windows Vista (keskustelufoorumeilla ne joilla subit toimii on käytössä XP)

2) ffdshow (monesti olen kuullut että tarvitsee juuri sen oikean version tästä - ei uusinta ei vanhinta)

Asentelen ainakin myöhemmin XP:n tämän Vistan kivireen päälle, jotta selviää sitten puristiko siitä kohti...
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Itse sain tällä tavalla toimimaan tekstit divx/xvid videoissa.

Asensin vanhemman version TVersitystä (uusin ei transkoodaa divxiä boksille koska boksi tukee niitä natiivisti)
Tästä saa vanhemman version.

Tuohon patchi jotta boksi tunnistaa TVersityn Tästä

Asennuksen jälkeen TVersityn asetuksista transkoodaus Always tilaan, subit samaan hakemistoon videon kanssa ja tsekkaa vielä että ffdshowsta on subtitles valittuna.
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Eikö tämäkin ongelma ole ratkaistu sillä että myytte xbox360 konsolin kun siitä vielä saa rahaakin + kaikki pelit siihen + teette töitä vähän aikaa --> kauppaan ostaa PS3 -> 1 minuutin vaivalla voitte kattoa divx-videoitanne tekstienne kera.

Jotenki kuitenki paistoi läpitte noista leffoista että kyse on laittomasti ladatuista leffoista netistä? Eikö xboxin omistajilla ole varaa ostaa edes elokuvia itelleen sen sijaan että pitää kaikki aina varastaa? Tehkää fiksu päätös elämässänne ja menkää töihin -> ostakaa full hd taulutv, ps3 ja kyseiset elokuvat bd-levyinä kun ilmestyvät kauppojen hyllyille.
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Eikö xboxin omistajilla ole varaa ostaa edes elokuvia itelleen sen sijaan että pitää kaikki aina varastaa? Tehkää fiksu päätös elämässänne ja menkää töihin -> ostakaa full hd taulutv, ps3 ja kyseiset elokuvat bd-levyinä kun ilmestyvät kauppojen hyllyille.

Minä ainakin haluan nauttia tämän sukupolven parhaasta pelivalikoimasta, joten XO on ja pysyy tässä taloudessa. PS3 saa kyllä pyörittää niitä elokuvia. :)

Asiaan. Onko mitään ohjelmaa Macille, jolla saisi subit näkymään XO:lla?
 
Vastaus: Miten saan Divx leffoihin tekstityksen toimimaan

Tehkää fiksu päätös elämässänne ja menkää töihin -> ostakaa full hd taulutv, ps3 ja kyseiset elokuvat bd-levyinä kun ilmestyvät kauppojen hyllyille.

Sinällään hyvä idea. PS3 varmasti on parempi mediatoistin, koska se ei kärsi mistään eturistiriidasta. Microsoft haluaisi että koko maapallo olisi WMV (mielellään DRM-suojattu), ja eipä näin paljon muuhun panosta. Sonylla kun ei omaa lehmää ole ojassa, niin tuki kaikkiin formaatteihin on tasavertainen. Peleihin en kyllä sitten PS3:a hommaisi...

Asiaan. Onko mitään ohjelmaa Macille, jolla saisi subit näkymään XO:lla?

Tässä ainakin jotain listaa: http://en.wikipedia.org/wiki/UPnP_AV_MediaServers
 
Ylös Bottom