Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllähän tuo certifikoinnin hitaus monestikin itseänikin ärsyttää, mutta varmaan hyvä tarkoitus silläkin. Ei olisi kiva, jos boksi menisi solmuun, kun joku julkaisisi täysin rikkinäisen päivityksen.

Juuri niin kuin kävi pleikkarille :D

Odotan vaan sitä hetkeä kun pääsee patchin jälkeen tappamaan jonkun pellen kun ei yhtäkkiä sen akimbo 1887 kannakaan enään blingin kanssa :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

ite käytin juuri modeleita ja huomasin että sehän ihan mukava ase vaikka siihen ei tunkisikaan blingiä..eipä juuri tuo patchi itseäni haittaa kun käytän ihan tasapuolisuuden nimissä muutenkin modeleita pelkän akimbon kanssa :p ja upeeta työtä taas iw:n pojilta kun saivat tuon care package glitchin rajoittumaan flashien/stunnien määrään yhessä elämässä :D

E:mutta niitähän saa lisää scavengerilla
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Terveeks, ehkä jotenkin tyhmän kuulonen kysymys mutta; miten ihmeessä mä saan alotettua prestigen kun oon saanu itteni 70 lvl ja pelannu ja saavuttano jo silläkin hiton monta xp: tä ???? :eek: KUKA OLISI YSTÄVÄLLINEN JA VASTAISI VAIKKA TÄMÄ ONKIN VÄÄRÄ PALSTA. MUTTA TÄÄLLÄ ON ENEMMÄN LÖSSIÄ :D
Jossai siel challenge valikos kai
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Terveeks, ehkä jotenkin tyhmän kuulonen kysymys mutta; miten ihmeessä mä saan alotettua prestigen kun oon saanu itteni 70 lvl ja pelannu ja saavuttano jo silläkin hiton monta xp: tä ???? :eek: KUKA OLISI YSTÄVÄLLINEN JA VASTAISI VAIKKA TÄMÄ ONKIN VÄÄRÄ PALSTA. MUTTA TÄÄLLÄ ON ENEMMÄN LÖSSIÄ :D


70 pitää veivaa loppuun ennenkun se prestiage aukee, ei riitä et pääset tasolle 70 :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

70 pitää veivaa loppuun ennenkun se prestiage aukee, ei riitä et pääset tasolle 70 :rolleyes:
IDIOOTTI ^^ !!!!

ellei tosta viestistä tule selväksi että olen jauhanut tällä 70 lvl varmaa viiko, joka päivä ehk pari tuntii. mutta en löytäny sitä prestige modee. ennen kun täältä tajusin kysyä. Joten kiitos neuvosta teille fiksummille
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

IDIOOTTI ^^ !!!!

ellei tosta viestistä tule selväksi että olen jauhanut tällä 70 lvl varmaa viiko, joka päivä ehk pari tuntii. mutta en löytäny sitä prestige modee. ennen kun täältä tajusin kysyä. Joten kiitos neuvosta teille fiksummille
Äläs ny hauku toisii idiootiks ku ei lukenu viestii "tarpeeks" tarkasti. Sähän et es löytäny sitä prestige juttuu ite, ja nyt haukut muita idiooteiks.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ihmetyttää, miksi iw meni julkaisemaan näin kesken eräisen tekeleen?
Koko ajan löydetään uusia glitsejä, jotka syövät peli iloa. Ei huhhuh...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ihmetyttää, miksi iw meni julkaisemaan näin kesken eräisen tekeleen?
Koko ajan löydetään uusia glitsejä, jotka syövät peli iloa. Ei huhhuh...

Eikös ne kaikki pelit nykyään julkaista enemmän tai vähemmän kesken eräisinä..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eikös ne kaikki pelit nykyään julkaista enemmän tai vähemmän kesken eräisinä..
No ei tule itselleni ihan heti mieleen toista peliä näin suurilla ongelmilla. Varsinkaan näin suuren profiilin peliä. Tietty kaikkea pientä löytyy joka pelistä ja se onkin täysin normaalia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tänään törmäsin itsekin viitisen kertaa emergency airdrop -glitchaajiin. Se riitti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuli tämä lainattua broidilta ja tänään vedin läpi. 4.5t siinä meni mutta eipähän ehtinyt kyllästymään ja muutenkin oli tuo yksinpeli paljon parempi kuin ekassa osassa. Nyt tekisi mieli laittaa oma peli tilaukseen jos vaikka cooppina noita spec-opseja tulisi väännettyä.
Ei vaan osaa päättää että tilaanko normaalin vai prestige version. Tuskin niille kakkuloille käyttöä tulee, mutta kun joku ihme hinku aina noita erikois paketteja hommata.

Kovin tekisi mieli myös hardened tasolla vetää läpi, mutta pelkään että jämähdän kohtuu äkkiä ja hermot menee kun jo recruit tasolla oli henki herkässä parissa kohtaa. Aikoinaan tuli eka modern warfare vedettyä hardened tasolla läpi joten kai tämäkin pitäisi sillä läpi päästä jos vaan jaksaa yrittää.

edit: Tätä se alkoholi teettää. Tuli laitettua prestige tilaukseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Aikoinaan tuli eka modern warfare vedettyä hardened tasolla läpi joten kai tämäkin pitäisi sillä läpi päästä jos vaan jaksaa yrittää.

edit: Tätä se alkoholi teettää. Tuli laitettua prestige tilaukseen.

Noni, alkoholi = pahasta ;) Itse asiaan, eli kyllä tämä menee sinulla ihan varmasti melko sujuvasti hardenedilla jos kerran edellisenki jaksoit sillä tahkota. Itse en todellakaan ole mikään pro-pelaaja, ja aloitin toka helpoimmalla. Sitten ku se läpi, ja koitin hardenedia niin melko kivuttomasti meni. Se pelityyli muuttui itsellä ainaki dramaattisesti verrattuna noihin helpppoihin vaikeustasoihin. Kyllä siinä ku pari kertaa kuolet äkkiseltään, alat pelkäämään niitä luoteja niin että kyyläät sieltä sentin raosta rynkyllä vihua otsaan. Kämppääminenhän ei yksinpelissä ole hirveän tuomittava teko! Itse ainaki odottelen tilanteita mihin vihut asettuu ja sitten annan vasta ak:n laulaa.

Tuosta vaikeustasosta vielä, että joku sanoiki että MW1:n hardened oli lähellä tämän pelin veterania. En tiedä onko asia totta, tai edes lähelle kun en ole veterania uskaltanut vielä testata. Ehkä sekin aika koittaa, niin mehevästi niitä gs:ä siitä tippuu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

IDIOOTTI ^^ !!!!

ellei tosta viestistä tule selväksi että olen jauhanut tällä 70 lvl varmaa viiko, joka päivä ehk pari tuntii. mutta en löytäny sitä prestige modee. ennen kun täältä tajusin kysyä. Joten kiitos neuvosta teille fiksummille


Kukahan se IDIOOTTI oikein on jos ei sitä prestige moodia löydä?
Mun kouluikäinenkin poika sen löysi vaivatta...

Pelaat vaan itses sinne levelille "71" niin sitten löydät sen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Lopetetaan ne nimittelyt!

Yksi punainen kortti heitetty nimittelystä. Olkaa ystävällisiä, älkääkä antako aihetta enempiin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onkos tähän peliin mitää suomenkieleistä ohjetta olemas? Esim kun Lives on noit peli muotoja ni en ymmärrä mitä niis tehää, enkku heikko ja tuollainen sanasto viel heikompi :)
Muutenki ku tälläsiä pelejä pelannu ni aivan pihalla muissakin termistöissä ja sanoissa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onkos tähän peliin mitää suomenkieleistä ohjetta olemas? Esim kun Lives on noit peli muotoja ni en ymmärrä mitä niis tehää, enkku heikko ja tuollainen sanasto viel heikompi :)
Muutenki ku tälläsiä pelejä pelannu ni aivan pihalla muissakin termistöissä ja sanoissa.

Räpläät vaan tarpeeks ni kyl sä siitä rupeet ymmärtämään mitä mikin kohta tarkottaa. Tai sit otat sanakirjan käyttöön =))
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Räpläät vaan tarpeeks ni kyl sä siitä rupeet ymmärtämään mitä mikin kohta tarkottaa. Tai sit otat sanakirjan käyttöön =))

Kyllä joo, pikku hiljaa säädetään... onkos muuten tähän ostettavissa mitään lisäosia? Esim: karttoja tai muuta? WaW sai mappeja ainakin mut en ostanu ko kokeilin vaan pari päivää ja sit kaupasta ostaa tän kunkku pelin :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä joo, pikku hiljaa säädetään... onkos muuten tähän ostettavissa mitään lisäosia? Esim: karttoja tai muuta? WaW sai mappeja ainakin mut en ostanu ko kokeilin vaan pari päivää ja sit kaupasta ostaa tän kunkku pelin :)

Sen verran mitä viestistäs selvää sain niin map pack on aikakin tulossa, sisältää luultavasti 4 uutta kenttää ja hintaa paketille tulee luultavasti 10€ tiedä sitten miten noi €€rot kääntyy ms pointseiksi.
 
Ylös Bottom