Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MOH: RS vai Max Payne 2

MP2:n PS2 käännös on niin surkea, ettei sitä kannata ostaa. MOH:RS on myös sen verran kakka että kannattaa valita jotain muita pelejä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
MP2:n PS2 käännös on niin surkea, ettei sitä kannata ostaa. MOH:RS on myös sen verran kakka että kannattaa valita jotain muita pelejä.

Puhuu itse tietäjä... Otin pelin salaa joululahjakorista ja pelasin hetken ja kyllä on megahyvä peli! Ensinnäkin se nykiminen ilmentyy vain ja ainoastaan ennen välivideon tulemista eikä haittaa pelaamista millään lailla. Latausaikakin on luokkaa Max ykkönen eli pitkä muttei mikään tuskastuttavan pitkä. 99/100 pienen pelisession perusteella. *kiikuttamassa peliä lahjakoriin ettei vanhemmat huomaa*
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Puhuu itse tietäjä... Otin pelin salaa joululahjakorista ja pelasin hetken ja kyllä on megahyvä peli! Ensinnäkin se nykiminen ilmentyy vain ja ainoastaan ennen välivideon tulemista eikä haittaa pelaamista millään lailla. Latausaikakin on luokkaa Max ykkönen eli pitkä muttei mikään tuskastuttavan pitkä. 99/100 pienen pelisession perusteella. *kiikuttamassa peliä lahjakoriin ettei vanhemmat huomaa*

MP:n PS2:n käännös oli täysi shit. Samalta tuo tuntui tuo MP2:n kanssa. Voihan se olla, että kun XB ja PC versiot ovat niin paljon parempia, niin PS2 tuntuu minusta kakalta. Ei se johdu siitä, etteikö PS2 suoriutuisi MP2:sta vaan siitä, että käännös on tehty todella huonosti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
MP:n PS2:n käännös oli täysi shit. Samalta tuo tuntui tuo MP2:n kanssa. Voihan se olla, että kun XB ja PC versiot ovat niin paljon parempia, niin PS2 tuntuu minusta kakalta. Ei se johdu siitä, etteikö PS2 suoriutuisi MP2:sta vaan siitä, että käännös on tehty todella huonosti.

No sit ymmärrän jos ykkönenkin oli susta paska... sä et vaan tajua hyvien pelien päälle mitään ;)
 
Huhhuh.

Saattaahan toki olla, että jos (vai onko?) Gangster ei ole pelannut MP2:n (saatikka alkuperäisen?) PC - tai Xbox-versiota. Tällöin PS2-versio voi tuntua jopa pelattavalta?

Ironista kyllä, itsekin alkuperäisen MP:n PS2-versio tuntui hirveältä pökäleeltä - vaikken ollut PC-versiota edes silloin pelannut.

Tosi on! Ei Kiinteä Kärmes mistään peleistä tiedä yhtään mitään! Hyvä gangster, lisää! :D
 
Löysimpä tässä Maximaalisen paineen halpispelien halveksitusta ..öö lootasta, raahauduin kämiplle ja laitoin sen ilman mitään ennakko-odotuksia pleikkariin, noh.. huonosta käännöstyöstä huolimatta peliä on kyllä pelattu todella paljon, en tosin ole mikään kriittinen pelien suhteen.

eka osan perusteella varmasti hankin MP2:sen, minua ei kiinnosta pätkääkään onko Xloota versiossa pikseli enemmän vai ei, se ei vaikuta minun pelihankintaan yhtään.

Kyllä MP yköstä pelasi paljon enemmän kuin esim MOH: frontlinea.
 
Olen ladannut molempien Maxien demot netsitä ja itse tykkään enemmän Maxeista konsoleilla. Tähän saattaa vaikuttaa myös se että hiireni on AIVAN PASKA! :mad:
 
Toki mielipiteitä on monia, mutta tätä keskustelua lukiessa luulee pakosta joidenkin yrittävän väkisin viedä mielipiteensä läpi.

En rehellisesti sanoen tajua kuinka helkutissa joku voi pitää ko. pelin konsoliversiota parempana. :eek:
 
Ylös Bottom