Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Montako GBA-peliä omistatte?

Originally posted by kaba
Noiden pelien lisäksi olen päässyt kokeilemaan japanista importattuja gba-pelejä, kuten Tekkeniä ja Mario Advance 2:ta.

Onneksi GBA:n import-pelejä on suhteellisen helppo kokeilla, koska nämä konsolit ovat kautta maailman yhteensopivia. Vai mitä, kaba?
 
Saintbert: Näinhän se on. En minäkään olisi ruvennut kaiken maailman välipalikoiden avustuksella pelailemaan..

Pelejä voi siis huoletta tilata vaikka www.liksang.com :ista..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Touhu meinaa karata hieman käsistä, mutta voin minäkin tässä käydä lesoamaan ja sanoa, että olen pelannut JOKAISTA tiltin omistamaa GBA-peliä.

Hahah. Hauskaa, miten tällaiseen topiciin vastaaminen on aina lesoamista siinä vaiheessa kun omistaa hieman normaalia enemmän pelejä ;) Pelien määräähän tässä kysyttiin, gods sakes!


Noh, Army Men Advancen saan kokea vasta huomenna mutta silti. Olen myös pelannut Aku Ankka Advancea.

Army Men Advance on ihan hauska -joskin hyvin lyhyt- peli. Donald on myös mainio, vaikkei nyt mikään must-have nimike olekaan :)
 
Sain tänään Castlevanian omaksi GBA:lle, joten omistan nyt siis kaikkiaan neljä peliä. Army Men Advancekin tuli, joskin en ole sitä vielä uskaltanut kokeilla.

Outlaw: "hieman" normaalia enemmän pelejä? ;)

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Outlaw: "hieman" normaalia enemmän pelejä? ;)

- Esa

Heh.. nojoo, mutta pointti oli sama :D


Varmaan off-topic, mutta kokeiles nyt ihmeessä sitä Army Men Advancea. Hauska peli niin kauan kuin sitä kestää. Ja kerro samalla miltä Castlevania vaikuttaa kun en ole sitä vieläkään päässyt testaamaan.. :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw

Varmaan off-topic, mutta kokeiles nyt ihmeessä sitä Army Men Advancea. Hauska peli niin kauan kuin sitä kestää. Ja kerro samalla miltä Castlevania vaikuttaa kun en ole sitä vieläkään päässyt testaamaan.. :(

Enpä jaksa erillistä topiccia näille ruveta tekemään, mutta nyt on molemmat pelit testailtu. Army Men Advance on kyllä kieltämättä todella huono peli eli se siitä sitten.. arvostelua luvassa loppuviikosta, kunhan pelaan vähän enemmän vielä sitä..

Castlevania on sensijaan yksi parhaista pelaamistani GBA-peleistä ainakin ensituntuman perusteella. Etenkin äänimaailma on kerrassaan maittava ja vaikka en vielä CV:tä osaa pelatakaan yhtään, niin kyllä tämä tästä.

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi


Army Men Advance on kyllä kieltämättä todella huono peli eli se siitä sitten..

Huono?? No joo, eihän se mikään mestariteos ole, mutta ihan hauska pelattava sen muutaman tunnin ajan mitä pelin läpäisemiseen menee. Eipä tuolla paljon uudelleenpelaamisarvoa tai muuta ole kyllä, ja grafiikatkin ovat aika kynyt, mutta kyllä sitä pelaili. Toisin kuin monia muita vastaan tulleita GameBoý-lisenssipelejä.
 
Jos Outlaw haluaa tietää miltä Castlevania vaikuttaa, vilkaisepa NintendoFinin asiantuntevaa arvostelua.
 
Kohta pitäisi tulla Sonic Advance. Valmiiksi omistan 5 kappaletta. Sitten kun se tulee minulla on kuusi.
 
Pistin pelini paremmuusjärjestykseen:

THPS2 - the champ - ainakin kunnes kolmonen tulee myyntiin :)
Mario Kart: Super Circuit
Castlevania
Final Fight One
Super Mario Advance

Golden Sunia ja Advance Warsia olen pelaillut viime aikoina todella paljon, eli pitää käydä jossain välissä hankkimassa ne ihan omaksi.
 
Itse omistan Advance Warsin,THPS2 ja Mario Kartin.
köh olisi kaupan köh
 
taidanpa pyytää THPS3 tai Crash Bandicootin synttärilahjaksi ja toisen ostaa omilla rahoilla myöhemmin
 
Tässä mun GBA pelit:
1.THPS2
2.Mario Advance
3.Mario Kart SUper Circuit
4.MegaMan: Battle ExE Network
5.Golden Sun

GameBoy pelit:
1.The Amazing Spider-Man.
2.Battletoads.
3.Donkey Kong.
4.Donkey Kong Land 3.
5.Golf.
6.KungFu Master.
7.The Legend of Zelda : Links awakening.
8.Mickeys Dangerous chase.
9.Micro Machines 2 : Turbo Tournament.
10.Pokemon : Gotta Catch `em all !!!
11.Super Mario Land 2 : 6 Golden Coins.
12.Super R.C Pro-Am

Ja tässä Gameboy Color peli:
1.Bugs Bunny & Lola Bunny "Operation Carrot Patch".
2.The Legend of : The River King.
3.Metal Gear Solid.
4.Pokémon Silver
5.Pokemon Trading Card Game.
6.Perfect Dark
7.Super Mario Bros. Deluxe.

Eli kyllä noita löytyy... :D
 
Ylös Bottom