Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moottoripyöräpelit

Täytyy mainita se, että videoiden perusteella tuo Helmet Cam näyttää aivan helvetin siistiltä ominaisuudelta. Äänimaailman muutos varmaan se isoin tekijä, alkaa kuulostamaan äänet jo sen verran aidolta.
 
Eikö ne oo löytäny muuta videoo kuin mun missä ajan tyyliin toista kierrosta ikinä kypärästä. :D
Voi prätkäihmisten silmissä olla aika nolo video. :D
 
Juu missä ihmeessä tässä Ridessä on ne ajo asetukset? Pyörä on näköjään oletuksena täysin kiiinni tiessä vaikka mitä yrittää. HUDista ja näkymästä kyllä löytyy vaikka mitä mut se oleellisin.

Toinen kummallisuus minkä huomasin niin urassa ei vissiin oo väliä oonko mä saanu avattua kilpailuun pyörää? o_O Jos mulla on 2 pyörää olemassa niin mun ei oman logiikkani mukaan pitäis päästä kun 2 eri kilpailuun jossa niitä kyseisiä pyöriä voi käyttää.

No näköjään GT tyyliin ajamalla kisan X saa avattua lisää pyöriä. Että kaikkea ei tartte ostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Juu missä ihmeessä tässä Ridessä on ne ajo asetukset? Pyörä on näköjään oletuksena täysin kiiinni tiessä vaikka mitä yrittää. HUDista ja näkymästä kyllä löytyy vaikka mitä mut se oleellisin.

Toinen kummallisuus minkä huomasin niin urassa ei vissiin oo väliä oonko mä saanu avattua kilpailuun pyörää? o_O Jos mulla on 2 pyörää olemassa niin mun ei oman logiikkani mukaan pitäis päästä kun 2 eri kilpailuun jossa niitä kyseisiä pyöriä voi käyttää.

No näköjään GT tyyliin ajamalla kisan X saa avattua lisää pyöriä. Että kaikkea ei tartte ostaa.
Nehän saa siinä ennen kisaa aina mentyä missä on kaikki ajoavut ja fysiikat ja vaikeustasot.

Ja siellä on tosiaan siten, että x kisoihin ei edes voi päästä, ennen kuin olet 2-3 pykälää ylempää saanut avattua kisat ja voitettua niitä. Vähän hämärä systeemi.

Edit: race options nimellä siis:
E8D584D1-B300-4588-A1FF-B294B3C70741.png
 
Nehän saa siinä ennen kisaa aina mentyä missä on kaikki ajoavut ja fysiikat ja vaikeustasot.

Ja siellä on tosiaan siten, että x kisoihin ei edes voi päästä, ennen kuin olet 2-3 pykälää ylempää saanut avattua kisat ja voitettua niitä. Vähän hämärä systeemi.

Edit: race options nimellä siis
Juu mä laitoin nyt tuon sun kuvan tyyppisesti. Joo ajosta tuli vaikeampaa kuten pitikin. Silti HUD näyttää että TCS on täysillä?
 
Juu mä laitoin nyt tuon sun kuvan tyyppisesti. Joo ajosta tuli vaikeampaa kuten pitikin. Silti HUD näyttää että TCS on täysillä?
TCS saat säädettyä ajon aikana erikseen. Oisko ollu ristinäppäimestä? En muista ku vahingossa itsekin sen huomasin ja räpelsin jostain pois, enkä ole uusiksi koskenut. :D
 
Juu tullu tässä nyt pari päivää ajettua tuota Ride 3 a.

Ekanakin se on paras moottoripyöräpeli mitä mä oon ite pelannu. Onhan näitä Milestonen pelejä tullu pelattua mutta nyt se niissä peleissä klassinen "hyvä mutta jotain puuttuu" ajatus ei oo päällimmäisenä. Vasta noin viittä eri pyörää kokeillu siinä uran "ajokoulussa" mut jo niistä näkee että pyörissä joita pelissä vissiin riittää on eroja.

Tuo "ajokoulu" on muutenki nyt noin 2 päivään ainoa negatiivinen juttu jonka oon löytäny. Jotenki huvittavaa ja turhauttavaa samaan aikaan että ajo lyödään poikki jos ajautuu radan ulkopuolelle. Mutta jos tarkoitus on ajaa aika tietyn rajan sisälle niin mitä pelaaja mukamas voittaa jos menee vähän leveäksi? Nuo kulta haasteet on osassa semmosia että väkisin menee ulos. Mun logiikan mukaan jos menee ulos radalta niin aikaa vaan kuluu. Eli pelaaja häviää aikaa.

Rata valikoima on kans parempi kun monessa lisenssi pelissä koska lisenssin alla tulee vaan ne X kisat mukaan jotka oikeasti ajetaan.
Imatran radasta iso plussa :D vaikka en sitä osaakaan ajaa. Tuli tuossa katsottua Youtubesta dokumentti Imatran ajoista tuon radan takia :)

Oon joutunu pitää vaikeustason 40-60 välillä muuten tulee viimesenä maaliin. Mut siinä vika on ohjaimen toisessa päässä. :D
Kiva myös tuo miten reippaasti pyörää voi kustomoida. Kävin myös hakemassa ilmaisen Honda CBR 600 F Sport (2001) pyörän Storesta.

Tosiaan kun tätä sanotaan Moottoripörien GT:ksi niin suhteessa GT:hen tekoälyä vastaan saa todella ajaa.

Lisäks tosiaan ne Milestonen surullisen kuuluisat lataus ajat on saatu aika inhimillisiksi. Nyt ei ehdi juoksemaan taloa ympäri ennen kun on radalla.
 
Tämä hehkutettu Ride 3 tullut itsellekin nyt ja aika helkkarinmoinen pettymys tämä kura on. Äänet särisee ja vinkuu taukoamatta kisojen aikana. Tämä todella ärsyttävää. Ilmeisesti päivitys rikkoi pelin. Miten helkkarissa tässä pystyy edes voittamaan, kaikista helpoimmalla just pärjää pyörällä muille. Ehkä tätä vielä jossain kokeilee uudestaan mutta näillä eväillä vartti riitti tätä roskaa...
 
Tämä hehkutettu Ride 3 tullut itsellekin nyt ja aika helkkarinmoinen pettymys tämä kura on. Äänet särisee ja vinkuu taukoamatta kisojen aikana. Tämä todella ärsyttävää. Ilmeisesti päivitys rikkoi pelin. Miten helkkarissa tässä pystyy edes voittamaan, kaikista helpoimmalla just pärjää pyörällä muille. Ehkä tätä vielä jossain kokeilee uudestaan mutta näillä eväillä vartti riitti tätä roskaa...
Ei mulla kyllä äänet ole särissy missään välissä, ellei jouluna ole uutta päivitystä tullu.
Itsellä vaikeustaso 80% ja olen sijoilla 1-2. Tärkeintä on virittää pyörää jotta se on kilpailukykyinen, ihan kuin GT:ssä. Ei vanhoissa GT peleissä Valio toyotalla kisoja voittanut.
 


Ajasta 7:30 eteenpäin.
Tuossa on se youtube pätkä jota oon viimesen puolituntia kattonu ku ei ymmärrä mistä nuo Driftit saa aikaan?
Välillä saan vahingossa 2 mutta en ymmärrä mitä silloin teen

Powerslideja tulee helposti yli 10 mutta ne ei rekisteröidy mihinkään kun toinen tilasto jaa nolliin.
Jotenkin on tarkoitus käyttää taka jarrua mutta silloin ainoa mitä tapahtuu on se että koko pyörä pysähtyy.
 
Onko joku päässy ajamaan noita kiihdytys kisoja?

Siellä luki että pitää käydä ostamassa parempia komponentteja että voi päivittää no kävin kyllä päivittämässä pyörää mut tulos on se et mulla ei sitte enää olekaan kyseistä pyörää jolla ajaa se.
 
Onko joku päässy ajamaan noita kiihdytys kisoja?

Siellä luki että pitää käydä ostamassa parempia komponentteja että voi päivittää no kävin kyllä päivittämässä pyörää mut tulos on se et mulla ei sitte enää olekaan kyseistä pyörää jolla ajaa se.
Eikö siihen pitäny ostaa se joku kisasetti tms? Kyllä mä niitä ajoin ja en meinannu millää voittaa. Ei tosin niin vaikea kuin supermoto
 
Eikö siihen pitäny ostaa se joku kisasetti tms? Kyllä mä niitä ajoin ja en meinannu millää voittaa. Ei tosin niin vaikea kuin supermoto
Sitä mä just kysyn et miks ne hävis multa vaikka mä kävin pyöriä virittämässä? Nyt niillä ei saakaan yhtäkkiä ajaa
 
Ylös Bottom