Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moottoripyöräpelit

Näyttää kyllä huippu peliltä tuossa Ompun striimissä. Ihan toista luokkaa kun ne MotoGP tai MX pelit mitä MileStone on yrittänyt.... :)
 
Näyttää kyllä huippu peliltä tuossa Ompun striimissä. Ihan toista luokkaa kun ne MotoGP tai MX pelit mitä MileStone on yrittänyt.... :)
Joo todellakin. Tää on ehkä seiskan pelin. Eli tässäkin isoja ongelmia tietyissä asioissa, mutta niin moni asia hyvin ja peliä on todella hauska pelata. Kertonee lähinnä Milestonen pelien laadusta enemmän, kuin tämän hyvyydestä. Mutta toistaiseksi voin suositella kyllä peliä, ainakin jos haluaa hinkata täydellisen kierroksen man saarilla.
 
No nyt aloin ymmärtämään. Pistin anti-wheelien ja stoppien low asetukselle. Eilen vielä sanoin ettei niitä saa hallittua, mutta tässä on tosi tarkkaa kuskin hallinta, eli missä sen painopiste on. Se on aika vaikeaa vasemmalla tatilla kylläkin.
Offille ei voi missään nimessä pistää, heti jarrussakin perä alta ja nurin. Samoin ABS vielä pidettävä mediumilla.
Nyt kuitenkin pyörä elää töyssyissä paljon mukavammin.

Äsken pääsin ekaa kertaa yhteislähtökisaan ja neljän kierroksen kisassa sai AI:ta vastaan vääntää ihan tosissaan. Yhteenkään kaatumiseen ei ollut varaa, sillä AI ei todellakaan hidasta jos itse jäät jälkeen.
1-2 kierrosta aina pääsin ja sit meni piloille. Oli niin siistiä et vedin restarttia uusiksi..ja uusiksi...ja uusiksi...

Lopulta selvisin viimeiselle kierrokselle, taistelin voitosta edelleen..ja sit kaatuminen. Aivan tolkuttomalla raivolla perään, maaliviivalla eroa ei ollut kuin 10-20m, mutta voitto meni. :(
Tuo ura on kyllä itseasiassa aika mukavasti tehty. Tykkään.

 
Äsken pääsin ekaa kertaa yhteislähtökisaan ja neljän kierroksen kisassa sai AI:ta vastaan vääntää ihan tosissaan. Yhteenkään kaatumiseen ei ollut varaa, sillä AI ei todellakaan hidasta jos itse jäät jälkeen.
1-2 kierrosta aina pääsin ja sit meni piloille. Oli niin siistiä et vedin restarttia uusiksi..ja uusiksi...ja uusiksi...
Oliko siinä jonkin sortin aika-ajo kierros vai mistä tuo kolmos paikka lähtöön määräytyy? Ei kai sitä arvota?
 
En itseasiassa tiedä arvotaanko, vai onko se esim ansaituista rahoista tms. Tuossakin oli kaksi kilpailua ja jälkimmäiseen lähdin kakkosena, eli edellisen kisan tuloslistan mukaan.
 
On tää kyllä vaikea peli. :/
Vaikka yritin ajaa siten, etten taatusti kaadu. Eli todella hitaasti, kuin sunnuntai ajelulla olisi.
Siitä huolimatta kädet tärisee, sydän hakkaa kahtasataa ja 17 minuutin kohdalla tulee herpaantuminen ja yksi kaatuminen.
Tuli toki oma ennätys 21.19, mutta kun porukka Leaderboardilla vetänyt 16minuuttiin niin....ei ymmärrä. En opi ikinä tota rataa.

Mut on toi silti siistiä ajella tollasta rataa ja osan paikoista jo tietää.


 
On tää kyllä vaikea peli. :/
Vaikka yritin ajaa siten, etten taatusti kaadu. Eli todella hitaasti, kuin sunnuntai ajelulla olisi.
Siitä huolimatta kädet tärisee, sydän hakkaa kahtasataa ja 17 minuutin kohdalla tulee herpaantuminen ja yksi kaatuminen.
Tuli toki oma ennätys 21.19, mutta kun porukka Leaderboardilla vetänyt 16minuuttiin niin....ei ymmärrä. En opi ikinä tota rataa.

Mut on toi silti siistiä ajella tollasta rataa ja osan paikoista jo tietää.



Mulle tämmönen on positiivinen ongelma :D

EDT: On muuten ilmeisesti suosittu peli yhdestäkään Pk-seudun GameStopista ei tätä peliä löydy.
Näin sanoivat rautatieaseman tunnelissa kun sieltä kävin peliä hakemassa. o_O
 
Viimeksi muokattu:
On kyllä upeaa katseltavaa, kun ammattimies kertoo joka mutkan ja kuopan yksityiskohdat. Kehuu muuten etenkin varjoja, jotka oikeasti on sellaiset ettei rataa välillä näe.
 
Juu täälläkin nyt pelattu tätä Mansaarten peliä. Onhan tuo nyt ihan toistaluokkaa monella tapaa kun ne aiemmat Moto pelit mitä oon pelannu. Kuten Omppu tuossa jo varoitteli niin on juu vaikea peli :D Kaikki avut on mediumilla ja silti tuntuu kaatuvan joka kisassa kerran tai muutaman.
On ilmeisesti ihan yleinen ongelma tuo minkä itekin on huomannu että keskellä mutkaa pyörä saattaa yliohjautua aivan yhtäkkiä. Siitä ne mun kaatumiset on johtunu suureks osaks. Ainakin pelin Twitter tilillä moni pelaaja sanoo samasta asiasta.

Pyörissä todella on eroja Yamahan ja Hondan pyörän oon ostanu. Se halvin kummaltakin. Hondan pyörä kiihtyy huomattavasti nopeammin ja muutenki monessa jutussa parempi :D Kuskin painopiste tosiaan merkkaa kaikkein eniten ihan sama mikä se nopeus on.

En tiedä kuuluuko asiaan mutta jos ajaa kolmea sataa (Hondan pyörällä pääsen kolmea sataa :D) niin koko kamera tärisee ainakin perus Plesellä pelatessa.

Tuo herkkä yliohjautuvuus on ainoa miinus jonka oon pelistä yhdessä viikonlopussa löytäny.

Toukokuussa tulee ne sivuvaunut mukaan peliin. :) Tämäkin luettu Twitteristä.
 
Asetuksissa on kameran tärinällä ihan asetuksensa.

Ja toi yliohjautuminen, puhuin siitä jossain striimissä, niistä mun kaatumisetkin johtuu.
Mut se on silleen, että kun pyörä kallistuu jonkun tietyn pisteen yli, niin se ei nouse millään. Siinä on tosi iso viive. Se taas aiheuttaa sen, et jos se sieltä pystyyn nousee, se kallistuu heti toiseen suuntaan niin pahasti et ollaan siellä seinässä.

Muutoin pyörä käyttäytyy samaa tahtia, kuin tattia käännät, mutta juuri noissa missä käännetään maksimit, ei pyörä nousekaan heti. Se vaatii tosi paljon keskittymistä, enkä tiedä onko siinä haettu jotain ajatuksella, vai onko bugi.

PS. Sivuvaunutko ihan aikuisten oikeasti tulossa??? :eek::eek::cool:
 
Mikä ihme on Supersport ja Superbike pyörän ero? :eek:

Pelin äänet on kyllä loistavat varsinkin jos sattuu ajamaan (jos pystyy) lähellä toista kuljettajaa. Se autopeleistä tuttu >> Jarruta myöhemmin riittää hyvin ohittamiseen. Näilläkin leluilla :D
 
Superbiket on kevyempiä ja tehottomampia.
Superbiken perä lähtee nopeammin alta, kestää kauemmin jarruttaa, kiihtyy paremmin, mutta epävakaammin. Lisäksi tilannenopeudet on kokoajan kovempia ja painon vuoksi kankeampi kääntymään. Jolloin kaiken kaikkiaan ajaminen on vaikeampaa.

ABS mediumille, luistonesto voi huoletta olla offilla.
Sit anti stoppie voi olla low asetuksella myös suht huoletta.
Anti wheelie low/medium. Mediumilla keula ei nouse yhtään koskaan, mikä vie fiiliksen pienistä hypyistä. Low asetuksella joutuu tatilla ohjaamisen lisäksi pitämään kuskin painoa edessä.

Kannattaa tiputella vaan apuja, kyllä se nopeasti alkaa tuntumaan paljon paremmalta. Täytyis itse kyllä melkein jarruakin pistää vähintään low tasolle ja ehkäpä anti wheelie/stoppie offille.
 
ABS mediumille, luistonesto voi huoletta olla offilla.
Sit anti stoppie voi olla low asetuksella myös suht huoletta.
Anti wheelie low/medium. Mediumilla keula ei nouse yhtään koskaan, mikä vie fiiliksen pienistä hypyistä. Low asetuksella joutuu tatilla ohjaamisen lisäksi pitämään kuskin painoa edessä.
Tässä vaan opiskelu rajaa peliaikaa aika lailla... :/ Tänäänki oon joskus klo 19 vasta kotona ja klo 21 tulee Mestareiden Liigaa...
 
Aja niitä helpompia ratoja, nii oppii ymmärtämään paremmin pyörää. Parissa kierroksessa oppii kyllä. Sit voi alkaa opettelee isoa rataa.
 
Aja niitä helpompia ratoja, nii oppii ymmärtämään paremmin pyörää. Parissa kierroksessa oppii kyllä. Sit voi alkaa opettelee isoa rataa.
En oo sitä koko TT rataa mitä se oli 60 kilometrii edes yrittäny vielä...
Pidätkö sitä ajolinja apuu päällä? Häiritsee jopa enemmän ku mitä se autopeleissä tekee.
 
En oo sitä koko TT rataa mitä se oli 60 kilometrii edes yrittäny vielä...
Pidätkö sitä ajolinja apuu päällä? Häiritsee jopa enemmän ku mitä se autopeleissä tekee.
En pidä.
Mulla on mutkien nimet ja ne nuolet siellä ylhäällä käytössä. Tosin nuolet on vain TT radalla.

Tässä jotenkin erityisesti ajolinja-apu pilaa pelin.
 
Ylös Bottom