Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moottoripyöräpelit

"Moottoripyöriä itsessään on yli 230 kappaletta seitsemässä eri kategoriassa. Mukana on uusimpia Ninjoja ja klassikkoprätkiä. Valikoima on herkullinen. Lisäksi kaikkea voi kustomoida, osia voi vaihtaa ja niiden värit voi valita mieleisikseen. Tuunaaminen on tehty hyvin ja selkeäksi."

^^ Yllä ote Respawnin arviosta. Jos en olisi opiskelija jolla on juuri ja juuri satanen tilillä (eli pakko odottaa niitä veronpalautuksia) ostaisin pelin heti.
Ja vihdoin myös saa liveryt joita muut tekee. Saa kunnon racing värit.
 
Ensi vaikutelma oli ride 3:sta,ett kaikkia ne viittii julkasta.Pyörä meni mutkat ku kiskoilla ja 200hp kyykkyllä en saanu kaasusta perää irtoamaan,vaik oli tc offilla.Mut sit katoin ajoapuja,niin siel olikin joku jutska vielä jääny päälle.:D Sit ku laittto pro asetuksen päälle,ni johan alko maistumaan.:)
 
Ensi vaikutelma oli ride 3:sta,ett kaikkia ne viittii julkasta.Pyörä meni mutkat ku kiskoilla ja 200hp kyykkyllä en saanu kaasusta perää irtoamaan,vaik oli tc offilla.Mut sit katoin ajoapuja,niin siel olikin joku jutska vielä jääny päälle.:D Sit ku laittto pro asetuksen päälle,ni johan alko maistumaan.:)
Eipä ne pienemmän pään pyörät irtoa silti tiestä.
Mut kyl siin ku 600:ia virittelee tappiin ja unohtaa vakiorenkaat alle. Kyllä meinaan liukuu. :D
 
Eipä ne pienemmän pään pyörät irtoa silti tiestä.
Mut kyl siin ku 600:ia virittelee tappiin ja unohtaa vakiorenkaat alle. Kyllä meinaan liukuu. :D
Jep,mut luulis 200hp vakiorenkailla vähän sutivan,mut asetukset oli mulla oli väärät. Sit vertasin latausaikoja sun pleikan ja mun pc:n välillä ja onhan siinä aivan tajuton ero pc:n hyväksi.Mut taitaa olla pleikalla kuiteski parantunut(lyhentynyt) latausajat roimasti edellisistä.:)
 
Jep,mut luulis 200hp vakiorenkailla vähän sutivan,mut asetukset oli mulla oli väärät. Sit vertasin latausaikoja sun pleikan ja mun pc:n välillä ja onhan siinä aivan tajuton ero pc:n hyväksi.Mut taitaa olla pleikalla kuiteski parantunut(lyhentynyt) latausajat roimasti edellisistä.:)
Juu luonnollisesti pc vie, eikä noi lyhyet ole, mutta Milestonen mittapuulla ollaan otettu järkyttävän iso harppaus.
 
Mites tuo Ride 3 on @Omenanraato ajattavuudeltaan eroaa siitä virallisesta TT Mansaarten pelistä? Sen nyt vein jo kauppaan kun kyllästyin siihen miten hiton tarkka pitää koko ajan olla.
 
Mites tuo Ride 3 on @Omenanraato ajattavuudeltaan eroaa siitä virallisesta TT Mansaarten pelistä? Sen nyt vein jo kauppaan kun kyllästyin siihen miten hiton tarkka pitää koko ajan olla.
Todella rajusti. Ride 3 on tuttua hyvää Milestonen ajomallia 60fps avustettuna.
Parasta tuossa on TT:hen nähden se, miten tunnet kun perä irtoaa ja saat sen pidettyä hallussa silti, tai mentyä luistossa jne.
Itse en koskaan päässyt TY:n ajomalliin täysin sisään, kun taas Milestonen malli tulee itsellä ihan selkärangasta ja tykkään todella lujaa.
 
Eilen erehdyin kattomaan jonkun TRACK LIST videon youtubesta. RIDE kolmosessa on ihan tajuton määrä oikeesti hienoja ratoja mitä ei monessa muussa pelissä ole pitkälti lisenssi syistä.
 
Eilen erehdyin kattomaan jonkun TRACK LIST videon youtubesta. RIDE kolmosessa on ihan tajuton määrä oikeesti hienoja ratoja mitä ei monessa muussa pelissä ole pitkälti lisenssi syistä.
Todellakin. Mukana ainakin lähes kaikki suuret suosikit, mutta myös pari erittäin loistavaa rataa mitä en ole nähnyt oikeastaan kuin Milestonen peleissä (vallelunga esim). Tähän päälle sitten Macaon rata mitä en ole ennen päässyt ajamaan ja tietysti Imatran ajojen rata.

Ja kun mansaarten peli ilmestyi, ovat puskeneet tähän saman sarjan ratoja, joten mun mielestä ei ole tarvetta pelata erikseen sitä peliä, vaikka toki ei sama pitkä rata olekaan. Fiilikseen pääsee noillakin.

Pyörien määrä on niin tajuton, että hullua et tähän ois saanu 60 extra pyörää ostamalla kalliimman version. Ei näitäkään saa tahkottua läpi. :D
 
Monster energyn kakkososasta gameplaytä.
Itseä harmittaa, että ostin tuon ykkösosan, enkä uusinta MXGP sarjan peliä. Ei sillä, teknisesti hyvä ja peli oli ihan hyvä, mutta ei nuo halli/areena kisat juuri eroa toisistaan ja pieni virhe ja spawnit radalle, kun ei ole varaa mennä leveäksi. Eli itelle sopis ennemmin kunnon radat ja siksi MXGP. Tosin edelleen kaipaan Enduro peliä, se olisi paljon mielekkäämpää, vaihtelevampaa ja haastavampaa.



PS, Ride 3 sai eilen kaksi eri pätsiä.
 
Monster energyn kakkososasta gameplaytä.
Itseä harmittaa, että ostin tuon ykkösosan, enkä uusinta MXGP sarjan peliä. Ei sillä, teknisesti hyvä ja peli oli ihan hyvä, mutta ei nuo halli/areena kisat juuri eroa toisistaan ja pieni virhe ja spawnit radalle, kun ei ole varaa mennä leveäksi. Eli itelle sopis ennemmin kunnon radat ja siksi MXGP. Tosin edelleen kaipaan Enduro peliä, se olisi paljon mielekkäämpää, vaihtelevampaa ja haastavampaa.

PS, Ride 3 sai eilen kaksi eri pätsiä.
Itse asiassa just eilen hain tästä Ridestä jotain Enduro/Motocross videota kun rata valikoima on noin tajuton. Yhtenä luokkana on nuo Motocross kevarit joilla noissa MXGP peleissä ajetaan.
 
Itse asiassa just eilen hain tästä Ridestä jotain Enduro/Motocross videota kun rata valikoima on noin tajuton. Yhtenä luokkana on nuo Motocross kevarit joilla noissa MXGP peleissä ajetaan.

Oon ymmärtänyt et Ridessä katupyörien lisäksi, vaan super motoja ja maxi enduroja. Super moto niistä lähempänä crossia, mut siinäkin renkaan on katukäyttöön. Vastaa about rallikrossia kakspyöräisenä. Tuskin löytyy ratoina päällystettyä maantietä kummempaa ja tietysti niitä syveröisiö super moto-ratoja.
 
Ootteko koittanu niitä supermotoja?
Mulla on kaikissa kisoissa vaikeustaso 90% ja voitan ne, ehkä jopa liian helposti.
Mut supermoto. Ekan mutkan jälkeen en muita näe, aivan mahdottomia. En oo jaksanu alentaa AI:ta.
 
Ylös Bottom