Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moottoripyöräpelit

Vastaus: MotoGP 13

Kai tätäki pitää kokeilla, joskus vuosia sitten tuli napattua kaikki prätkäpelit kaupan hyllystä :rolleyes: Kuinka moni on peliä hommannut pleikkarille, vois vaikka jotain yhteissarjaa harkita? 12 pelaajaa näyttää olevan maksimi, sen verran täältä varmaan löytyy pelaajia :)
 
Vastaus: MotoGP 13

Nostetaan tätäkin. Onko tähän vielä tulossa päivityksiä? Uralla nyt tällä kaudella 8ekaa kisaa ajettu sateessa. Todella ärsyttävää. Ennen kauden alkua vihdoin vaihdoin vaikeustasoa hardista realistiseen. Jos aika-ajossa kuivaa, oon (moto2 luokassa ajelen) 18-20. Jos sade niin paalulla.

Kisassa voitan 10-15sekunnilla huolimatta lähtöruudusta. Siis sillä realistisella vaikeusasteellakin. Eli sateella AI ei osaa ajaa ja muuta keliä ei nyt tunnu tulevan.

Olen voittanut kaikki kahdeksan kisaa nyt. :/
 
Vastaus: MotoGP 13

Onko tullut päivityksiä? Viitaten edelliseen. Iimevuotiseen kysymykseen.

Toinen juttu. Nyt kun Vitalle sai plus tarjouksena niin onko nyt tosiaan niin, että tuossa ei saa kuin 16 kuskia radalle? Miksi ne kaikki muut kuskit sit näkyy tuloslistassakin jne.?
 
Vastaus: MotoGP 13

Suurena MotoGP fanina menee kyllä tää 14 ostoon. 13 oli ainakin ihan suhteellisen hyvä peli, AI olis saanu olla vaan parempi.
 
Vastaus: MotoGP 13

Suurena MotoGP fanina menee kyllä tää 14 ostoon. 13 oli ainakin ihan suhteellisen hyvä peli, AI olis saanu olla vaan parempi.

Digiversio 13:sta on täälläkin PS3:lla ja kauden alussa taas innostuin pelaamaan, joten kyllä ehdottomasti täälläkin ostoon menee neloselle. Pahoin vaan pelkään, ettei ole kuin uudet kuskit ja hieman parempi grafiikka.
 
Vastaus: MotoGP 13

Mahtaakohan tuo MotoGP 14 tulla ennakkotilattavaksi PSN Storeen? Julkaisu olisi kumminkin jo ens viikon perjantaina.
 
Vastaus: MotoGP 13

Pengoin hieman youtubea ja löysin muutamia videoita Team VVV:n youtube kanavalta. Kyseessä on tietääkseni PC-versio.

MotoGP 14 gameplay by Team VVV:
[video=youtube;_vzo0pAn0A8]http://www.youtube.com/watch?v=_vzo0pAn0A8[/video]

MotoGP 14 handling by Team VVV:
[video=youtube;yxpuzzFC810]http://www.youtube.com/watch?v=yxpuzzFC810[/video]

MotoGP 14 Moto3 race by Team VVV:
[video=youtube;jB_8o1ZJvTE]http://www.youtube.com/watch?v=jB_8o1ZJvTE[/video]

Milestonen julkaisema traileri:
[video=youtube;fiRIcwfnfu8]http://www.youtube.com/watch?v=fiRIcwfnfu8[/video]
 
Vastaus: MotoGP-pelit

Madafaka kyllä se nyt alkaa olla pojilla hallussa nuo prätkähommat, tulee mieleen ensimmäiset sbk:t päivitetyillä animaatioilla/fysiikoilla. Huomaa muutenkin, että on joko sama porukka tai muuten käsi kädessä kehitetty mxgp 3:sen kanssa. Taatakseni täydellisen kontrollin otin kaikki mahdolliset avustukset pois, liekö sitten hyvien defaultasetuksien vuoksi mutta ohjattavuuden tarkkuus on mainio. Yllätyinkin kun ei ohjattavuuden tarkkuudesta huolimatta lähde woblaamaan mitä saattoi aiemmissa osissa kokea. Fysiikkakin tuntuu olevan läsnä mitä kuskia ja yleistä kikkailua seurasi, tosin tulin tänne hypettämään mahtavaa ensimmäistä tuntumaa :D Ei siis todellakaan liian helpolta vaikuta ja tosiaan fysiikka tuntuu osuvan nappiin sujuvien animaatioden kanssa jos näin voidaan sanoa.

GG kannattaa ostaa jos yhtään kiinnostaa, blablabla kyllä tästä sen täyden hinnan voi jo maksaa.
 
Vastaus: MotoGP-pelit

Mgxp käyttää eri pelimoottoria ja motogp käyttää viimeistä kertaa Milestonen omaa moottoria. Onko jollain molemmat pelit? Onko ero huomattava mxgp eduksi ja kannattaako molemmat ostaa, vai odotella et on molemmat päivitetty uuteen pelimoottoriin.
 
Vastaus: MotoGP-pelit

Mgxp käyttää eri pelimoottoria ja motogp käyttää viimeistä kertaa Milestonen omaa moottoria. Onko jollain molemmat pelit? Onko ero huomattava mxgp eduksi ja kannattaako molemmat ostaa, vai odotella et on molemmat päivitetty uuteen pelimoottoriin.

Itselläni on kummatkin ja on se havaittavissa, että samalta talolta tulevat. Meinavatko unrealia myös motogp:lle? Mxgp 3 on vallan mainio motocross -paketti ja ainoa oikea miinus omasta mielestäni on perän elottomuus, mennään siis liiaksi kiskoilla mutta itse tuntumaa se ei hirveästi haittaa koska ohjattavuus ja fysiikka muuten ovat hallussa tässäkin. Ajoittainhan se on realististakin, eihän ne sielä sladissa kokoajan mene.

Kyllä mä peukutan näitä, mxgp:ltä odotin enemmän mutta ollaan jo niin lähellä, ettei välttämättä tarvitse odottaa mxgp 4:sta. Motogp:ssä saa taistella pidon pitämiseksi kaiken muun kikkailun ohella, tykkään :p
 
Vastaus: MotoGP-pelit

Sen mitä olen lukenut niin samat tekoäly ongelmat edelleen motogpssä, taso vaihtelee ihan radasta riippuen ja aika-ajoissa tekoäly on edelleen hitaampi kuin kisoissa. Ja tietenkin itse kisaaminen radalla ei muistuta yhtään oikeita prätkäkisoja.

Prätkän ajaminen varmasti edelleen todella hauskaa, se oli jo riittävällä tasolla MotoGP 15:ssa. Jota ainakin itse ajoin jatkossakin ajella, vaikka toki joutuu tyytymään 30fps menoon uuden pelin pystyessä tuplasti parempaan. Toivoisi vain, että Milestone oikeasti keskittyisi niihin ongelmiin eikä puskisi pelkkiä lisenssejä ulos joka vuosi.

Varmasti kuitenkin ihan hyvä peli (ongelmista huolimatta), jos oikeasti prätkillä päristely kiinnostaa.
 
Vastaus: MotoGP-pelit

Itselläni on kummatkin ja on se havaittavissa, että samalta talolta tulevat. Meinavatko unrealia myös motogp:lle? Mxgp 3 on vallan mainio motocross -paketti ja ainoa oikea miinus omasta mielestäni on perän elottomuus, mennään siis liiaksi kiskoilla mutta itse tuntumaa se ei hirveästi haittaa koska ohjattavuus ja fysiikka muuten ovat hallussa tässäkin. Ajoittainhan se on realististakin, eihän ne sielä sladissa kokoajan mene.

Kyllä mä peukutan näitä, mxgp:ltä odotin enemmän mutta ollaan jo niin lähellä, ettei välttämättä tarvitse odottaa mxgp 4:sta. Motogp:ssä saa taistella pidon pitämiseksi kaiken muun kikkailun ohella, tykkään :p

Juu Unreal on tulossa ensi vuonna myös MotoGP puolelle ja tämä versio oli jäähyväiset Milestonen omalle pelimoottorille.

Itse en kaipaa muuta kuin perus uraa luokasta ylöspäin nousten. Eli en mitään näitä Rossi pelin lisäsysteemeitä. Mutta fps täytyy olla tuo 60, johon on vihdoin päästy. Mutta kyllä nyt pitäisi sitten alkaa keskittymään latausaikoihin, tekoälyyn, fysiikoihin esim osumatilanteissa ja mxgp:n puolella hyppyihin ja maan muutoksiin kisan aikana jne.

Sen vuoksi mietin, että nyt on vähän molemmissa välivuosi. Toisessa juuri tullut uusi pelimoottori ja sen tuomat haasteet kehityksessä, toisaalta toisessa mennään vanhalla tutulla, joka ei uudista siis äänien lisäksi paljon mitään.
Joten voisi kuvitella, että ensi vuonna mgxp alkaisi olemaan paremmalla mallilla ja siitä vuoden päästä myös motogp.
 
Vastaus: MotoGP-pelit

Toi tallipäällikkö manageri-moodi on kyl täs MotoGP 17:ssä hauska ja mielenkiintoinen!
 
Vastaus: MotoGP-pelit

toisaalta toisessa mennään vanhalla tutulla, joka ei uudista siis äänien lisäksi paljon mitään.
Joten voisi kuvitella, että ensi vuonna mgxp alkaisi olemaan paremmalla mallilla ja siitä vuoden päästä myös motogp.

Olettaen, että viittaat nyt peliin motogp, nimenomaan on tultu taas vähän eteenpäin kaikessa muttajoo eihän ne hirveästi uudista mitään. Harmi sinänsä, että vaihtavat moottoria kun tuota olisi nyt hyvä viilailla mutta mxgp:ssä unreal vaikutti aika potentiaaliselta. Itse toivon, ettei seuraava motogp ole yhtä vaisu edeltäjäänsä verrattuna mitä mxgp 3 on.
Anyway motogp:ssä on nyt huomattavasti tarkempaa fysiikkaa ja sama kuin mxgp:ssä, tekoälyt noudattavat nyt samaa fysiikan lakia mikä tekee lähdöistä/ensimmäisistä mutkista mielenkiintoisia. Aika pirun tervetullutta omasta mielestä :D Siinämielessä tekoälyt ovat kummassakin pelissä helpompia koska kaatuvat nyt helpommin mutta muuten en niinkään huomaa eroa.
 
Vastaus: MotoGP-pelit

En tiedä onko tää tulossa PS4:lle, mutta jos on, niin aivan pakko ostoshan tämä on. Nimittäin man saarten ajoista prätkäpeli. Yrittävät ainakin simua, lisensoitu rata ja myös kuskit! Aika huikealta vaikuttaa, jos ajomalli onnistuu. Nyt se on vasta 10-15% valmis.

 
Vastaus: MotoGP-pelit

Täys simulaationahan niin tuo voisi olla aika kova, tiedä sitten onko käytännössä "hauska" pelattava pelimarkkinoilla. Moottoriurheilulajina tuo sitten on ihan omaa luokkaansa, saa luvan ehdottaa tyhmemmän tavan harrastaa kilpamoottoriurheilua :D + kiva ny sitten kun tottuu tohon vauhtiin niin tuntuu muuten niinku ajais 25km/h aina. Vaihdoin itse kyykyn skootteriin joskus.. hyi helvetti.
Koittakaa kattoa youtubesta pätkää noista kisoista, aika helvetin hullua menoa. Tarkistin samalla niin 255 kuskia tähän mennessä kuollut.
 
Ylös Bottom