Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moottoripyöräpelit

Vastaus: MotoGP-pelit

Mua tuo MXGP 3 kiinnostais mut ei siitä nyt 70€ haluu maksaa. Milestone tekee hyviä pelejä mut joku niistä puuttuu ettei uskalla luottaa. MotoGP on vähän tylsempää kun tuo Motocross. Tämmöselle ei niin fanaattiselle kaverille. Näyttäviä TV lajeja molemmat.
 
Vastaus: MotoGP-pelit

Mua tuo MXGP 3 kiinnostais mut ei siitä nyt 70€ haluu maksaa. Milestone tekee hyviä pelejä mut joku niistä puuttuu ettei uskalla luottaa. MotoGP on vähän tylsempää kun tuo Motocross. Tämmöselle ei niin fanaattiselle kaverille. Näyttäviä TV lajeja molemmat.

Mulla vähän sama, että 20-30e tarjouksesta voi poistaa tän vuoden version. Kyllä yhdestä kannattaa maksaa se täysi hinta, mutta sen jälkeen vuosipainokset ei enää ole sen arvoisia, ku yksi jo löytyy.
 
Vastaus: MotoGP-pelit

Madafaka tästä pitäisi edes mobiilipeli tulla ja taisin löytää turvallisuuden kannalta "tyhmemmän" tavan harrastaa moottoriurheilua :D 1920-1940 luvuilla ainakin ajettu roomalaisittain vaunuilla prätkiä, 9gagista tuli giffi vastaan lajista ja aika koomisen näköistä menoa :D

Näin pitäisi aina mennä maanantaisin töihin ja lähteä perjantaisin: https://9gag.com/gag/ad9jYbN
 
Vastaus: MotoGP-pelit

Onko ihmiset pelannu vielä Motogp 17:sta? Kivaa kikkailua tuo powerslaidaus takajarrulla, on se helpompaa hallita tänä vuonna mutta tv -kuvien perusteella se on about samannäköistä meininkiä. Säädin vaihteiden välityksiä pienemmälle ja tuntuu, että melkein joka radalla sen muutenkin saa tehdä. Renkaat mediumiksi myös ja hyvältä tuntuu meno, maun mukaan säätää myös kääntymisen herkkyyttä joko sillä avustetulla mekaanikolla tai manuaalisesti.

Muutenkin pärrän säätäminen pelissä on sopivan pelkistettyä samalla antaen infoiskun mikä säätö tekee mitäkin.

+ Mänyt käytän Nacon Revolution -peliohjainta mikä on tuonut joka peliin kivasti sulavuutta lisää, ps4 pro myös käytössä (ei 4k-tvtä).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MotoGP-pelit

Mitä noilla palkintorahoilla on tarkoitus tehdä? Mitään ostettavaa ei oo ainakaan vielä tullut vastaan, 125cc luokan kaks ekaa kisaa ajettu. Itellä viimesin Motogp peli jostain 2004 vuodelta niin siihen nähden menty kehityksessä ihan mukavasti eteenpäin :D.
 
Vastaus: MotoGP-pelit

Onko teillä CPU ollut liian aggressiivinen,niin kuin yhdessä arvostelussa joku valitti?

Itse en ole tuollaista havainnu,tosin en oo pelannu kauheen paljon vielä tätä..
 
Vastaus: MotoGP-pelit

Ennen uusinta päivitystä konekuskit jäi aika-ajoissa 1-2 sekuntia kierroksella ja kisoissa vaan muutaman kymmenyksen. Päivityksen jälkeen tilanne on päinvastoin, aika-ajot lähes tasan ja kisoissa jää 1-2 sekuntia per kierros.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MotoGP-pelit

Tää nyt menee samaan kategoriaan, vaikka ei olekaan motogp sarjan peli.
Eli nyt on kunnon pelivideota tarjolla mansaarten ajoista ja mun mielestä näyttää kamalalta ja odotukset tippui nolliin...

 
Vastaus: MotoGP-pelit

Itellä menossa 3.kausi tallimuodossa (Managerial Career) ja nyt taitaa tulla piikkien MM-titteli. Sain hommattua Mahindran tilalle tehokkaamman KTM:än ja sitä on tarkotus kehittää entistä tehokkaammaksi. Oon MM-johdossa!
 
Vastaus: MotoGP-pelit

Siellä manageroidessako noita itse ajettuja palkintorahoja sitten käytetään? Rahaa yli 300.000 mut en oo huomannut mitään mihin sitä tarvis tai edes pystyis käyttämään. Piikki-luokka ajettu ja voitettu medium tasolla, moto2 kesken.
 
Vastaus: MotoGP-pelit

Siellä manageroidessako noita itse ajettuja palkintorahoja sitten käytetään? Rahaa yli 300.000 mut en oo huomannut mitään mihin sitä tarvis tai edes pystyis käyttämään. Piikki-luokka ajettu ja voitettu medium tasolla, moto2 kesken.

Joo niillä rahoilla kehitetään pyörää ja myös muuta.
 
Milestonelta uutta prätkäkisailua:
NEW GAME ANNOUNCED by Milestone Team:
Take part in the most spectacular and breathtaking motorcycle racing championship in the world: Supercross The Game. [emoji123][emoji452]
Enter the arena February 13, 2018 on PlayStation[emoji768]4, Xbox One, Windows PC[emoji768]/STEAM and shortly after on Nintendo Switch[emoji769]. [emoji298]



https://www.facebook.com/supercrossthegame/
 
Vastaus: MotoGP-pelit

MotoGP-mestruuskin ratkeaa taas. Eiköhän Marquez sen vie..ite kannatan Dovisizioa.
 
Keskustellaan jatkossa tän alla kaikista moottoripyöräpeleistä kuten vähän on tähänkin asti tehty, mutta muutin otsikon vastaamaan sitä. Milestone kuitenkin isoimman osan tekee ja samat tyypit niitä pelaa.
Eli motogp, Ride, mgxp sarjat ja nyt muilta on tulossa esim TT ajoihin liittyvää peliä josta täälläkin puhuttu.
MXGP sarja siirtynee tuon Monster Energyn lisenssin alle, kun se on sieltä seuraavaksi tulossa. Vai onko ollut puhetta, että tuleeko myös MXGP 4 myös erikseen? Tuskin?
 
Marc Marquezhan starttaa tänään Valenciassa paalulta ja jos ei herra keskeytä,niin eiköhän MM-titteli oo sillä selvä..

Dovisizio vasta 9:s aika-ajoissa,aika kova tehtävä mikäli meinaa MM:än enää ottaa!!

Jokatapauksessa MM-hopeaa miehelle tulee..

TÄMÄ SIIS OIKEASSA MOTOGP:SSÄ!!
 
Ylös Bottom