Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Morrowind: Game of the Year Edition

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keiu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

keiu

New Member
Morrowindin lisäosat viimeinkin, mutta..

http://www.gamepro.com/microsoft/xbox/games/news/29254.shtml

Ja niin voimme kaikki nauttia Xboksillakin kahdesta Morrowindin lisäosasta pelin Game of the Year editionin kanssa. Tietenkin normaalin Morrowindin omistajat voivat olla innoissaan sillä peli pitää ostaa uudemman kerran. Ja mitä sitten pitäisi tehdä sille vanhalle? Voisin epäillä kohta niitä saatavan käytettynä melko edullisesti... :|

Mitäs mieltä olette tällaisesta toiminnasta?
 
Re: Morrowindin lisäosat viimeinkin, mutta..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Mitäs mieltä olette tällaisesta toiminnasta?

Ei mua haittaa, kun olen aikaillut tuon ostamisen kanssa. Kerrankin kannatti jättää huomiseen se minkä olisi voinut tehdä jo eilen. :) Vaikken kyllä uskokaan että tuosta setistä tulee kovinkaan suosittua, sillä suurin osa morrowindistä kiinnostuneista on pelin jo varmaan hankkinut, enkä usko, että kovin moni omistaja tuota uutta peliä ainakaan kovin mielellään ostaa.
 
Mulla on tämä nykyinen peli, ja ajattelin ehkä ostaa tuon uudenkin...tiedä sitten mitä teen vanhalle....ehkä myyn sen strategisesti pari kuukautta ennen kuin uusi painos ilmestyy ja saan kohtalaisen hinnan...
 
En kyllä osta tuota uutta Morrowindia. Siinä ei kuitenkaan tule rahalle vastinetta jos omistaa tuon alkuperäisen pelin. Tavallisessakin editionissa oli ihan tarpeeksi pelattavaa. Sen sijaan Pirates of Cariebban voisi olla hyvä hankinta seuraavaksi.
 
Re: Re: Morrowindin lisäosat viimeinkin, mutta..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Ei mua haittaa, kun olen aikaillut tuon ostamisen kanssa. Kerrankin kannatti jättää huomiseen se minkä olisi voinut tehdä jo eilen. :) Vaikken kyllä uskokaan että tuosta setistä tulee kovinkaan suosittua, sillä suurin osa morrowindistä kiinnostuneista on pelin jo varmaan hankkinut, enkä usko, että kovin moni omistaja tuota uutta peliä ainakaan kovin mielellään ostaa.

Minä ainakin ostan ihan varmasti. Lisäosissa pitäisi olla uutta
pelattavaa jotain 80 tuntia, mikä on moninverroin moniin muihin
pelihin - nykypeleissähän jo 10 tunnin peliaikaa voi pitää pitkänä.
Ja ajatelkaa niitä PC version omistavia raukkoja, ostavat joka version erikseen. Mutta onneksi me Xbox:n omistajat
saamme kaiken samassa paketissa.
Vanhan version voi myydä tai pistää vaihdossa pois tai sitä voi käyttää vaikka tuopinalusena, yksi lysti, GotY versio on joka tapauksessa hintansa arvoinen - jätän mieluusti jonkin keskinkertaisen tekeleen ostamatta voidakseni jatkaa
luomallani hahmolla Morrowindin maailman tutkimista.
 
Aivan! Kerrankin oli oikein jättää ostamatta. Kunhan ne vaan sais ne prkln bugit pois...sitten tämä poika ryntäisi kauppaan
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
Aivan! Kerrankin oli oikein jättää ostamatta. Kunhan ne vaan sais ne prkln bugit pois...sitten tämä poika ryntäisi kauppaan

peliplaneetta.net:
Kaiken kaikkiaan laajennukset lisäävät peliin uutta pelattavaa jopa 80 tunnin edestä. Morrowindin alkuperäisen Xbox-version omistajien tallennukset ovat yhteensopivia uuden painoksen kanssa, ja mikä parasta, painos sisältää tietenkin kaikki korjaukset ja viimeisimmät uudistukset, jotka ovat PC-puolella tulleet tutuiksi päivitysten myötä.

eli kaikki bugit on poissa!!!
no joo, ainakin lähes kaikki...
kyllä mä ainakin ostan sen, kun sillä saa korjauksia ym. päivityksiä... ja tietenkin pahempia vihollisia ja uusia aseita... jne...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JTahti
Pirates of Cariebban voisi olla hyvä hankinta seuraavaksi.

en paljon pelistä tiedä, mutta bethesda ei sitä ole tehnyt, eli se ei ole merirosvo-morrowind...

se on merirosvo-disney-seikkailu...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ewig_Prediger


eli kaikki bugit on poissa!!!
no joo, ainakin lähes kaikki...
kyllä mä ainakin ostan sen, kun sillä saa korjauksia ym. päivityksiä... ja tietenkin pahempia vihollisia ja uusia aseita... jne...

ei ne bugit häiritse vaan se ruudunpäivityksen takkuilu
 
Niin millos tämä uusi Morrowind paketti on tulossa? :)

edit: Löytyikin jo vastaus tähän kysymykseen.. ^^
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Eli jos mulla on vanha peli Morrowindissä kesken, voinko jatkaa sitä samasta kohdasta tässä uudessa versiossa, vai siirtyykö tossa mukana vain hahmon tiedot?
 
Nostetaanpa tätäkin ketjua....eli pelihän ilmestynee jenkeissä joskus lokakuun puolella, eikä euroopan julkaisusta ole tietoa...alkuperäinen Morrowind tuli viiveellä tänne, joten saa nyt nähdä...en kyllä jaksa odottaa noin kuukausikaupalla, joten luultavasti ostan nyt Morrowindin jostain käytettynä, tosin silloin tilanne taitaa kääntyä niin, että GOTY:yn ei ole varaa... :(
 
Mutta riittääkö jännitystä, jos on jo kehittänyt hahmonsa nykyisessä pelissä miltei huippuunsa?
 
Mitäs tämä on...Filmifriikin sivuilla väitetään, että Game of the Year edition ilmestyy 1.9...asiantuntematonta arviointia, vai totta? En oikein jaksa uskoa että tuolloin ilmestyisi, ja olisikin tärkeä tietää että voiko tuossa olla perää...
 
Hesus!

Suosikki pelini!!
Jee!!

Oon pelannut Morrowindia vuoden 2002 marraskuusta enkä ole lähimaillekkaan läpi sitä vielä. Se on aivan SAIRAAN Laaja!
Uhhhh....

Toiv mukaan ko versioihin on vihdoin päivitetty bugi fixit.

Arvakkaaste kekä kärsi ekalla hahmolla ko bugeista?
Balmoran Mage's guildissa ei ollut yhtä tyyppiä jonka siellä piti olla, ja tyyppi on pakollinen että pääset pelin Main Questit läpi, joten 4 kuukauden tahkomisen jälkeen toi bugi vitutti jonkun verran. Aloitin alusta hehe. :)
On se vaan hyvä peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ewig_Prediger
en paljon pelistä tiedä, mutta bethesda ei sitä ole tehnyt, eli se ei ole merirosvo-morrowind...

se on merirosvo-disney-seikkailu...

Väärin, pelillä ei ole disneyn kanssa mitään tekemistä. Peli oli jo valmis kun lisenssi ostettiin, ja se ostettiin siksi koska peli on niin huono että se tarvitsee jotain millä sitä voi myydä. Välttäkää.
 
Ylös Bottom