Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[MtC] MythicaL etsii pelaajia KonsoliFINin turnaukseen eli klaanittomat ilmoitusta

Mie voisin perustaa tota KonsoliFINin turnausta varten klaanin, koska tuntuu, että se on nopein tapa saada hylkiöitä ja klaanittomia riveihin. Ilmoittautumiset päättyy jo 31.1., joten nopeasti pitää nyt ilmoitella mulle privana. Klaanin nimeksi tulee jo minun aiemmin SOCOM-peleissä käyttämä MythicaL ja klaanitagi on [MtC].

Itsestä sen verran, että olen 20-vuotias jäbä ja etsin kyllä klaania, jolla voitais alkaa kehittelemään matsia myös gb:ssä, consolegamingssa ja mahdollisuuksien mukaan myös muualla. Lähinnä toi GB noista. En mielelläni olisi leader siellä, koska yo-kirjoitukset lähestyy, joten en olisi kovin innokas etsimään matseja. Tulisin kuitenkin pyydettäessä pelailemaan.

Minuun saa yhteyttä laittamalla tähän postaamalla, privamessagea täällä ja lisäämällä Xbox Liveen (GT: Myytti iii) .

Tämä sama postaus löytyy myös live-seuran hakemisesta, mutta ei ole aikaa kuin 2 päivää niin tein oman ketjun. Ikärajaa en laita, mutta vaatimuksena on pelin hyvä tunteminen.
 
Vastaus: [MtC] MythicaL etsii pelaajia KonsoliFINin turnaukseen eli klaanittomat ilmoitusta

Jäsenlista: Päivitän tähän sitten, joten ilmoittakaapa esim. hubbezun frendit tuletteko vai ette.
Myytti III
Hubbezu
Ch1LLDuDe
Dealer92
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [MtC] MythicaL etsii pelaajia KonsoliFINin turnaukseen eli klaanittomat ilmoitusta

Uppia tähän. Kirjoitelkaa vaikka tähän ketjuun. Huomenna loppuu ja Hubbezunkaan useat frendit ei ole tänne ilmoitelleet mitään vielä.
 
Vastaus: [MtC] MythicaL etsii pelaajia KonsoliFINin turnaukseen eli klaanittomat ilmoitusta

No mä tuun mukaan, eihän täsä mitään hävittävääkään oo. :p

Mikki löytyy ja toimii, mut sen kuuloke pelaa huonosti eli en saata kuulla chattia mut voin ilmottaa jos nään vihun jossain yms yms...
 
Vastaus: [MtC] MythicaL etsii pelaajia KonsoliFINin turnaukseen eli klaanittomat ilmoitusta

No mä tuun mukaan, eihän täsä mitään hävittävääkään oo. :p

Mikki löytyy ja toimii, mut sen kuuloke pelaa huonosti eli en saata kuulla chattia mut voin ilmottaa jos nään vihun jossain yms yms...

Jep, tervetuloa. Lisäänpäs sinutkin tonne Xbox liveen.
 
Vastaus: [MtC] MythicaL etsii pelaajia KonsoliFINin turnaukseen eli klaanittomat ilmoitusta

1 tarvitaan minimimäärään, mutta koska ei kaikki ole paikalla aina niin mielellään kolme vielä! Ilmoitelkaa nyt.
 
Vastaus: [MtC] MythicaL etsii pelaajia KonsoliFINin turnaukseen eli klaanittomat ilmoitusta

Ketjun voi sulkea ja/tai poistaa. Meidän tiimi on valmis.
 
Ylös Bottom