Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Murder, Inc. matsit

Vastaus: Murder, Inc. matsit

No en ainakaa kysele liian myöhään, elikkäs millos Pojjaat on valmiina meikäläiset ottaa vastaan :rolleyes:
Paras kellon aika meille on lastemme takia tossa klo: 22:sta eteenpäin :)
 
Vastaus: Murder, Inc. matsit

No en ainakaa kysele liian myöhään, elikkäs millos Pojjaat on valmiina meikäläiset ottaa vastaan :rolleyes:
Paras kellon aika meille on lastemme takia tossa klo: 22:sta eteenpäin :)

Me voitas pelaa 21.00 vaikka joko perjantaina tai lauantaina
 
Vastaus: Murder, Inc. matsit

Me voitas pelaa 21.00 vaikka joko perjantaina tai lauantaina

No... ei meillä oikeen onnistu paljoa ennen 22 alkaa pelailemaan, kiitos jälkikasvun hereillä olo :eek:
Ei niitä niin helposti nääs koisaamaan pistetä... saati sitten emäntiä :D
Joten se klo: 22 onnistuisi täällä päässä ;)
 
Vastaus: Murder, Inc. matsit

Eikös se werty onnistus perjantaina klo 22??? Ja kyllä kai meidän muutkin pelaajat voi pelata Pe klo 22 kunhan vaan ilmoittaa ajoissa eikös?? Mulla ei oo ainakaan mitään esteitä viikonloppuisin, mutta viikolla voi tehä tiukkaa kun on nääs koeviikko meneillään ja pitäis päästä nukkuun aikasin:D
 
Vastaus: Murder, Inc. matsit

No... ei meillä oikeen onnistu paljoa ennen 22 alkaa pelailemaan, kiitos jälkikasvun hereillä olo :eek:
Ei niitä niin helposti nääs koisaamaan pistetä... saati sitten emäntiä :D
Joten se klo: 22 onnistuisi täällä päässä ;)

No katotaan nytten, vähän tyhmä kun se on S&D ku yks roundi on 5min niin matsi tuskin loppuu ennen puoltayötä , joten katotaan nyt.
 
Vastaus: Murder, Inc. matsit

Haluutteko pelaa hc vai normaali? entä haluutteko vaihtaa aikarajaa ettei taas tuu sellast kolmetuntista?

kuten tämä Liigakin on HC:nä, niin siihen me ilmottauduttiin, emme tavalliseen... Niin siis mihin aikarajaan pitäisi muuttaa, kun me emme pääse ennemmin pelaamaan, itse pääsen koneelle (PS3) seuraavan kerran vasta perjantaina kello 22 ja kun on muitakin perheellisiä, kuin minä, niin se kello 22 on aikaisin kellonaika milloin pääsemme pelaamaan ;)
 
Vastaus: Murder, Inc. matsit

kuten tämä Liigakin on HC:nä, niin siihen me ilmottauduttiin, emme tavalliseen... Niin siis mihin aikarajaan pitäisi muuttaa, kun me emme pääse ennemmin pelaamaan, itse pääsen koneelle (PS3) seuraavan kerran vasta perjantaina kello 22 ja kun on muitakin perheellisiä, kuin minä, niin se kello 22 on aikaisin kellonaika milloin pääsemme pelaamaan ;)

no timppaaaa.. älä oo hölmö :p wertyhän selkkeesti meinas et se yks rundi ei kestä sitä viittä(5) minsaa, vaan e.m kolme(3) minsaa.. eikö näin, werty?! meikäl ainaskii passaa..
 
Vastaus: Murder, Inc. matsit

no timppaaaa.. älä oo hölmö :p wertyhän selkkeesti meinas et se yks rundi ei kestä sitä viittä(5) minsaa, vaan e.m kolme(3) minsaa.. eikö näin, werty?! meikäl ainaskii passaa..

Tätä mä just tarkotinki. Ja meille käy 3 min hyvin ettei se matsi kestä nii hirveen kauan...
 
Vastaus: Murder, Inc. matsit

Tätä mä just tarkotinki. Ja meille käy 3 min hyvin ettei se matsi kestä nii hirveen kauan...

Juu, no nymmää tajusin. Eli kyllä se kolme minsaa käy erittäin hyvin, niin ei tartte olla piilossa sitä neljää minuuttia ja vikalla minsalla sitten tulla piilosta ulos ja tappaa teiltä sitä vikaa äijää ja pläntätä/ purkaa pommi :D
3minsan pelissä ei kerkeä nääs nukahtamaan niin helposi :p
 
Vastaus: Murder, Inc. matsit

Juu, no nymmää tajusin. Eli kyllä se kolme minsaa käy erittäin hyvin, niin ei tartte olla piilossa sitä neljää minuuttia ja vikalla minsalla sitten tulla piilosta ulos ja tappaa teiltä sitä vikaa äijää ja pläntätä/ purkaa pommi :D
3minsan pelissä ei kerkeä nääs nukahtamaan niin helposi :p

No sovitaan nyt alustavasti et perjantaina 22.00 mut en oo 100% et saahaa porukkaa ni siirretää sitä sit jos ei oo porukkaa.
lisätkääs mua listoille vaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Murder, Inc. matsit

No sovitaan nyt alustavasti et perjantaina 22.00 mut en oo 100% et saahaa porukkaa ni siirretää sitä sit jos ei oo porukkaa.
lisätkääs mua listoille vaan

No mihis tää siirretään, jos siirretään? mutta jos siirretään ni kello on se 22 edelleen, että pääsemme pelaamaan ;)
 
Vastaus: Murder, Inc. matsit

Koskas MI-FoD matsi otetaan? Meillä on vapaana seuraavat illat: Ti, To, La ja Su päivä - Illalla CG matsi.
 
Ylös Bottom