Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MW2: Missions -liigan otteluiden sopiminen

JayAr

New Member
Tähän sopimiset. Muistakaa olla tarkkoja, ettei mene SD-liigan kanssa sekaisin.
Team leaderit olkoon pääasiassa äänessä.
 
Vastaus: MW2: Missions -liigan otteluiden sopiminen

dRun pelataanko matsi pois alta ensi viikonloppuna eli 29.-31. välillä jossain välissä?
 
Vastaus: MW2: Missions -liigan otteluiden sopiminen

Ens viikon sunnuntaina 31.1 [-dA-] vs [CS] & [BLnG] jos toinen saatais vaikka klo 19.00 ja toinen heti sen jälkeen esim 20.30? Mutta pitäis melkeen pelata sunnuntaina teitä molempia vastaan johonkin aikaan...
 
Vastaus: MW2: Missions -liigan otteluiden sopiminen

dRun pelataanko matsi pois alta ensi viikonloppuna eli 29.-31. välillä jossain välissä?

Juu, meille sopisi sunnuntai 31.1. klo 21.00.
Tämä siis ACF vs dRun..

----------------------------------------

BLnG vs dRun
Sunnuntai 31.1. klo 20.00?
 
Vastaus: MW2: Missions -liigan otteluiden sopiminen

BLnG vs dRun
Sunnuntai 31.1. klo 20.00?
-dA- haluis pelata näköjään sunnuntaina joten ehdottamasi aika ei käy. Ei kävis joku muu ilta klo. 21-22 välisenä aikana matsin aloitus?

@ dA: Nii toi aika on melko aikainen, mut jos teille ei (muka;)) mikään muu päivä käy nii yritetään silloin. Su klo. 20.30
 
Vastaus: MW2: Missions -liigan otteluiden sopiminen

@ dA: Nii toi aika on melko aikainen, mut jos teille ei (muka;)) mikään muu päivä käy nii yritetään silloin. Su klo. 20.30

Joo eli su klo 20.30 [-dA-] vs [BLnG].

[CS] sopiiko teille su klo 19 tai siinä lähettyvillä?
 
Vastaus: MW2: Missions -liigan otteluiden sopiminen

ACF? Kertokaa koska sopii pelata KFP:tä vastaan. Meillä on tänään (ma) peli FCD:tä vastaan, joten mielellään parin päivän varoitusajalla, että saan papat mobilisoitua bingoistaan ja keinutuoleistaan.
 
Vastaus: MW2: Missions -liigan otteluiden sopiminen

ACF? Kertokaa koska sopii pelata KFP:tä vastaan. Meillä on tänään (ma) peli FCD:tä vastaan, joten mielellään parin päivän varoitusajalla, että saan papat mobilisoitua bingoistaan ja keinutuoleistaan.

Sunnuntaina 31.1 klo 19.00?
 
Vastaus: MW2: Missions -liigan otteluiden sopiminen

Meillä on 21.00 sitten taas dRunia vastaan niin sen takia tuollainen aika.
 
Vastaus: MW2: Missions -liigan otteluiden sopiminen

Meillä on 21.00 sitten taas dRunia vastaan niin sen takia tuollainen aika.

Juu ei onnistu kello 19:00. Itse olen varattu puoli ysiin illalla ja sen lisäksi meiltä puuttuu rosterista tuolloin 1 tai 2 jätkää. Jouduttaisiin pelaamaan 4:llä ja se nyt olisi ihan liikaa eteen. Joku muu päivä? Lauantai? Perjanta? Torstai? Mielellään 21:00 jälkeen.
 
Vastaus: MW2: Missions -liigan otteluiden sopiminen

Juu ei onnistu kello 19:00. Itse olen varattu puoli ysiin illalla ja sen lisäksi meiltä puuttuu rosterista tuolloin 1 tai 2 jätkää. Jouduttaisiin pelaamaan 4:llä ja se nyt olisi ihan liikaa eteen. Joku muu päivä? Lauantai? Perjanta? Torstai? Mielellään 21:00 jälkeen.

Lauantaina 21.00?
 
Ylös Bottom