Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Jaa, mistäköhän tuon Suomen paras klaani - jutun oot ottanut? Taidat kuvitella asioita aika paljon. Se on eri asia kumpi olisi ansainut voittaa ja se kumpi voittaa. Sekin on toinen asia voittaako rehdillä pelillä vai ottaa kaiken mahdollisen mitä irti saa.

Aika outoa valitusta meitä kohtaan, koska ei olla sanottu yhtään mitään teistä, paitsi toi kämppijuttu mutta se on perus eikä sille voi mitää. Faktoja pötään ja sitten aletaan parkumaan. Friikkiz älä vie -SS- "mainetta" alas, varsinkin kun muut pelaajat osaa käyttäytyä. Bai Bai


[-dA-] vs [-SS-] 2-1

Highrise 8-7
kuva2909.jpg

Skidrow 6-8
kuva2910.jpg

Sub Base 8-7
kuva2911.jpg

Sub Basessa mentiin eka johtoon 4-2 jonka jälkeen otettiin pataa 4-7. Nousu rinnalle ja ohi. [-dA-] jatkaa finaaliin, SS pronssiotteluun. GG


EDIT: ja [-dA-]:n pojat voi rauhoittua kans, turha yhden ragepostin takia aloittaa flamewaria.

Ja HUNAJA POIJJAAT, HUNAJAAAAAA. TURKU VOITTI TÄNÄÄN PALJON!11

GG WP UL

Etteköhän muutenkin ole haukkuneet meitä vähän selän takana? Oon kuullut vähän juttua... Varsinkin sen meidän pudotus-pelin jälkeen... Joo, mutta pyydän anteeksi että aloitin tän koko p*****, ja toivoisin että en olisi aloittanut edes tätä "riitaa". Joo, mutta ansaittu voitto GG, WP, HP, meillä lipsui se peli siinä lopussa, mikä kostautui häviöksi. Ette kyllä usko mutta oli paras ja tiukin peli, minkä oon koskaan pelannut. Vaikka te ette ehkä samaa mieltä ole...

PS. Tuleeko tänä vuonna vielä joitain turnauksia täällä KFIN:ssä?
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

@limppu
Täällä puhutaan suomalaisista ja suomen foorumeilla. Toi oli kiva tylsistyneenä kirjotettuna :D PS. Mua ihmetyttää kuinka puolalainen saa edes pelata täällä? Kuitenkin luulin, että tää on FINs only? btw oon pahoillani pressanne kuolemast. jaksamisia sinne :( ihmetyttää sun stalkkaamine mua kohtaan, sori nyt vaan mutta ei kiinnosta.

Ja matsi oli oikeasti aika pirun hyvä. Tuli ihan hyvät "Jes!" huudot kun saatiin toi vika rundi vietyä
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Katoin tosta vierestä, kun fraakki pelaili ja oli kyllä tosi tiukka peli... Ja mitä tohon vattuiluun tulee niin ''cut that out''.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Kenties sua suututtaa kun me voitettiin silloin teidät, kun äskön vedit itsekkin sen meidän ns. camppimisen mukaan keskusteluun. xD Sori et olin ilkee....
Ei se mua vituta.Täski vaan kerroin tosiasiat mitä sun kymmenis posteissas kerroit.

Ite voisin tän tähän nyt lopettaa ennenku Kfinin isojohtajat suuttuu.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Mä haistoin jo rahan! :D Ois tullut hyvään väliin se jokunen kymppi, kun Red dead Redemptionia kohta olis hommailtava.

No ok... Oishan siinä ollu vielä se yks peli ihan vaa muodollisuutena.:rolleyes: (läbbä)
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

@Junnu
Yleisesti omaksi iloksi tulee selattua noita reportteja ja raportteja.
Jaa oisit potkinut puolalisen pois kerta jossakin joukkuessa sellanen oli eikä ois saanut olla. Tai kaasu potkinut.

@Kaasu
Joo joo toi nyt oli vaan tollanen turha heitto tollaseen valheelliseen väitteeseen. Ei mulla oo mitään ketään vastaan, paitsi turkulaiset hosti on oikeesti ailahtelevii, Allu, junnu, rikke.. kaikki.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Nyt kun oon viillelly nurkassa vähäse, niin uskalsin tulla lukee näitä. dA matsi oli iha jees. Hyvä jos saitte mukavan pelin, vaikka vähäsen sitten kustiinkin noi vikat röyndit = ranteet vuotaa verta...Hauskinta oli kilpajuoksut sinne skidrowi portaille :p
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Jaa oisit potkinut puolalisen pois kerta jossakin joukkuessa sellanen oli eikä ois saanut olla. Tai kaasu potkinut.
Juu tuo oli täysin aiheeton kommentti junnulta.

Yksi tiukimmista matseista mitä oon pelaillu. Kiitokset -SS-:lle matsista ja onnea pronssiotteluun. Päivittelen huomenna avauspostia.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Kiitoksia, sinne päin kans terkkuja ja sillee :eek:
Vaikka ketään ei kiinnosta, niin toiset urheat soturit taistelivat finaalipaikasta tänään kanssa...

[FF] vs. [CTd]
CTd:n map skidrow (8-2): http://img214.imageshack.us/img214/8913/kuva023.jpg
FF:n map Terminal (8-5): http://img20.imageshack.us/img20/5042/kuva024t.jpg

kiitokset CTd:lle reilusta ja rehdistä taistelusta.
Joo, mä voisin onnitella, joten GZ toivottavasti finaalista tulee jännä juttu. Onnittelut myös -dA-:lle!

Voisin sitten itsekin tulla pelailemaan ensi kaudella tänne, jos johonkin posseen mut eka huolittais.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Ja muuten, suuret kiitokset limputtajallekkin ku oli sentään ainoana joissakin asioissa samaa mieltä kanssani. Ja onnea FF v -dA- matsiin molemmille joukkueille. Ja haluisin vielä pahoitella mun vit*umaisuutta, mutta hei, kaikkihan me ollaan erilaisia. Toivon ettei muistella pahalla, vaan oitaisiin ystävystyäkin. Ja että onko niitä turnauksia tulossa vielä?

PS. Struccerikin voisi lopettaa tollasen höpötyksen. Ethän säkään täydellinen ole vai oletko?
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Onhan niitä tulossa, mutta ne on kaikkee muuta ku sd :p

Eli ens vuonna tapaillaan vasta SD:n parissa. Mutta kyllähän me varmaan muihinkin turnauksiin osallistutaan, kun mukavampaa pelata hyviä suomalaisia pelaajia vastaan kun jotain brittish GB-warrioreita, ketkä ei kestä yhen yhtä häviöö (vähän samanlailla ku mä tässä alussa :D). Ja siellä myöskin oppii pelaaman tiimin kanssa paremmin.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

PS. Struccerikin voisi lopettaa tollasen höpötyksen. Ethän säkään täydellinen ole vai oletko?

En oo sanonu, että oon täydellinen.Kerroin vain itseni, myös monen muun mielipiteet viesteissäni sun viesteistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Onnitteluni FF : lle ja -dA- : lle hienoista voitoista! Toivottavasti tulee tiukka ja hieno finaali! :)

Ja turhaan te täällä "dissaatte" Friikiziä, varmasti itsekin osa teistä olisi kommentuinut matsia vähän huonommalla tavalla mitä olisi mahdollista :rolleyes:

Viimeinen mappi 7 - 4 johto ja kustaan, niin kyllähän se varmasti vituttaa. Toisten pelityyliäkin on turha lähteä kommentoimaan, koska jos -SS- tyypit kämmpisivät FAMASIT kädessä, tähtäin ojossa, niin ainahan voi rushia tai jtn..

Friikiz on kyllä vähän huono häviäkä, koska hävityn GB matsin jälkeen meille tuli viestiä ja rematch pyyntöjä pariin otteeseen ja siinä haukuttiin omat kaverit samalla "säätäjiksi".

BTW: Mitkä nois hasselhoffin kuolemat on skidrowissa?:D Häviö 8 - 2 ja vain pari kuolemaa (Y) :p
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Ja että onko niitä turnauksia tulossa vielä?
Riippuu kiinnostaako ihmisiä pelaa tätä peliä vielä kesän jälkeen. Silloin voisin jonkun turnauksen järjestää, jos kiinnostusta vain löytyy. Ja niinkuin perocca sanoi, S&D onlyt on nähty.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

BTW: Mitkä nois hasselhoffin kuolemat on skidrowissa?:D Häviö 8 - 2 ja vain pari kuolemaa (Y) :p

Tipuin puolivälissä kokonaan servulta ja parin muunkin rundin alussa oli sellanen "connection interrupted" ja lensin ympäri mappia, mutta en tippunut kuitenkaan servulta ja ehti kierroksesta mennä vasta muutama sekunti muttei sillä suurta vaikutusta ollut niin turha olis ollut vaihtaa hostia.
Onnea FF:lle jatkoon! Kyllä te dA:nkin viette samalla pelityylillä. ;)
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Avauspostia päivitetty. Finaalit pelataan sunnuntaina ja mapit ovat kotijoukkueen map, vierasjoukkueen map, karachi, invasion ja terminal.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Riippuu kiinnostaako ihmisiä pelaa tätä peliä vielä kesän jälkeen. Silloin voisin jonkun turnauksen järjestää, jos kiinnostusta vain löytyy. Ja niinkuin perocca sanoi, S&D onlyt on nähty.

Joku Decerto tyylinen olis ihan kiva, itse kyllä lähtisin mukaan melko varmasti.
 
Ylös Bottom