Elikäs Segan Kannettavalle laatukoneelle olisi myynnissä pelejä. Kaikki pelit ovat käytettyjä, mutta ohjekirjat sekä kotelot ja laatikot löytyvät. Tosin kaikki laatikot ovat kuluneet aikaa myöten ja nuorena pelatessa joten mintikuntoisia laatikot eivät ole. Pelit toimivat kyllä.
Itse Konsolikin minulla olisi ja se kyllä toimii pattereilla, Adapteria koneeseen tosin minulta ei löydy edes risana =/
Pelejä olisi.
Crystal warriors - Strategia/fantasia peli vuoropohjaisesti.
Micro machines - pienillä leluautoilla kaahailua.
Shinobi - Tasoloikkaa ninjoilla. Pelasta ensin 4 muuta shinopia ja sitten käytä kaikka apunasi voittaaksesi pää pahiksen.
Astérix And The Great Rescue - tasoloikkaa asterixin ja obelixin kanssa.
Ax Battler - kevyt roolipeli jossa taistelut käydään sivusta scrollaten.
Castle Of Illusion Starring Mickey Mouse - Pelasta minni ilkeän noidan kynsistä. tasoloikkaa.
Columns - Segan Tetris erilaisilla timanteilla. (ei koteloa tuli consolin mukana)
Psychic World - Tasoloikkaa jossa tarkoituksena pelastaa kidnapattu sisko psy voimia käyttäen.
Sonic The Hedgehog - Vauhdikasta Tasoloikkaa segan maskotin sonic siilen kanssa.
Wolfchild - Muutu miehestä mutantti sudeksi ja pelasta vaimosi!
Wonder Boy The Dragon's Trap - Todella pitkä ja upea Seikkailu/tasoloikka peli.
Hook - Elokuva Lisensi peli Petter Panista. Pelasta Koukulta Lapsesi Tässä tasoloikassa.
Butt and Butter - Minigolfia!
Solitaire poker - Todella upea Pokeri Pasianssi!
Lisäksi löytyy. Sega GameGearin master system adaptori. Jonka avulla Mastersystemin pelit toimivat GG:llä. Sekä GG:n oma peli Factory Panic johon ihmeekseni ei ole koteloa =/
Kuvia peleistä ja laitteista löytyy myöskin kaikille kiinnostuneille. Itse en ainakaan vielä hallitse noita "kuva hosti" sivustojen käyttöä. Joten kuvat saa suoraan minulta jos kiinnostusta löytyy.
Tuossahan noita oli. Jos pelit kiinnostaa tai pelit ja konsoli niin ota yhteyttä minuun osoitteeseen JukkaKulovuori@hotmail.com Ja tehdään kaupat. Mitään hirveitä en noista pyydä mutta toivoisin tietysti, että saisin myytyä pelit vaikka kaikki samaan ja hyvään kotiin.
Itse Konsolikin minulla olisi ja se kyllä toimii pattereilla, Adapteria koneeseen tosin minulta ei löydy edes risana =/
Pelejä olisi.
Crystal warriors - Strategia/fantasia peli vuoropohjaisesti.
Micro machines - pienillä leluautoilla kaahailua.
Shinobi - Tasoloikkaa ninjoilla. Pelasta ensin 4 muuta shinopia ja sitten käytä kaikka apunasi voittaaksesi pää pahiksen.
Astérix And The Great Rescue - tasoloikkaa asterixin ja obelixin kanssa.
Ax Battler - kevyt roolipeli jossa taistelut käydään sivusta scrollaten.
Castle Of Illusion Starring Mickey Mouse - Pelasta minni ilkeän noidan kynsistä. tasoloikkaa.
Columns - Segan Tetris erilaisilla timanteilla. (ei koteloa tuli consolin mukana)
Psychic World - Tasoloikkaa jossa tarkoituksena pelastaa kidnapattu sisko psy voimia käyttäen.
Sonic The Hedgehog - Vauhdikasta Tasoloikkaa segan maskotin sonic siilen kanssa.
Wolfchild - Muutu miehestä mutantti sudeksi ja pelasta vaimosi!
Wonder Boy The Dragon's Trap - Todella pitkä ja upea Seikkailu/tasoloikka peli.
Hook - Elokuva Lisensi peli Petter Panista. Pelasta Koukulta Lapsesi Tässä tasoloikassa.
Butt and Butter - Minigolfia!
Solitaire poker - Todella upea Pokeri Pasianssi!
Lisäksi löytyy. Sega GameGearin master system adaptori. Jonka avulla Mastersystemin pelit toimivat GG:llä. Sekä GG:n oma peli Factory Panic johon ihmeekseni ei ole koteloa =/
Kuvia peleistä ja laitteista löytyy myöskin kaikille kiinnostuneille. Itse en ainakaan vielä hallitse noita "kuva hosti" sivustojen käyttöä. Joten kuvat saa suoraan minulta jos kiinnostusta löytyy.
Tuossahan noita oli. Jos pelit kiinnostaa tai pelit ja konsoli niin ota yhteyttä minuun osoitteeseen JukkaKulovuori@hotmail.com Ja tehdään kaupat. Mitään hirveitä en noista pyydä mutta toivoisin tietysti, että saisin myytyä pelit vaikka kaikki samaan ja hyvään kotiin.
Viimeksi muokannut moderaattori: