Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Nami! Sitten vielä Perfect Dark ja meikäläinen itkee onnesta.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

"It will support 8-16 players and there is a possibility of wi-fi multiplayer via the internet."
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

No niin, näinhän siinä lopulta kävi. DS on siis pakko-ostos tämän takia, vaikka tähän asti olen vannonut pelkästään PSP:n nimeen. :rolleyes:

Paras FPS koskaan, moninpeli hakee edelleen vertaistaan. Halo pääsi lähelle, mutta ei tunnelmaltaan.
 
DS:n analogitatin puute, EA kehittäjänä ja FPS-pelien taipumus kärsiä ikääntymisestä pahasti eivät saa innostumaan. Olisihan tietysti ihan kiva, jos olisi kahdeksalla kaverilla DS ja tuo peli.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Analogitatin puute toki epäilyttää, mutta sekin lienee tottumiskysymys.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

N64 oli kyllä niin tunnelmainen moninpeli että oikein vanhat hyvät muistot heräävät :) . Serkuilla kun oltiin kylässä niin neljällä pelaajalla hirmuiset moninpelisessiot oli aina käynnissä! Kyllä tämä on ainakin minulle erittäin hyvä uutinen, vetää vertoja jopa Halon moninpelille...

Niin ja siitä analogista, kyllä siihen ohjaukseen tottuu ja luulisi että kyllä tatin saa hankittua jos sellaisen haluaa. Itselläni on ainakin jonkinlainen tatti lisäosana Advancessa.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Hex sanoi:
DS:n analogitatin puute, EA kehittäjänä ja FPS-pelien taipumus kärsiä ikääntymisestä pahasti eivät saa innostumaan. Olisihan tietysti ihan kiva, jos olisi kahdeksalla kaverilla DS ja tuo peli.

Goldeneye tuntuu edelleen yhtä hyvältä, kuin silloin 6 vuotta sitten kun sitä yötäpäivää pelailin. Saattaa johtua osittain hyvistä muistoista, mutta se on jokatapauksessa uskomaton peli.
EA:n Bondit on ollut myös loistavia Agent Under Fireä lukuunottamatta ja jokainen osa on ollut aina edeltäjäänsä parempi. Tuo ohjauksen toteutus vähän jännittää kieltämätisäkki. Jos ei kavereilta DS:ää löydy niin sitten nettiin pelaamaan.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Pegi sanoi:
Niin ja siitä analogista, kyllä siihen ohjaukseen tottuu ja luulisi että kyllä tatin saa hankittua jos sellaisen haluaa. Itselläni on ainakin jonkinlainen tatti lisäosana Advancessa.
Jos ristiohjaimen päälle liimaa tatin, ei se sitä silti tee sitä toiminnaltaan analogiseksi. Eikä analogitatin puutetta korvaa digipadiin tottuminen, koska tarkkaa tähtäämistä FPS-pelissä ei sillä voi toteuttaa.

Naaahu sanoi:
Goldeneye tuntuu edelleen yhtä hyvältä, kuin silloin 6 vuotta sitten kun sitä yötäpäivää pelailin. Saattaa johtua osittain hyvistä muistoista, mutta se on jokatapauksessa uskomaton peli.
EA:n Bondit on ollut myös loistavia Agent Under Fireä lukuunottamatta ja jokainen osa on ollut aina edeltäjäänsä parempi. Tuo ohjauksen toteutus vähän jännittää kieltämätisäkki. Jos ei kavereilta DS:ää löydy niin sitten nettiin pelaamaan.
No, omasta mielestäni GE oli aikanaan 'vain' ihan hyvä ja pahasti yliarvostettu jo silloin. Perfect Darkin saama hehkutus olikin sitten jo ihan älytöntä, kun tarkasteli missä PC-puolella mentiin. Raren räiskintöjen laadusta en enempää viitsi väitellä. Siitä saisi vielä suuremman riidan aikaan kuin Time Splittersien kritisoimisesta.

Ihmettelen kyllä miten EA:n Bondeja voi kutsua loistaviksi. Jos ne ovat loistavia, niin adjektiivit loppuvat kesken, kun pitäisi kuvata oikeasti hyviä pelejä.

Olen aika epäileväinen nettipelin toimivuudesta Suomessa. Siinä on niin monta kysymysmerkkiä perustekniikan, hinnoittelun, nettipelien järkevyyden pikapelaamisessa, yms. kanssa, että uskon kun näen tai pikemminkin uskon kun näen, en maksa siitä paljoakaan ja saan jotain parempaa kuin saisin ison koneen nettipelillä.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Willennium sanoi:
Analogitatin puute toki epäilyttää, mutta sekin lienee tottumiskysymys.
Voihan olla, että pelin ohjaaminen tapahtuu Stylus-kynällä Metroid Prime: Huntersin tapaan, mikäli tämä tapa osoittautuu toimivaksi Metroidissa...
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Oho, aika kova uutinen.
N64:lla Goldeneye oli konsolijulkaisun ohella ilmestyneen Turok: Dinosaur Hunterin jälkeen niitä kultaisia klassikkopelejä itselle, joita tuli hierottua silmät ymmyrkäisinä ja suu vaahdossa pitkään.

Uusia käsikonsoleita tulee tuskin omaan talouteen hankittua, mutta GE-uutinen on varmasti täky DS:n tuleville omistajille.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Leo Stenbuck sanoi:
Voihan olla, että pelin ohjaaminen tapahtuu Stylus-kynällä Metroid Prime: Huntersin tapaan, mikäli tämä tapa osoittautuu toimivaksi Metroidissa...

En edes missään vaiheessa ajatellut että peliä pelattaisi jotenkin muuten kuin noin.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Hex sanoi:
Perfect Darkin saama hehkutus olikin sitten jo ihan älytöntä, kun tarkasteli missä PC-puolella mentiin.

Ai. Mitä PC:n FPS-pelejä pystyi pelaamaan neljä henkilöä yhdellä samanhintaisella (kuin N64 maksoi) koneella?

Ja PC:t ja konsolit ovat kyllä ihan eri sarjassa hyvine puoline ja vaivoineen. Niitä on aika typerää alkaa vertailemaan. Playstation (1) olisi "vähän" parempi vertailukohde N64:een.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Hex sanoi:
DS:n analogitatin puute, EA kehittäjänä ja FPS-pelien taipumus kärsiä ikääntymisestä pahasti eivät saa innostumaan. Olisihan tietysti ihan kiva, jos olisi kahdeksalla kaverilla DS ja tuo peli.

Goldeneyen pelattavuus kuusnepan ohjaimella ei ole vanhentunut yhtään, tämän vuoksi varsin simppeli moninpeli olisi kunnon ruudunpäivityksen kanssa edelleen erittäin hyvä. Yksinpelistä ei sitten voi ihan samaa enää sanoakaan. Jokatapauksessa, noiden kahden muun luettelemasi syyn vuoksi, DS:n versiosta tuskin tulee samanlaista fiilistä kuin alkuperäisestä.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

GCAdvanced uutisoi:

UPDATED: The Goldeneye N64 To DS post has been deleted. We explain why.
Fellow GCA Readers:

Yesterday, we initially reported that EA Games' upcoming Goldeneye: Rogue Agent title for the DS was a port of the N64 classic.

Today, we set the record straight. Although Electronic Arts indeed announced a Goldeneye for Nintendo's Dual-Screen system, there is yet to be any officially announced features or release date for that matter. Athough our original source still claims the rumor to be true, it should still be viewed as just that... a rumor.

The only pieces of information than can be officially confirmed from the announcement of a Goldeneye DS is the fact that Electronic Arts is publishing the title for the DS, with EA Games as the developer. Also, the official title name is currently being labeled Goldeneye: Rogue Agent.

Internet buzz and massive hype surrounding the DS may have jumped the gun on information for the title, but GameCube Advanced will certainly not confirm anything truly official from both sides until Electronic Arts releases an official statement.

We apologize for the prodigious excitement this may have spurred, as we can only hope that Goldeneye DS is developed to the best of its potential.

However, rest assured that GCA will continue to bring full coverage of upcoming Electronic Arts titles. We hope that you all stick with us as we remain exuberant about the great games lined up for this amazing year for the gaming industry.
Toisin sanoen mitään ei ole siis tapahtunut. Nintendo DS -pelien julkaisulistalla tuo GoldenEye on näkynyt jo pitkään, ja kyseessä ilmeisesti on kannettava versio Rogue Agentista. Ihmeellistä tässä koko hommassa on mielestäni se, että miten EA voi kääntää DS:lle Raren N64:lle tekemän pelin. Vaikka nykyään Electronic Artsilla on oikeudet Bondin nimeen, niin ei kai siinä mukana voinut tulla oikeuksia vanhoihin 007-peleihin.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Tonppa sanoi:
Ai. Mitä PC:n FPS-pelejä pystyi pelaamaan neljä henkilöä yhdellä samanhintaisella (kuin N64 maksoi) koneella?

Ja PC:t ja konsolit ovat kyllä ihan eri sarjassa hyvine puoline ja vaivoineen. Niitä on aika typerää alkaa vertailemaan. Playstation (1) olisi "vähän" parempi vertailukohde N64:een.
Minä vertaan pelejä. Peliä pyörittävä rauta on toissijaista. PD:n moninpelin diashow postikortin kokoisilla peliruuduilla ei paljoa vakuuttanut.

nakkerton sanoi:
Goldeneyen pelattavuus kuusnepan ohjaimella ei ole vanhentunut yhtään, tämän vuoksi varsin simppeli moninpeli olisi kunnon ruudunpäivityksen kanssa edelleen erittäin hyvä. Yksinpelistä ei sitten voi ihan samaa enää sanoakaan. Jokatapauksessa, noiden kahden muun luettelemasi syyn vuoksi, DS:n versiosta tuskin tulee samanlaista fiilistä kuin alkuperäisestä.
Ikääntymisellä en tarkoittanut ohjausta, vaan pääosin muuta sisältöä. Kyllä ohjauskin on silti vanhentunut. Halo on paras esimerkki paremmasta, mutta kyllä muutkin konsoliräiskinnät pistävät paremmaksi. Tietysti parempi ruudunpäivitys ja moninpelissä jakamaton ruutu parantavat vanhaa peliä, mutta silti peli on mielestäni liian pahasti vanhentunut.

EDIT: Näemmä aiheesta on turha vääntää peistä, kun koko peliä ei tule. Ihmettelinkin miten EA:lla olisi "noin vain" oikeudet Raren peliin. Missäköhän tiedotus meni metsään, fanisaitilla vai jo ennen sitä?
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Pistikin jo epäilyttämään, kun luin noita Cube Europen käyttäjien kommentteja uutisesta. Säästyväthän rahat sittenkin. :)
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Hex sanoi:
Minä vertaan pelejä. Peliä pyörittävä rauta on toissijaista. PD:n moninpelin diashow postikortin kokoisilla peliruuduilla ei paljoa vakuuttanut.

Todella, todella huono argumentti. Oletko nyt vähän hukassa tässä aiheessa?
 
Ylös Bottom