Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Hex sanoi:
Minä vertaan pelejä. Peliä pyörittävä rauta on toissijaista. PD:n moninpelin diashow postikortin kokoisilla peliruuduilla ei paljoa vakuuttanut.

Ikääntymisellä en tarkoittanut ohjausta, vaan pääosin muuta sisältöä. Kyllä ohjauskin on silti vanhentunut. Halo on paras esimerkki paremmasta, mutta kyllä muutkin konsoliräiskinnät pistävät paremmaksi. Tietysti parempi ruudunpäivitys ja moninpelissä jakamaton ruutu parantavat vanhaa peliä, mutta silti peli on mielestäni liian pahasti vanhentunut.

EDIT: Näemmä aiheesta on turha vääntää peistä, kun koko peliä ei tule. Ihmettelinkin miten EA:lla olisi "noin vain" oikeudet Raren peliin. Missäköhän tiedotus meni metsään, fanisaitilla vai jo ennen sitä?

Heh, piti tulla ihmettelemään että miten helvetissä se muka voi tulla käännöksenä tuolle koneelle mutta selvisipähän että ei tule jo ennen kun huomasin koko threadin. Mutta itse pelistä vielä voin sanoa sen verran että GE on kyllä pitänyt pintansa vaikka ajan hammas on kuinka kolunnut ja yhä parempi peli kuin vaikkapa Halo, jääden ainoastaan grafiikoissa ja äänimaailmassa taakse.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Hex sanoi:
Ainakin siinä oli argumentti.

Mutta se meni pahasti pieleen. Onko 37 senttiä leveä kuva postikortti? Ja tiedät kyllä varsin hyvin, että Perfect Dark ei nykinyt yhtä soittoa edes nelinpelissä. Jos tuli tajuttomia räjähdyksiä kunnon sarjoja niin silloin, mutta ei ns. normaalipelailun lomassa. Ihan tarpeeksi pehmeästi se silloin pyörii.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

keiu sanoi:
Mutta itse pelistä vielä voin sanoa sen verran että GE on kyllä pitänyt pintansa vaikka ajan hammas on kuinka kolunnut ja yhä parempi peli kuin vaikkapa Halo, jääden ainoastaan grafiikoissa ja äänimaailmassa taakse.
Pitäisi varmaan tokaista jotain mielipiteistä, mutta höpöhöpö!

Siis GE on parempi kuin Halo muilla osalueilla kuin ulkoisella kuorrutuksella? Miten tarina ja maailma, (alieni, jonka nimi on Elvis?), ohjaus, moninpeli, tekoäly, asetasapaino, ajoneuvot ja muu taktisuus, jne?
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Tonppa sanoi:
Mutta se meni pahasti pieleen. Onko 37 senttiä leveä kuva postikortti? Ja tiedät kyllä varsin hyvin, että Perfect Dark ei nykinyt yhtä soittoa edes nelinpelissä. Jos tuli tajuttomia räjähdyksiä kunnon sarjoja niin silloin, mutta ei ns. normaalipelailun lomassa. Ihan tarpeeksi pehmeästi se silloin pyörii.
On, koska kyse on resoluutiosta, ei senteistä.

Nykimisen kokeminen on todella henkilökohtaista. Minusta PD nyki häiritsevästi, enkä ollut ainoa.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Hex sanoi:
Pitäisi varmaan tokaista jotain mielipiteistä, mutta höpöhöpö!

Siis GE on parempi kuin Halo muilla osalueilla kuin ulkoisella kuorrutuksella? Miten tarina ja maailma, (alieni, jonka nimi on Elvis?), ohjaus, moninpeli, tekoäly, asetasapaino, ajoneuvot ja muu taktisuus, jne?

GoldenEyessä Elvis?

Nyt mentiin sinne höpöhöpö-osastolle. :D

Katsohan mitä höpöttelet. ;)
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Tonppa sanoi:
GoldenEyessä Elvis?

Nyt mentiin sinne höpöhöpö-osastolle. :D

Katsohan mitä höpöttelet. ;)
Sen siitä saa, kun käyttää peleistä lyhenteitä ja keskustelee samassa ketjussa kahdesta samankaltaisesta pelistä eri ihmisten kanssa. Huomasit sen varmaan sinäkin.

Keiulle kirjoittamani kysymykset vertailusta Perfect Darkiin kelpaavat silti pääosin vertailuun Golden Eyen kanssa. Klassikkohan GE on, mutta jo Half-Life pisti selvästi paremmaksi.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Hex sanoi:
Pitäisi varmaan tokaista jotain mielipiteistä, mutta höpöhöpö!

Siis GE on parempi kuin Halo muilla osalueilla kuin ulkoisella kuorrutuksella? Miten tarina ja maailma, (alieni, jonka nimi on Elvis?), ohjaus, moninpeli, tekoäly, asetasapaino, ajoneuvot ja muu taktisuus, jne?

Perfect Dark ei ole koskaan juurikaan innostanut, joten enpä ota tuohon kantaa. Half Life on kyllä parempi peli kuin GE mutta Halo todellakaan ei. Ja Halo ei näiden pelien sarjassa paini.

Ja mikä tuo alieni, jonka nimi on Elvis juttu oli? Halohan on täynnä juuri tuollaista, englantia piipertävät pienet värikkäät tontut hyökkäävät alukseen! voi ei! Tarinasta ja maailmasta keskustelu siis voitaneen jättää siihen...
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

keiu sanoi:
englantia piipertävät pienet värikkäät tontut hyökkäävät alukseen! voi ei! Tarinasta ja maailmasta keskustelu siis voitaneen jättää siihen...
Tsk tsk, ne alienit eivät puhu englantia vaan MC:n tietokoneissa oleva tulkki kääntää puheet lontooksi ;)
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

Hex sanoi:
Keiulle kirjoittamani kysymykset vertailusta Perfect Darkiin kelpaavat silti pääosin vertailuun Golden Eyen kanssa. Klassikkohan GE on, mutta jo Half-Life pisti selvästi paremmaksi.

No, threadi meni ohi puun, mutta aihe on kyllä mukava.

Half-Life pisti selvästi paremmaksi? Tässä olisikin mukava väittelyn aihe, mutta kun ei jaksaisi millään (eikä kyllä varmaan johtaisikaan mihinkään). Jos nyt vielä mietitään tuota ohjausta, niin mielestäni on GE:ssä ON edelleen paras konsoliräiskintöjen tuntuma jokseenkin selvällä marginaalilla, kunhan käyttää tattia tähtäykseen, eikä liikkumiseen (kuten yllättävän monet sitä valitettavasti pelasivat). PD:ssä tuntumaan oli hiukan koskettu, eikä se ihan niin hyvä ollutkaan. Halossa tuntuma on suunnilleen samalla tasolla, kiitos lievän autoaimin, mutta mitkähän muut konsoliräiskinnät ovat vielä menneet ohitse. Sitä voi jo ihmetellä. Muita GE:n ominaisuuksia, jotka edustavat edelleen fps-pelien eliittiä, ovat kenttäsuunnittelu, aseiden balanssi, vaikeustason monipuolisuus, tunnelma (musiikki ja 007-fiilis) ja moninpeli (jos sietää postimerkkiruutuja). Tarinaa on turha alkaa vertailemaan johonkin Haloon tai Half-Lifeen, sillä GE ei ole narratiivinen peli. Pitää muistaa, että ennen GE:tä oli tullut vain Doom, Quake ja Duke3D, joihin verrattuna GE oli uskomattoman realistinen ja taktinen fps.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

nakkerton sanoi:
No, threadi meni ohi puun, mutta aihe on kyllä mukava.

Half-Life pisti selvästi paremmaksi? Tässä olisikin mukava väittelyn aihe, mutta kun ei jaksaisi millään (eikä kyllä varmaan johtaisikaan mihinkään). Jos nyt vielä mietitään tuota ohjausta, niin mielestäni on GE:ssä ON edelleen paras konsoliräiskintöjen tuntuma jokseenkin selvällä marginaalilla, kunhan käyttää tattia tähtäykseen, eikä liikkumiseen (kuten yllättävän monet sitä valitettavasti pelasivat). PD:ssä tuntumaan oli hiukan koskettu, eikä se ihan niin hyvä ollutkaan. Halossa tuntuma on suunnilleen samalla tasolla, kiitos lievän autoaimin, mutta mitkähän muut konsoliräiskinnät ovat vielä menneet ohitse. Sitä voi jo ihmetellä. Muita GE:n ominaisuuksia, jotka edustavat edelleen fps-pelien eliittiä, ovat kenttäsuunnittelu, aseiden balanssi, vaikeustason monipuolisuus, tunnelma (musiikki ja 007-fiilis) ja moninpeli (jos sietää postimerkkiruutuja). Tarinaa on turha alkaa vertailemaan johonkin Haloon tai Half-Lifeen, sillä GE ei ole narratiivinen peli. Pitää muistaa, että ennen GE:tä oli tullut vain Doom, Quake ja Duke3D, joihin verrattuna GE oli uskomattoman realistinen ja taktinen fps.
En toki tarkoittanut, että GE:n tai PD:n ohjaukseen verratessa olisi käytetty jotain muuta ohjaustapaa kuin parasta. Mielestäni Halon kahden tatin loistava ohjaustuntuma on selvästi parempi, koska se mahdollistaa paremmin tarkan tähtäämisen liikkuessa. Xboxin kummankin tatin tarkka ja napakka tuntuma ovat tärkeä osatekijä ja samoin tietysti se joku, minkä Bungien koodaajat ovat keksineet. N64:n epätarkempi tatti (joka oli aikanaan loistava ja edelleen ihan hyvä!) sekä toisen tatin puute eivät millään pääse samaan tai muutenkaan nykyvaatimusten tasolle.

Turha GE:stä enempää vääntää. Hyvä pelihän se oli. Eniten minua ihmetyttää Perfect Darkin ja saman pelityypin Timesplittersien saama hehkutus. Ja Splitterseistähän ollaan jo pariin kertaan perusteellisesti väitelty, joten vanhaa on turha toistaa.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

No voihan "kirosana"!!!!!!!!
Se nyt sitten olikin vaan uutiseksi paisunut huhu. Toivottavasti joku hyvä pelitalo nappaa tästä idean ja ostaa oikeudet peliin.. Vaikka Nintendon oma ja herttanen Retro Studios.
 
Vastaus: N64:n Goldeneye käännetään DS:lle!

makedin sanoi:
Golden eye näyttää palanneen elävienkirjoihin (]vilkaise ).
Ainakin viittaa siihen traileri viittaa siihen.
Totta, mutta kannattaa muistaa, että tämä ei ole sitten käännös N64-versiosta, vaan kannettava painos Golden Eye: Rogue Agentista, joka nähtiin kotikonsoleilla viime jouluna.
 
Ylös Bottom