Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Näytönohjain/windows 7 apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omgnoobz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

omgnoobz

New Member
Eli mulla on nyt uusi MSI ATI Radeon HD 5670 1gb näytönohjain. Näyttis toimii hyvin, mutta aina kun sammutan koneen tulee ne windows updatet. Seuraavalla kerralla kun pistän koneen pälle windows ei havaitse mun näyttistä.
Se havaitsee sen heti sen jälkeen kun oon palauttanu windowsin edelliseen muotoon kylläkin. Eli ns. päivitän taaksepäin.

Eli tossa on se ongelma, miten voin korjata tän ongelman? En aina haluais päivittää edelliseen muotoon kun siinä aina menee muutamisen minuuttia ja se on kans melko huonoa tietoturvalle.

HUOM. Olen jo yrittänyt päivittää näytönohjaimen ajurit, eli sitä on varmaan aika turha ehdottaa..

Vastaus: Näytönohjain/windows 7 apua!

Ota manuaalisesti pois kaikki vanhat ajurit. Älä siis jätä, mitään näyttiksen ajureita, eli varmista, ettei koneessa kummittele mitään vanhoja/vääriä ajureita. Jos emollasi on joku integroitu näyttis niin voit koittaa ottaa MSIn näyttiksen vaikka kokonaan irti hetkeksi.
Päivitä Windows ilman ajureita ja näyttistä. Iske sitten ohjain takaisin kiinni ja hae MSI:n sivuilta ajuri (jos heittää sinut ATIn sivuille niin ok).
Koita nyt tuota ensin. MSIn foorumeilta voisi tsekata, onko siellä ollut kenelläkään vastaavia ongelmia.

Itsellä ollut kanssa ongelmia joskus Windowsin päivitysten kanssa, ei tosin ikinä näytiksessä. Yleensä on auttanut kun on pari kertaa ottanut uusiksi päivitykset tia renklannut osia sisään ja ulos.

Ylös Bottom