Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Northern Brothers pistettiin uusiksi, ja unohdamme Resistance 2:sen ja Kaukaisen Itkun täysin.
Tuleva Killzone 2 on peli johon panostamme heti ensi kuussa, ja rekrytoimme etukäteen rosterin kyseiseen peliin. Aloitamme ajoissa, jotta voisimme olla ajoissa opettelemassa pelin mäppejä.

Kaikki kiinnostuneet ottakaahan yhteyttä privalla tai lisätkää PSN kamuksi Simulaatio ja laittakaa viestiin esim. Northern Brothers Kz2.

Edit1: Foorumit valmistuvat kohisten ja huomenna ehkä jo auki kaikille halukkaille rekkautujille.

Edit2: Ilmoitus! Foorumit uudistettiin, ja klaanilaisten tulee rekkautua uudestaan foorumeille. Täältä löytyy uudet foorumimme, ja kotisivuilta, eli täältä pääsee myös...

Syy, miksi avasimme uudet foorumit: Aiemmissa foorumeissa oli erikoisia, korjauksen ulottumattomissa sijaitsevia kummallistakin kummallisempia ongelmia, kuten pollit ei toiminut lainkaan, ja foorumin logoa ei voinut vaihtaa.
Nyt koodaajamme on nähnyt hieman vaivaa, ja vihdoin saamme uudet, kiiltävät foorumit täydellä säätömahdollisuudella. Emme siis elä ainoastaan admin-toolin varassa, vaan voimme säätää asioita tarkemmin koodilla.

Älkäähän suivaantuko tästä uudesta foorumista viestienne katoamisen takia, sillä oli se ehdottomasti parempi tehdä nyt, kuin esim. vuoden päästä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi.

Uppaus... Klaani löysi lopullisen kohdepelinsä.
Nyt vaan kiinnostuneet ilmoittautumaan.
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi.

Minä olen ehdottomasti kiinnostunut, day1 ostos minulle tuo peli. Mites, meinaakos nB olla kz2:sen "konsolifin-klaani"?

PSN ID: Mozku

Ai mutta, sinähän oletkin jo kaverilistallani! :)

E: Niin, ja mikki löytyy, luulisin sen olevan oleellinen ainakin tässä pelissä, hieman taktisempaahan tuosta on luvassa..
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi.

Jos Mozku on mukana, niin sitten olen minäkin :D

Elikkä mikin pitäisi tulla tässä kuussa ja KZ2 melko heti ku tulee.
Laittelen kaveripyyntöä kun pääsen pleikalle.
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi.

Jos Mozku on mukana, niin sitten olen minäkin :D

Elikkä mikin pitäisi tulla tässä kuussa ja KZ2 melko heti ku tulee.
Laittelen kaveripyyntöä kun pääsen pleikalle.

PSN on siis iCayn_FIN vai? Onko siinä siis toi alaviiva.
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi.

Sain tänään ensimmäisen Screenshotin kotisivuista käsiini, ja täytyy sanoa, että hienolta näyttää, hienolta näyttää!
Vielä mahtuu ihmisiä mukaan... Kyselen virallisilta tahoilta lupaa tehdä tästä KFinin virallinen Kz klaani.
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi.

Nyt saimme sivut ja foorumit auki...
Käykäähän kaikki katsomassa Täältä!
Foorumeilta puuttuu vielä jonkin verran tavaraa mutta käykää rekkautumassa!
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi.

Im in!

PSN: Mussupuhku (joo tiiän, mutsi keksi kun kaikki mun normaalit nimet oli käytössä :D)

EDIT: Pakko sanoo että noi nettisivut näyttää hienoilta, näkyykö siellä' missään klaanin tämänhetkiset jäsenet?
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi.

Im in!

PSN: Mussupuhku (joo tiiän, mutsi keksi kun kaikki mun normaalit nimet oli käytössä :D)

EDIT: Pakko sanoo että noi nettisivut näyttää hienoilta, näkyykö siellä' missään klaanin tämänhetkiset jäsenet?

As common, se jäsenlista löytyy Rosteri-linkin takaa.
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Terve
T3quilaSlay3r pyytää nöyrästi liittyä kuninkaalliseen suomalaiseen tappo ryhmään :D
Ollaan pelattu Mozkun kanssa antaumuksella R2:sta, mutta luultavasti se täytyy jättää taakse 27.02, kun tämä vuoden kovin räiskintä pääse irti...
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Terve
T3quilaSlay3r pyytää nöyrästi liittyä kuninkaalliseen suomalaiseen tappo ryhmään :D
Ollaan pelattu Mozkun kanssa antaumuksella R2:sta, mutta luultavasti se täytyy jättää taakse 27.02, kun tämä vuoden kovin räiskintä pääse irti...

Eiköhän se onnistu, menes rekisteröitymään foorumeille! :)
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Ilmoitus! Foorumit uudistettiin, ja klaanilaisten tulee rekkautua uudestaan foorumeille. Täältä löytyy uudet foorumimme, ja kotisivuilta, eli täältä pääsee myös...

Syy, miksi avasimme uudet foorumit: Aiemmissa foorumeissa oli erikoisia, korjauksen ulottumattomissa sijaitsevia kummallistakin kummallisempia ongelmia, kuten pollit ei toiminut lainkaan, ja foorumin logoa ei voinut vaihtaa.
Nyt koodaajamme on nähnyt hieman vaivaa, ja vihdoin saamme uudet, kiiltävät foorumit täydellä säätömahdollisuudella. Emme siis elä ainoastaan admin-toolin varassa, vaan voimme säätää asioita tarkemmin koodilla.

Älkäähän suivaantuko tästä uudesta foorumista viestienne katoamisen takia, sillä oli se ehdottomasti parempi tehdä nyt, kuin esim. vuoden päästä.

Editoin tämän viestin myös aloitusviestiin.
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Yritän avata noita foorumeita, mutta ne eivät toimi? Mitään syytä, vai onko mun netti peestä? :D
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Moro


Mua toki kiinnostais klaani ja killzonen oon hommaamas mut minkäs ikästä porukkaa siis kato ku mä oon 13 nii ettei teit haittaa jos yks heliumi sinne tulee :D
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Olisin kiinnostunu killasta.

En omista mikkiä vielä, mutta hankin sen ennen kuin *Killzone 2* ilmestyy. Eli jos on vielä tilaa niin voisin liittyä.

Eli PSN: Alppa
 
Ylös Bottom