Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2k10 [PS3]

Maickkeli

Active Member
Ketjua en tästä pelistä vielä löytänyt niin tehdämpä uusi.

2k Sportsilta tulossa Lokakuun (6. päivä?) siis NBA 2k10. Peli on Visual Conceptsin kehittämä ja taitaa olla Koripallo -pelien ystäville pakkohankinta. :) Kannessa Kobe Bryant.

Lisää Infoa mm. IGN:n puolelta IGN: NBA 2K10

Sekä Gamespotista NBA 2K10: Exclusive First Look - GameSpot Sports Beat - Gaming News and Videos For Sports Video Games - Football Video Games - Baseball Video Games

Ja tässä vielä linkki muutamaan kuvaan IGN: NBA 2K10 Screenshots, Wallpapers and Pics

Tämmöinen juttu tulossa myös ennen varsinaista peliä. NBA 2K10: Draft Combine Gives Fans A Head Start Näyttää loistavalta!

Demo menee ainakin kokeiluun minun osallani.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 HYPE]

Juma, on aika hieno paketti kyllä:).. Mitähän hinnaks jää näillä leveysasteilla:rolleyes:?

Amazonissa näytti olevan hinta 99 $. Epäilen, että tuota pakettia ei euroopassa edes nähdä... Valitettavasti.

Viime vuotinen versio oli rautaa, joskin franchise moodi kaipaa lisäviilausta. Pelillisesti kuitenkin oli aivan omaa luokkaansa. Eiköhän tästäki tule jälleen huikea korispeli, joka pesee EAn vastaavan tuotoksen mennen tullen. Pakkohankintahan tämä on joka tapauksessa.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Oon ollu 2K-sarjan kannattaja koriksen saralta monta vuotta ja en usko että tulen pettymään. Parhainta viihdettä kaverin kanssa.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Onkos tuota Draft Combinea mahdollisuus saada täällä Suomessa?? Vaikuttaa aivan JÄRJETTÖMÄN hienolta jutulta!!
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Onko näissä nba 2k peleissä samantapaista dynasty modea kuin ea:n peleissä, eli pystyy olemaan jonkun joukkueen managerina? Kumpi kannattaisi ostaa nba live 10 vai nba 2k10?
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Onko näissä nba 2k peleissä samantapaista dynasty modea kuin ea:n peleissä, eli pystyy olemaan jonkun joukkueen managerina? Kumpi kannattaisi ostaa nba live 10 vai nba 2k10?

Mun mielestä 2K-sarja on ollu valovuosia edellä Liveä. Jotenkin vaan pelituntuma tuntuu realistisemmalta kuin livessä ja grafiikkakin on parempaa. Nämäkin on makuasioita.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Mun mielestä 2K-sarja on ollu valovuosia edellä Liveä. Jotenkin vaan pelituntuma tuntuu realistisemmalta kuin livessä ja grafiikkakin on parempaa. Nämäkin on makuasioita.

+1

Ja tämän lisäksi 2k-sarjassa yleisesti ollut Franchise selvästi syvempikin kuin EA:n vastaavat.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Itse en ole koripallopelejä pelannut sitten ekan Playstationin Nba 98:n ja olen monesti miettinyt pitäisikö hankkia 2k gamesin vaihtoehto kyseisestä lajista. Sen mitä tiedän on että pelisarja on monena vuonna ollut se ykkösvaihtoehto vähänkin koriksesta pitävälle. Mietinkin vain että onkos tässä tuo presentaatio paremmin hoidettu kuin 2k nhl peleissä. Että löytyy replayt yms ja selostajat kertoo statseja yms tietoja, onko tämän vuoden pelissä esim reaaliaikaiset cutscenet? valaiskaa asiasta tietämätöntä :eek:
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Itse en ole koripallopelejä pelannut sitten ekan Playstationin Nba 98:n ja olen monesti miettinyt pitäisikö hankkia 2k gamesin vaihtoehto kyseisestä lajista. Sen mitä tiedän on että pelisarja on monena vuonna ollut se ykkösvaihtoehto vähänkin koriksesta pitävälle. Mietinkin vain että onkos tässä tuo presentaatio paremmin hoidettu kuin 2k nhl peleissä. Että löytyy replayt yms ja selostajat kertoo statseja yms tietoja, onko tämän vuoden pelissä esim reaaliaikaiset cutscenet? valaiskaa asiasta tietämätöntä :eek:

Tällaista löyty pelin sivuilta:

"NBA Today - All the real world matchups, news and stats are automatically streamed right into your game providing dynamic commentary and presentation elements based upon what is happening in the real NBA."
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Tässä sarjassa 2K on vuosia edellä EA:n tekeleitä.. Sen minkä graffoissa 2k häviää niin kaikessa muussa voittaa monin kerroin. Ea:n korista oon pelannut 94/95? vuodesta asti, -98 oli huikea peli, täsmä syöttöineen, yms. Mut sen jälkeen ea:lla on mennyt koris animoitujen suoritusten tekemiseen, eli kun ajat vaikka korin alle niin pelaaja tekee väkisin jonkun tietyn animaation, ja monesti juuri se animaatio on täysin epäsopiva ko. tilanteeseen.. Ei näin! Muutenkin pelattavuus on todella huonolla pohjalla ean puolella, joten ainoa ja oikea on 2K koriksessa!
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Näytti jenkkistoressa olevan demo tästä:)

EDIT: Olikin Draft Combine demo, eli demo be a pro tyyppisestä systeemistä missä luodaan pelaaja joka sitten varataan draftissa ja pelin koko versiossa pääsee jatkaamaa siitä. Näytti tuo varsinainen Draft Combine maksavan 4.95$.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Millainen tämä 2K:n NBA-sarja on noin vakioasetuksilla? EA:n Liveä tullut pelattua ja vähän petyttyä siihen, niin ajattelin antaa tälle mahdollisuuden, kun yleensä niin kehuttu on. Mietityttää vaan, että pitääkö tässäkin tapella tuntitolkulla noitten slaidereiden kanssa heti alkuun, ennen kuin peli on pelattava, vai ovatko default-slaiderit millaiset?
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Millainen tämä 2K:n NBA-sarja on noin vakioasetuksilla? EA:n Liveä tullut pelattua ja vähän petyttyä siihen, niin ajattelin antaa tälle mahdollisuuden, kun yleensä niin kehuttu on. Mietityttää vaan, että pitääkö tässäkin tapella tuntitolkulla noitten slaidereiden kanssa heti alkuun, ennen kuin peli on pelattava, vai ovatko default-slaiderit millaiset?

Mielestäni defaulttinakin peli on paljon Liveä parempi eikä slaidereitakaan niin hirveästi tarvitse säätää kun vain katsoo esim. 2K:n foorumilta jonkun muokkaamat.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

saako tämän draft combinen tietokoneelle tai playstation 2(jonku datakaapelin kautta?) ladattua ilmaseks?
 
Ylös Bottom