Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA Street

BryanFur

New Member
Juu hommasin tossa divarista pelin ihan sillee kokeilumielessä ku satun omistamaan live 2002:nkin, ja täytyy myöntää, että peli oli tosi addiktiivinen ja hauska. Mitäs kokemuksia teillä muilla on pelistä ja kuin kauan ootte pelannu kyseistä peliä? Vaikeustasokin riittää ihan kivasti ja cheatit lisäävät vain hauskuutta. :D
 
Olihan NBA Street jonkin aikaa ihan hauska, mutta yksi lyhimmistä pelikokemuksista loppujen lopuksi. Hienoa kuitenkin, että "katuliikkeitä" näytettiin myös pelissä.
 
Yhdyn J-Dubin kommenttiin, aluksi olin erittäin innoissani, sen julkaisun aikaan se oli varmasti SSX:n ohella mun paras PS2-peli. Tuntui että hienosti on yritetty tuoda NBA Jam nykypäivään, mutta en lopulta pidä siitä että pisteitä menettää, samoin puolustaminen olisi voitu tehdä hieman helpommaksi- nyt se on liian paljon sen varassa saako pisteitä hyökätessä ja saako korin. Blockit ei onnistu paljon koskaan, hyvällä pallon riistäjällä varustetulla tiimillä on riistot sentään mahdollisia.

Tosin kyllä mä olen palannut alkuhuumankin jälkeen peliin aina silloin tällöin pariksi illaksi, joten ihan hyvä hankinta divarista varmasti. En myy peliä koskaan, mutta mieluiten pelaan nyt NBA Hangtime '98:a :), odotan NBA2K2:sta ja unelmoin uudesta NBA Jamista 2D:nä ;).
 
Ylös Bottom