Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NDS:n näyttöjen kestävyys

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
Mitenköhän on, kuinka hyvin DS:n kosketusnäyttö kestää?

Jossain keskustelussa oli juttua sellaisista suojakalvoista, joita voi ostaa. Saakohan niitä Suomesta? Tai sitten jostain turvallisesta nettikaupasta. Niiden käyttö lienee fiksua?

Tuossa kun Wario Ware: Touched!ia pelailin niin tuli kyllä pähkäiltyä, että kauankohan se näyttö pysyy hyvänä. Ja minä kun inhoan pieniäkin naarmuja...
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Tonppa sanoi:
Mitenköhän on, kuinka hyvin DS:n kosketusnäyttö kestää?

Jossain keskustelussa oli juttua sellaisista suojakalvoista, joita voi ostaa. Saakohan niitä Suomesta? Tai sitten jostain turvallisesta nettikaupasta. Niiden käyttö lienee fiksua?

Tuossa kun Wario Ware: Touched!ia pelailin niin tuli kyllä pähkäiltyä, että kauankohan se näyttö pysyy hyvänä. Ja minä kun inhoan pieniäkin naarmuja...

Hyvin kestää. WW:tä tullut pelattua ahkerasti ja eikä mitään ole ruudulla havaittavissa. Tosin, itselläni on tuollainen suojakalvo kummallakin näytöllä, joka varmasti edesauttaa ruudun kunnon ylläpitoa. Hintakin on sen verran pieni verrattuna hyötyyn, että kannattaa hankkia moinen.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Kannattaa tilata, sen verta hyötyy niistä suojista ja ne kuitenkin on tod. halpoja.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Kertokaa nyt hyvät ihmiset mistä olette ne ostaneet. :)

Minulla on Nordean Visa Electron, että jos jostain ulkomailta pitää tilata niin tolla pitäisi sitten pärjätä...

Tuleeko se suoja muuten molempiin näyttöihin? Onko helppo asentaa? Ilmakuplat on varmaan vähän hankala pala...
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Minullekkin tuommoset.. Mahtaako löytyä suomesta ja paljonko se hinta suunnilleen on?
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

www.play-asia.com halvalla protectorit, noista itse ostin lisensoidut ja hyvin ovat pelanneet. Siinä tulee kovempi alanäytölle ja pehmeä, ohut kalvo ylemmälle näytölle. Ja niissä on vielä muutama kerros, joten hyviä ovat. Halvalla saa, osta pois ja suojaa näyttösi. Asentaminen on hankalahkoa, muttei ne pienet ilmakuplat haittaa ylemmässä näytössä ja alempaan niitä ei tule, kun se kalvo on sen verran kova.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Eh...?

En ole ikinä ymmärtänyt kimppatilauksen merkitystä, siinä säästä juuri mitään. Tai ehkä vähän postikuluissa, jos todellakin todella paljon on tilaamista. Mutta tämä taitaa olla sitä hyväntekeväisyyttä niille, joilta kortti uupuu. :D
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Ninska sanoi:
www.play-asia.com halvalla protectorit, noista itse ostin lisensoidut ja hyvin ovat pelanneet. Siinä tulee kovempi alanäytölle ja pehmeä, ohut kalvo ylemmälle näytölle. Ja niissä on vielä muutama kerros, joten hyviä ovat. Halvalla saa, osta pois ja suojaa näyttösi. Asentaminen on hankalahkoa, muttei ne pienet ilmakuplat haittaa ylemmässä näytössä ja alempaan niitä ei tule, kun se kalvo on sen verran kova.

No alemmalle näytölle sitä suojaa todellakin kaipaa, ei ylänäyttö niin vaarassa ole. Tuo on siis "näkymätön" käytössä?

En ole play-asiasta koskaan tilannut mitään, käyköhän Visa Electron ja mikä on muuten meininki? Kokemuksia olisi kiva kuulla.

[edit: monta erilaista protectoria näyttää olevan, kertokaas mitkä teillä on käytössä ja millaisia ovat]
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Ninska sanoi:
www.play-asia.com halvalla protectorit, noista itse ostin lisensoidut ja hyvin ovat pelanneet. Siinä tulee kovempi alanäytölle ja pehmeä, ohut kalvo ylemmälle näytölle. Ja niissä on vielä muutama kerros, joten hyviä ovat. Halvalla saa, osta pois ja suojaa näyttösi. Asentaminen on hankalahkoa, muttei ne pienet ilmakuplat haittaa ylemmässä näytössä ja alempaan niitä ei tule, kun se kalvo on sen verran kova.

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b7-77-2-15-protector-70-fs7.html

Onko tuo se jonka olet ostanut?
Kauan kesti että tuli?
Kuinka paljon muita kuluja tuli siihen päälle? (tullivero jne...)
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Ainahan on tietty mahdollista kysyä PolarPandalta ( www.polarpanda.com ) josko he ostaisivat suojaläpysköjä varastoon... hinta ei toki varmaan olisi yhtä alhainen, mutta ainakin saisi sitten kotimaasta.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Ninska sanoi:
Asentaminen on hankalahkoa, muttei ne pienet ilmakuplat haittaa ylemmässä näytössä ja alempaan niitä ei tule, kun se kalvo on sen verran kova.

Helppoa, jos lähtee sillä asenteella, että ilmakuplat ei haittaa aluksi, niin asennus menee kuin vettä vain. Itse "ajoin" ilmakuplat pois styluksella "raapien", nyt näytössä ei ole kuplia tai mitään ja ruudun kestävyys on turvattu.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Knight sanoi:
Kimppatilausta? Olen mukana, jos muutkin ovat.

Joo voishan sitä. Tartten tuommoset suojat näytöille ja kun tämä osuuspankin visa electron ei taida tuolla toimia.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Unreal-Hawk sanoi:
Helppoa, jos lähtee sillä asenteella, että ilmakuplat ei haittaa aluksi, niin asennus menee kuin vettä vain. Itse "ajoin" ilmakuplat pois styluksella "raapien", nyt näytössä ei ole kuplia tai mitään ja ruudun kestävyys on turvattu.

Tilasitko tämän? http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b7-77-2-15-ds+protector-70-fs7.html
Kauan kesti että tuli?
Vaikuttavasto nuo suojat kosketusnäytön reaktioon millään lailla? (esim.heikentävät.)
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

The Bladekill sanoi:
No onko tuo halvempi sitten aivan älyttömän huono?

Ei tietoa, mutta en ainakaan itse ala tollasen kanssa katsomaan hintaa, ero kun ei ole kuin pari euroa. Lähetyksessä kesti noin (työ)viikon.
 
Ylös Bottom