Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NDS:n näyttöjen kestävyys

Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Unreal-Hawk sanoi:
Ei tietoa, mutta en ainakaan itse ala tollasen kanssa katsomaan hintaa, ero kun ei ole kuin pari euroa. Lähetyksessä kesti noin (työ)viikon.

Ok, kiitos vastauksista. :)
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Näytön suojukset on ehdottomat. Itse tilasin suojukset samalla kun hankin koneen ja yhtään naarmua ei ole kummassakaan näytössä. Kaveri kuvitteli pärjäävänsä ilman, mutta nyt kosketusnäytössä on ilkeä naarmu, joka tuntuu pelatessa pienenä epätasaisuutena. Suojuksien asennuksen jälkeen epätasaisuus ei enää onneksi tunnu ja naarmukaan ei näy enää niin selvästi.

Asennukseen kannattaa paneutua oikein kunnolla. Itse pesin käteni ja asensin muutenkin huolella, mutta joku ilmassa leijaillut pölyhiukkanen takertui kalvoon ja se aiheitti pysyvän pienen ilmakuplan. Kannattaa suorittaa siis asennus jossain pölyttömässä tilassa.


Unreal-Hawk sanoi:
En, vaan laadukkaamman Horin suojan. En ainakaan itse huomannut eroja lainkaan, eli olettaisin, että ei vaikuttanut lainkaan ruudun kosketusnäyttöön.

Minullakin on nuo Horin suojukset ja niitä voin ainakin suositella. Tilasin Play-asialta ja postikuluja taisi tulla noin euron verran. Mitään muita kuluja ei tule ja paketti tulee suoraan kotiin. Play-asialla tietääkseni käy kaikki Electron kortit.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Haluaisin kyllä tuollaiset Horin suojukset. Mitään Electroneja tai luottokortteja en omista, jnoten tilauapua kaipailisin.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Xaeron sanoi:
Ittelläni on tämmöset:
http://www.nushield.com/products_games_and_video_nintendo.htm

Ja oli hyvin helppo asentaa,
videokin asennuksesta löytyy, samaan tyyliin asentui NDS:äänkin, http://www.nushield.com/images/nushield_insert2.mov

Mutta oli vähän hintavampi kyllä kun tuo Horin suoja että pitänee jatkossa sitten ostella tuolta Play-Asiasta kun tuo nushieldin joskus sitten kuluu loppuun..

Nushield? Ilmeisesti sitten tuollainen kannattaisi tilata. Horin suojasta on jo tullut sen verran negatiivistakin luettua...
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Tonppa osta vain nuo play-asian http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b7-70-ewm.html protectorit. Ne ovat "virallisia" eli Nintendon lisensoimia tuotteita. Itse ostin ja olen ollut tyytyväinen. Ei huomaa ollenkaan pelatessa. Visa Electron käy ja postikuluja tulee 1. Tulee nopeasti ja alennuskuponginkin saa mukaan.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Tonppa: olisi tietenkin hienoa, jos jaksaisit minullekin tilata. Maksan kyllä kaikki kotimaan postit ja niin edespäin. Tai ihan kuka vain viitsii muuliksi alkaa. Ymmärrän kyllä jos et halua muille tilata, älä huoli. Olen ymmärtäväinen häiskä (not).

Huomasin, että Project Rub on kaikessa addiktiivisuudessaan aiheuttanut minunkin alanäyttöön hiukan hiusnaarmua, joten peli on jäissä sen aikaa että saan suojat.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Kyllä se näyttö on tehty kestämään hieman rajumpaakin hinkkausta. Oman koneeni näyttöä on kosketeltu suht. ahkerasti joulukuusta saakka, ja nuo tähän mennessä ilmestyneet "naarmut" näkyvät vain valoa vasten peilaillessa, eikä koneen ollessa päällä noita huomaa ollenkaan.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Knight sanoi:
Tonppa: olisi tietenkin hienoa, jos jaksaisit minullekin tilata.

No tilasin jo parit kappaleet saman tien kun tuon edellisen postaukseni laitoin... (taloudessamme on kaksi DS:ää)

Palaan asiaan kun olen nuo saanut ja totenut ovatko oikeasti hyviä.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Olisit ostanut yhdet tuollaiset ja toiset 3rd partyt. Nuo 3rd partyt vaikuttavat houkuttelevilta, kun ne ovat pestäviä ja 1000 käyttökertaakin luvataan.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Mistäs noi 3rd partyja saa ja paljon maksavat?
Ovatko nämä suojat hyvät
Onkos nämä
hyvät näyttösuojat tohon ds vai onko jotkun muut plajon parempia?
Onko kokemusta?
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Olen aikeissa hankkia DS:sän. Rahaa vaan sattuu puuttuun 150e. Ajattelin antaa vaihdossa: GBA SP, sekä pelit: Yoshis island, Donkey Kong country, Advanse Wars 2, Bubble Bobble old&new ja The Invincible Ironman. Mitä luulisitte saavan, kun kaikki on suht.koht kunnossa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

150 euroa noista suurinpiirtein kehtaa maksaa. Ei sillä että minä ostaisin, yritän juuri päästä eroon osasta tarpeettomuuksia :D
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Merri sanoi:
150 euroa noista suurinpiirtein kehtaa maksaa. Ei sillä että minä ostaisin, yritän juuri päästä eroon osasta tarpeettomuuksia :D
Ajattelitko että Playeronessa, tai muussa pelikaupassa sais noin paljon?
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

En tiedä, luultavasti pelikaupat vetävät paljon alemmaksi (niillä on käsittääkseni "ostamme puolet halvemmalla kuin myymme" -linja, voittoa kun on saatava...). Lähinnä ajattelin käyttäjältä käyttäjälle tyyppistä kauppaa. Realistinen hintahaarukka on varmaan 120 - 200 euroa (huuto.netissä jos sattuisi kiva säkä niin ehkä enemmänkin, siellä menee joskus ylihintaisiksi). Lähinnä katselin että mitä korkeintaan viitsisin eri peleistä ja itse laitteesta maksaa ja sillä päädyin siihen 150 euron tietämille.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Merri sanoi:
En tiedä, luultavasti pelikaupat vetävät paljon alemmaksi (niillä on käsittääkseni "ostamme puolet halvemmalla kuin myymme" -linja, voittoa kun on saatava...). Lähinnä ajattelin käyttäjältä käyttäjälle tyyppistä kauppaa. Realistinen hintahaarukka on varmaan 120 - 200 euroa (huuto.netissä jos sattuisi kiva säkä niin ehkä enemmänkin, siellä menee joskus ylihintaisiksi). Lähinnä katselin että mitä korkeintaan viitsisin eri peleistä ja itse laitteesta maksaa ja sillä päädyin siihen 150 euron tietämille.
Pitänee käydä huutonetissä. Toivottavasti ostavat nopeesti. Palan halusta hommata DS.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Noniin, Horin näyttösuojat saapuivat.

Ekaksi täytyy sanoa vain, että aika horiblea oli havaita miten hankalaa alanäytön suojus on asentaa. Ylänäyttöön se menee ihan OK, suht' helposti. Mutta tuo alanäyttö... Omani on nyt täynnä (SIIS TÄYNNÄ!) ilmakuplia, jotka eivät tunnu lähtevän pois.

Täytyy tässä aikalailla säätää, ennen kuin uskallan asentaa toiseen DS:n saman...
 
Ylös Bottom