Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NDS:n näyttöjen kestävyys

Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Jees, eli ne ilmakuplat eivät lähde pois. Niitä jäi joku parisen sataa. Kaiken lisäksi alanäytön suojus on oudon tahmea. Taidan ottaa koko paskan pois.

Välttäkää Horin suojuksia! Omat rahani menivät ainakin hukkaan.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Tonppa sanoi:
Jees, eli ne ilmakuplat eivät lähde pois. Niitä jäi joku parisen sataa. Kaiken lisäksi alanäytön suojus on oudon tahmea. Taidan ottaa koko paskan pois.

Välttäkää Horin suojuksia! Omat rahani menivät ainakin hukkaan.

Tahmeudesta tulisi mieleen että laitoit suojuksen väärinpäin. Ei kai nyt sentään...
Aika hankala se kyllä on laittaa, mutta itse olen onnistunut kuitenkin kahdet horin suojukset asentamaan onnistuneesti, että ei se mahdotonta ole. Peukutkin kun on suurinpiirtein keskellä kämmentä.
Ei kai siihen mitään pölyä päässyt väliin? Se selittäisi tuommoisen.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Miksi muuten hankitte noita suojuksia? Kannellinen kone kuitenkin suojaa ulkoiselta naarmuuntumiselta ja eikö kosketusnäytön säilyttäminen bränikkänä ole vähän turhaa, kun noita kortsuja joutuu pitämään koneessa sitten aina.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Tonppa, miten olet onnistunut saamaan alanäyttöön kuplia? Sehän on hemmetin kova se alasuojus, ei siihen voi tulla kuplia. Minulle ainakin tuli vain yksi, kun lätkäisin sen siihen ja sen sai liu-uttamalla pois. Ylänäyttö oli hankalampi ja muutamia todella pieniä kuplia kyllä jäi, mutta kun näyttö on päällä, niin niitä ei edes näe.

Suosittelen edelleen Horin suojia.

Jos kaksi on onnistunut(minä ja Naaahu) ja on tyytyväinen suojiin, niin kyllä ne kannattaa tilata.

Veikkaisin, että olet vain kämmännyt asennuksen. Se vaatii malttia ja pro skillzor taitoja. :D
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Ninska sanoi:
Tonppa, miten olet onnistunut saamaan alanäyttöön kuplia? Sehän on hemmetin kova se alasuojus, ei siihen voi tulla kuplia. Minulle ainakin tuli vain yksi, kun lätkäisin sen siihen ja sen sai liu-uttamalla pois. Ylänäyttö oli hankalampi ja muutamia todella pieniä kuplia kyllä jäi, mutta kun näyttö on päällä, niin niitä ei edes näe.

Suosittelen edelleen Horin suojia.

Jos kaksi on onnistunut(minä ja Naaahu) ja on tyytyväinen suojiin, niin kyllä ne kannattaa tilata.

Veikkaisin, että olet vain kämmännyt asennuksen. Se vaatii malttia ja pro skillzor taitoja. :D

Ylänäytön suojus meni täydellisesti. Se on täysin huomaamaton, eikä ilmakuplia ole ollenkaan.

Alasuojus ei ole kovaa nähnytkään. Ihan samanlainen kuin yläsuojus "lujuudeltaan". Ja ihan oikein päin se siinä on, asensin juuri niinkuin yläsuojan.

Muita KonsoliFINiläisiä kyllä huomauttaisin: jos minulla molemmat alasuojat menivät päin peetä ja Ninskalla ylänäyttö, niin tässä ollaan kyllä kaukana "kaksi onnistunut kolmesta, kannattaa siis tilata!" -tilanteesta...
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Naaahu sanoi:
Tahmeudesta tulisi mieleen että laitoit suojuksen väärinpäin. Ei kai nyt sentään...
Ei kai siihen mitään pölyä päässyt väliin? Se selittäisi tuommoisen.

Täsmälleen samalla asensin kuin ylänäytön. Ei voi siis olla väärin päin.

Pölyä ei ollut tippaakaan välissä. Ilmaputsarilla hoidin näytöt putipuhtaiksi kaikesta ennen asennusta. Niitä ilmakuplia vain tuli ja tuli, vaikka toisen suojan otin kerran vielä pois ja yritin asentaa uudelleen.

Pitääkö tuo alasuoja muka asentaa täysin eri tavalla kuin ylänäyttö?...

Surkea kapine, sano!
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

SANOINKO ETTÄ KÄMMÄSIN YLÄNÄYTÖN? En, siihen vain tuli muutamia pelatessa huomaamattomi kuplia. Ja alanäytön suojus on todellakin kovempi, kuin ylänäytön. Niissähän on selvä ero, ylänäytön suojus on punainen(muuttuu pelatessa läpinäkymättömän väriseksi, eikä sitä huomaa ollenkaan) todella todella ohut ja alhaalle tulee kirkas kova suojus.

Vaikuttasisi ihan siltä, että et olisi saanut Horin suojia, vaan jotkut halvat kopiot :)


Muistakaa, että Nintendo on lisensoinut nuo, joten mistään sekundasta ei ole kyse.


http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b7-70-ewm.html Nämä siis ovat kyseessä?


ED:

Minulla ainakin nuo ovat liukkaat, eivätkä ollenkaan tahmaiset. Jos et ole tyytyväinen, niin kokeile vaikka pestä ne, vaikkei tuolla kyllä lue, että niitä voisi pestä. Tai sitte ota yksi kerros niistä pois ja laita uudelleen.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Ninska sanoi:
Niissähän on selvä ero, ylänäytön suojus on punainen(muuttuu pelatessa läpinäkymättömän väriseksi, eikä sitä huomaa ollenkaan) todella todella ohut ja alhaalle tulee kirkas kova suojus.

Hetkinen. Nyt menee huumorin puolelle.

Olet siis laittanut suojat sellaisenaan paikoilleen? Tuo punainen kalvohan otetaan irti ennen kiinnitystä ja alasuojasta myös otetaan se toinen osa pois...

Sinulla on siis se sivussa oleva ulkoke, se fläppi, vielä paikoillaan mistä kalvo irroitetaan?

Jos homma oikeesti toimii noinkin, harmi ettei tullut kokeiltua. :D

PS: Luitko mukana tulleita ohjeita?
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

On muuten totta että tuo suoja on aivan surkea!
Ylänäytönsuoja on nipinnapin siedettävä, mutta alanäytönsuoja on vähän liian pieni ja siinä on jotain pieniä pölyjä niin paljon että ilmakuplia jää sadoittain.

Kouluarvosanana: 6-
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Tonppa sanoi:
Täsmälleen samalla asensin kuin ylänäytön. Ei voi siis olla väärin päin.

Pölyä ei ollut tippaakaan välissä. Ilmaputsarilla hoidin näytöt putipuhtaiksi kaikesta ennen asennusta. Niitä ilmakuplia vain tuli ja tuli, vaikka toisen suojan otin kerran vielä pois ja yritin asentaa uudelleen.

Pitääkö tuo alasuoja muka asentaa täysin eri tavalla kuin ylänäyttö?...

Surkea kapine, sano!

En yritä mitenkään vittuilla, mutta kuulostaisi hiukan siltä että vika olisi asentajassa ennemmin kuin lapineessa.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Ninska sanoi:
SANOINKO ETTÄ KÄMMÄSIN YLÄNÄYTÖN? En, siihen vain tuli muutamia pelatessa huomaamattomi kuplia. Ja alanäytön suojus on todellakin kovempi, kuin ylänäytön. Niissähän on selvä ero, ylänäytön suojus on punainen(muuttuu pelatessa läpinäkymättömän väriseksi, eikä sitä huomaa ollenkaan) todella todella ohut ja alhaalle tulee kirkas kova suojus.

Minä muistelisin kyllä niin, että alanäytön suoja on ohut... Loogiseltakin se kuulostaisi kun siitä pitää tuntua kosketus läpi.

Sen lärpsykän avulla asensin.
Ensin se kalvo poistetaan missä ei ole läppää. Tämä puoli tulee näyttöä vasten. Sitten siitä läpästä kun pitää kiinni niin ei tarvitse edes koskea varsinaiseen kalvoon asennettaessa. Kun kalvo on paikallaan läpästä voi tempaista päällimmäisen suojamuovin pois. Sitten kuplat pois hankaamalla. Jos näytöt oli puhtaita ja kalvot ei sekundaa niin pakosti onnistuu ainakin siedettävästi.

Poistittehan varmasti kummankin suojuksen kummaltakin puolelta suojamuovit? Saattaa olla että Horilla on tullut joku huono erä myyntiin jos kuplia on sadoittain.

EDIT: Tarkoitit varmaan läpinäkyväksi :rolleyes: Läpinäkymätön suojus haittaisi ehkä hieman pelatessa.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Naaahu sanoi:
Sen lärpsykän avulla asensin.
Ensin se kalvo poistetaan missä ei ole läppää. Tämä puoli tulee näyttöä vasten. Sitten siitä läpästä kun pitää kiinni niin ei tarvitse edes koskea varsinaiseen kalvoon asennettaessa. Kun kalvo on paikallaan läpästä voi tempaista päällimmäisen suojamuovin pois. Sitten kuplat pois hankaamalla. Jos näytöt oli puhtaita ja kalvot ei sekundaa niin pakosti onnistuu ainakin siedettävästi.

Poistittehan varmasti kummankin suojuksen kummaltakin puolelta suojamuovit? Saattaa olla että Horilla on tullut joku huono erä myyntiin jos kuplia on sadoittain.

Juuri noin asensin. Molemmat suojat samalla tavalla.

Minulla täytyy olla joku sekundaerä, sillä yläsuoja on aivan täydellinen & huomaamaton, mutta alasuoja ihan täynnä ilmakuplia.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Knight sanoi:
En yritä mitenkään vi**uilla, mutta kuulostaisi hiukan siltä että vika olisi asentajassa ennemmin kuin lapineessa.

Knight voisi joskus olla hiljaa. Ihan oikeasti.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Tonppa sanoi:
Knight voisi joskus olla hiljaa. Ihan oikeasti.

Kuten sanoin, en yrittänyt vittuilla. Ilmakuplat nyt vain ovat kaikkien läpinäkyvien kelmujen asennuksissa ihan yleisiä kädettömyyden tuloksia.

Ei, en yritä kiusua siusia.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Knight sanoi:
Kuten sanoin, en yrittänyt vittuilla. Ilmakuplat nyt vain ovat kaikkien läpinäkyvien kelmujen asennuksissa ihan yleisiä kädettömyyden tuloksia.

Ei, en yritä kiusua siusia.

Trust me, olen vastaavanlaisia juttuja käsitellyt vaikka kuinka. Alasuojus ei vain yksinkertaisesti suostu menemään kunnolla ja ne ilmakuplat eivät siirry mitenkään sieltä keskeltä reunoille. Ja niitä on oikeasti satoja, isoja ja pieniä. Yläsuojuksen kanssa kaikki meni niinkuin normaalisti, eli ne ovat siis nyt täydelliset.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

NuShieldin suojista en ole kuullut muuta kuin hyvää. Asennuksessa ei käytetä liimaa, vaan se laitetaan reunojen alle. Joten sen voi helposti irroittaa ja laittaa takaisin, eikä pelkoa ilmakuplista. Ylänäytölle ei kai tuommoista saa, mutta eipä se ylänäyttö suojaa kaipaakaan. Jos suojan välttämättä haluat ja ilmakuplat pelottaa, kannattaa varmaankin tuollainen NuShieldin suoja hankkia..

Minua ei alanäyttöön tulleet pikkunaarmut haittaa. Ei niitä edes näe, ellei katso sopivasti valoa vasten. Taustavalon ollessa päällä niitä ei näe mitenkään. Eivätkä tunnu styluksella hiplatessa tai muutenkaan.
 
Vastaus: NDS:n näyttöjen kestävyys

Josp sanoi:
NuShieldin suojista en ole kuullut muuta kuin hyvää. Asennuksessa ei käytetä liimaa, vaan se laitetaan reunojen alle. Joten sen voi helposti irroittaa ja laittaa takaisin, eikä pelkoa ilmakuplista.

Tuollaisen tarvitsen ja haluan. Ylänäyttö on jo kunnossa, nyt vielä NuShield niin tyytyväinen olen.

Mutta... Tuota ei saa mistään sellaisesta paikasta josta voisin sen Visa Electronillani ostaa. Voiko joku ystävällinen auttaa?...
 
Ylös Bottom