Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed: Pro Street [Wii]

Jooseppi

New Member
Onkos kellään kokemusta Need For Speed: Pro streetin Wii versiosta? Huomasin että lahden puolenkuunpeleissä oli peli jo myytävänä mutta en löytänyt ketjua tälle.

Itseäni lähinnä kiinnostaa tietää että kuinka hyvin kontrollit on toteutettu ja minkälainen vauriomallinnus Wii-versiossa on. Ja kuinka autojen päivittäminen tapahtuu?
 
Vastaus: Need For Speed: Pro Street [Wii]

Juu täälläkin oltaisiin kiinnostuneita, IGN antoi muistaakseni vain 6,2, mutta muualla taas on kehuttu, joten olisi kiva kuulla kommentteja peliä kokeilleilta.
 
Vastaus: Need For Speed: Pro Street [Wii]

No niin tässä viikko sitten pääsin kaverin koneella pelaamaan ja vaikutti ainakin huomattavasti paremmalta kuin Carbon tai Most wanted. Kontrollit toimivat ainakin omalla kohdalla hyvin, ja nyt pääsee kiihdytyskisoissakin ohjaamaan itse, eikä auto kulje "raiteilla" kuten aiemmissa osissa. Virittelemään en ehtinyt, joten ei siitä enempää, mutta vauriomallinnus tuli testattua, ja tällä kertaa se on nimenomaan auton kuntoon vaikuttava, eikä vain visuaalista ihmettelyä.
 
Vastaus: Need For Speed: Pro Street [Wii]

Meinasin jo napata tämän kaupasta mukaan mutta kustannussyistä otinkin Super Monkey Ballin. Kait se on tämäkin ostettava jossain vaiheessa
 
Vastaus: Need For Speed: Pro Street [Wii]

Vaari sanoi:
No niin tässä viikko sitten pääsin kaverin koneella pelaamaan ja vaikutti ainakin huomattavasti paremmalta kuin Carbon tai Most wanted. Kontrollit toimivat ainakin omalla kohdalla hyvin, ja nyt pääsee kiihdytyskisoissakin ohjaamaan itse, eikä auto kulje "raiteilla" kuten aiemmissa osissa. Virittelemään en ehtinyt, joten ei siitä enempää, mutta vauriomallinnus tuli testattua, ja tällä kertaa se on nimenomaan auton kuntoon vaikuttava, eikä vain visuaalista ihmettelyä.

eli oliko sinun mielestä ostettavan arvoinen peli?
 
Vastaus: Need For Speed: Pro Street [Wii]

Jooseppi sanoi:
eli oliko sinun mielestä ostettavan arvoinen peli?

Tämän hetkisten fiilisten perusteella kyllä, mutta kannattaa ottaa huomioon se että olen pelannut peliä vain noin 2 tuntia, joten tiedä sitten onko vain alun uutuuden viehätystä. Mutta kuitenkin sen verran uusittu peli on kyseessä että meinasin pikapuoliin ostaa itsellenikin.
 
Vastaus: Need For Speed: Pro Street [Wii]

Ihan pätevä peli, nätit grafiikat, hyvää musiikkia, hyvä perusohjaus Wiikakella. Virittely, autovalikoima ja niiden muokkaaminen ovat mukavaa. Kuitenkaan sellaista Excite Truckin kaltaista imua ei ihan löydy. Ajaminen on mukavaa eikä ProStreet ole turhan realistinen, mutta vähän enemmän tekemistä jää kaipaamaan ajamisen aikana. Ehkä olen vähän enemmän stunt-ajopelien ystävä, joka tykkäisi päästä hyppimään ja pomppimaan, radalla mutta miksei tuolissakin suht rauhallisen ohjailun sijaan. Jotain Stuntmaneja ja Burnouteja olisi mukava saada Wiille.
 
Ylös Bottom