Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NFL 2K3

Karri

New Member
Mitenköhän tälle peliraukalle on käynyt Suomessa? :D Varmasti loistava peli, mutta onko kukaan uhrannut siihen pennosiaan?

Miltä peli vaikuttaa?
 
Niin arvelinkin. Pitänee ostaa itse ja vastata sitten itselle. :D

Ovatko suomalaiset NFL-fanit kuolleet sukupuuttoon...:eek:?
 
Kyllä NFL-faneja löytyy, mutta miksi ostaa NFL2k3 kun Madden 2003 on mestariteos?
 
Täs kohtaa uskallan väittää ettei ole parempi se että kannessa lukee Ea joka on "hieman" hakoteillä urheilusarjansa kanssa ei vaikuta tähän peliin joka kuulema on joka vuosi tärkein peli mitä linjalta tulee. Pelihän nauttii pohjois - amerikassa käsittämätöntä kansan ja pelaajien suosiota ja on sarjana yksi harvoista joka todella parantuu. Nykyisin lienee ongelmana se että miten peliä voisi enää parantaa siitä lienee johtuu 2002 -2003 pienet parannukset.


Maddenin asemaa vaan vähän epäilen tuskin se vanha fazu tajuu ees noista peleistä mitään. Ainakaan tasan yhtään pelikuviota se ei niihin ole suunnitellut. Mutta Hyvä myyntivaltti se on
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steelers
Täs kohtaa uskallan väittää ettei ole parempi se että kannessa lukee Ea joka on "hieman" hakoteillä urheilusarjansa kanssa ei vaikuta tähän peliin joka kuulema on joka vuosi tärkein peli mitä linjalta tulee.

Madden on EA Sportsin urheilupeleistä parhain, siinä missä muut ovat enimmäkseen melkoista arcade-roskaa. NFL 2K3 myi kuitenkin lähes yhtä erinomaisesti USA:ssa kuin Madden NFL 2003. Molemmissa peleissä panostetaan realismiin. Jos Maddenia kehutaan sen TV-lähetys -lookistaan, niin kuvista päätellen NFL 2K3 vie myös pisteet himaan sillä osastolla.

Siinä missä Maddenin Xbox-versiossa ei ole online -pelaamista, NFL 2K3:ssa on. Xboxin verkkopelaamisominaisuudet ovat ylitse muiden ja Visual Conceptsin täydellisen NBA 2K3:n jälkeen olen vakuuttunut, että Visual Conceptsin NFL 2K3 on korkeiden arvosanojensa arvoinen elämys. EA Sports on jo maailman suurin pelialan julkaisija, joten on mielenkiintoisempaa kokeilla jotain uutta ja tukea pienempiä. Sega Sports nousee hitaasti mutta varmasti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Madden on EA Sportsin urheilupeleistä parhain, siinä missä muut ovat enimmäkseen melkoista arcade-roskaa. NFL 2K3 myi kuitenkin lähes yhtä erinomaisesti USA:ssa kuin Madden NFL 2003. Molemmissa peleissä panostetaan realismiin. Jos Maddenia kehutaan sen TV-lähetys -lookistaan, niin kuvista päätellen NFL 2K3 vie myös pisteet himaan sillä osastolla.

Siinä missä Maddenin Xbox-versiossa ei ole online -pelaamista, NFL 2K3:ssa on. Xboxin verkkopelaamisominaisuudet ovat ylitse muiden ja Visual Conceptsin täydellisen NBA 2K3:n jälkeen olen vakuuttunut, että Visual Conceptsin NFL 2K3 on korkeiden arvosanojensa arvoinen elämys. EA Sports on jo maailman suurin pelialan julkaisija, joten on mielenkiintoisempaa kokeilla jotain uutta ja tukea pienempiä. Sega Sports nousee hitaasti mutta varmasti.

RÖYHÖÖÖÖÖÖRH!!!
Olipas se Hartwallin Fenix-hyvinvointijuoman piristävä versio hyvää. Pitäähän se NFL 2K3 (,tai vähintään NBA 2K3) ostaa, jotta olisi välillä muutakin, kuin NHL:ää (älkää käsittäkö väärin, rakastan NHL:ää, mutta, kuten parisuhdeterapeutit kuulemma ylistävät: Pieni syrjähypppy pitää suhteessa kihelmöintiä ja sähköä). Suomeksi: Ostan NBA, tai NFL pelin, jolloin saattaa NHL kiinnostaa vielä enemmän. KIÄHÄHÄHÄHÄHÄÄHÄHÄÄÄ. Ensin se GTa3...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steelers
Täs kohtaa uskallan väittää ettei ole parempi se että kannessa lukee Ea joka on "hieman" hakoteillä urheilusarjansa kanssa ei vaikuta tähän peliin joka kuulema on joka vuosi tärkein peli mitä linjalta tulee. Pelihän nauttii pohjois - amerikassa käsittämätöntä kansan ja pelaajien suosiota ja on sarjana yksi harvoista joka todella parantuu. Nykyisin lienee ongelmana se että miten peliä voisi enää parantaa siitä lienee johtuu 2002 -2003 pienet parannukset.


Maddenin asemaa vaan vähän epäilen tuskin se vanha fazu tajuu ees noista peleistä mitään. Ainakaan tasan yhtään pelikuviota se ei niihin ole suunnitellut. Mutta Hyvä myyntivaltti se on

Miksi se 'fazu' ei muka tietäisi? Onhan hän sentään yksi kaikkien aikojen tunnetuimmista ja parhaista jenkkifutiskoutseista...
 
Joo niin on tosin itse joudun olemaan erimieltä kun en hänen aikana ole elänyt enkä hänen pelikirjoja pelannut vaikka niitä treeneissä olikin.. Tarkoitin sanoa että tuskin Madden kauheesti vaikuttaa itse peleihin Playbookit tulee kai? jotenkin oikeiden valmentajien kautta, tosin sekin epäilyttää onhan se kuitenkin niitten kallein aarre.


ja mitä itse NFL2K3 tulee niin helvetin hyvähän se on ei siinä mitään ja toi on totta että Ea on kyllä ollut niin kauan "kukkulan kuningas" että mielellään ostaa muitten pelejä ja on mukana kampeamassa niitä alas. Ainakin pojat voi saada pienen wake up and smell the coffee! herätyksen =)
 
Viikon pelaamisen jälkeen voi helposti sanoa, että kyllä NFL2K3 pieksee Maddenin realistisuudessa ja pelattavuudessa. Maddenissa on kyllä paremmin toteutetut tilastot yms bonukset, mutta ne ei merkkaa loppupelissä mitään kun verrataan Maddenin ja NFL2K3:n pelattavuutta. Ja mitä tulee selostukseen ja kommentaattoreihin NFL2K3:n selostusta kuuntelee todella mielellään välillä äijät laukovat helvetin hauskoja vitsintynkiäkin. Madden 2003 on kyllä todella hyvä peli mutta enää ei tee mieli palata sen pariin kun on päässyt NFL2k3:n pariin! Taitaa lähteä madden vaihtoon kun Socom ilmestyy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Ja mitä tulee selostukseen ja kommentaattoreihin NFL2K3:n selostusta kuuntelee todella mielellään välillä äijät laukovat helvetin hauskoja vitsintynkiäkin.

jep,
"You can't coach that!" :D

Viimeisin Maddeni, jota pelasin, taisi olla vuosimalli -97, joten en voi oikein vertailuja tehdä. Kuitenkin minua kehotettiin juuri tämä NFL- peli hankkimaan (krhmm, en maksanut, sillä voitin tämän arvostelijakilpailusta, krhmmh).

Aluksi oli melko vaikea päästä sisään, ihan uusi urheilulaji ja en tajunnut pelin kulusta lainkaan. Ekoissa matseissa tuli customoidulla vaikeustasolla (rookie- tasosta VIELÄ alaspäin!) turpaan tyyliin 31-0 yms. Mutta sitten, kun oppii rushimaan ja tekemään useiden jaardien syöttöjä sekä valitsemaan oikeat kuviot eri tilanteisiin, pelistä alkaa todenteolla nauttimaan. Nautinnon kannalta pelaaminen ei saa olla liian helppoa, joten vaikeustasoa pitää nostaa oman kehittymisen mukana. Itse pelaan nyt Pro:lla, aika nopsaan taidot kehittyvät. Voi sitä iloa, kun onnistuu tekemään aloituspotkusta 100 jaardin palautuksen touchdowniksi, ah!.Kaikenkaikkiaan loistava urheilupeli, suosittelen hankintaa kaikille vähänkin jalkapallosta (;)) vähänkin kiinnostuneille.

Pelaan nyt Franchise- pelimuotoa, joukkueena Rams (tiedän, olisin voinut ottaa vähän huonomman juokkueen, mutta Marshal Faulk, HB, on niin ylitykki pelaaja). Play-offit alkamassa, hirveää draftausta ja rookie watchia. Pitää uusia vanhojen pelaajien sopimukset tai joku muu vie ne. Itse kyllä pyrin mahdollisimman vähän sotkemaan alkuperäisia joukkueasetuksia.

NFL2k3:ssa pystyy muuten tekemään oman joukkueenkin, aina pelaajia ja valmentajaa (oma valmentajani on nyt Rams- juokkueessa. Pelissa voi 'pelata' valmentajana, saa valita kuviot yms. Tekoäly hoitaa varsinaisen pelaamisen. Aika tylsää touhua tosin, imho.) myöten. Voisi kesän aikana sellaisen työstää (Brick City Dogz, ehh? :cool: ).

Entä PS2- version moninpelaaminen, PELAAJAssa niin lupailtiin, en ole kyllä itse sellaista optiota pelivalikoista löytänyt..? Tavallista kaksinpeliä olen kokeillut, syöttöjen vastaanottaminen ei oikein onnaa, mutta muuten kyllä ihan hauskaa (tosin kaverini ei tiennyt mitään sääntöjä, mutta eihän se mitään haitannut). Harjoituksiakin voi kaksinpelinä pelailla, taklaushippa= hubaa.

Niin ei taida kovin monelta tätä loistopeliä löytyä? :/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
jep,
"You can't coach that!" :D

Viimeisin Maddeni, jota pelasin, taisi olla vuosimalli -97, joten en voi oikein vertailuja tehdä. Kuitenkin minua kehotettiin juuri tämä NFL- peli hankkimaan (krhmm, en maksanut, sillä voitin tämän arvostelijakilpailusta, krhmmh).

Aluksi oli melko vaikea päästä sisään, ihan uusi urheilulaji ja en tajunnut pelin kulusta lainkaan. Ekoissa matseissa tuli customoidulla vaikeustasolla (rookie- tasosta VIELÄ alaspäin!) turpaan tyyliin 31-0 yms. Mutta sitten, kun oppii rushimaan ja tekemään useiden jaardien syöttöjä sekä valitsemaan oikeat kuviot eri tilanteisiin, pelistä alkaa todenteolla nauttimaan. Nautinnon kannalta pelaaminen ei saa olla liian helppoa, joten vaikeustasoa pitää nostaa oman kehittymisen mukana. Itse pelaan nyt Pro:lla, aika nopsaan taidot kehittyvät. Voi sitä iloa, kun onnistuu tekemään aloituspotkusta 100 jaardin palautuksen touchdowniksi, ah!.Kaikenkaikkiaan loistava urheilupeli, suosittelen hankintaa kaikille vähänkin jalkapallosta (;)) vähänkin kiinnostuneille.

Pelaan nyt Franchise- pelimuotoa, joukkueena Rams (tiedän, olisin voinut ottaa vähän huonomman juokkueen, mutta Marshal Faulk, HB, on niin ylitykki pelaaja). Play-offit alkamassa, hirveää draftausta ja rookie watchia. Pitää uusia vanhojen pelaajien sopimukset tai joku muu vie ne. Itse kyllä pyrin mahdollisimman vähän sotkemaan alkuperäisia joukkueasetuksia.

NFL2k3:ssa pystyy muuten tekemään oman joukkueenkin, aina pelaajia ja valmentajaa (oma valmentajani on nyt Rams- juokkueessa. Pelissa voi 'pelata' valmentajana, saa valita kuviot yms. Tekoäly hoitaa varsinaisen pelaamisen. Aika tylsää touhua tosin, imho.) myöten. Voisi kesän aikana sellaisen työstää (Brick City Dogz, ehh? :cool: ).

Entä PS2- version moninpelaaminen, PELAAJAssa niin lupailtiin, en ole kyllä itse sellaista optiota pelivalikoista löytänyt..? Tavallista kaksinpeliä olen kokeillut, syöttöjen vastaanottaminen ei oikein onnaa, mutta muuten kyllä ihan hauskaa (tosin kaverini ei tiennyt mitään sääntöjä, mutta eihän se mitään haitannut). Harjoituksiakin voi kaksinpelinä pelailla, taklaushippa= hubaa.

Niin ei taida kovin monelta tätä loistopeliä löytyä? :/

Mulla on,mutta vaikea se on tällaselle joka tykkää Miami Dolphinsista vain joskus aikoja sitten pikkupoikana ostetun lippiksen takia.Tajuan säännöistä aika vähän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
jep,
Niin ei taida kovin monelta tätä loistopeliä löytyä? :/
Itselläni ei ole yhtään Ameriikkalaista futis peliä, mutta kyllä aijon ostaa jonkun halpis pelin, joka on pari vuotta vanha jo
 
Jepulis! Itse pelaan NY Giantsilla, jostain syystä pidän Ison omenan joukkueesta, vaikka siihen ei kummempaa syytä olekkaan. Thunder and lightning (Ron Dayne &Tiki barber) antavat vaihtelua juoksupelissä ja Collinsin Kerry on ihan pätevä QB, kunhan ei lähde Pocketista Scrambläilee, ja heittelee varmoja syöttöjä paikaltaan.

Giantsin playbook on myös ihan hyvä, kaikki turhat pelit on karsittu pois.

Itekkin koitan pitää alkuperäisen kokoonpanon kunnes joku pelaaja jää eläkkeelle. Nyt taitaa olla seitsemäs kausi menossa ja Superbowli on pariin kertaan voitettu. Tosin tässä välissä tuli pelattua pari kautta Raidersilla kun halusi vaihtelua tohon ainaiseen New Yorkin käyttämiseen.

Yksi juttu hieman kyllä NFL 2K3:ssa hiertää: Puollustuslinjalla ja Linebackeillä on tosi vaikea saada sackejä, koko joukkueen säkit jäävät kaudessa alle kymmeneen. Mutta kokonaisuudessa kyllä aivan mahtava urheilupeli!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Yksi juttu hieman kyllä NFL 2K3:ssa hiertää: Puollustuslinjalla ja Linebackeillä on tosi vaikea saada sackejä, koko joukkueen säkit jäävät kaudessa alle kymmeneen.

Hmm, minä ainakin olen Ramseilla pelatessa saanut Jamie Duncan- LB:lläni (overall- taso joku 80 tms.), 55, hyvin paljon sackituksia. Yleensä aina muutama per matsi, joskus ei kyllä välttämättä ollenkaan.

Pelaan aina puolustuksen niin, että puollustan koko ajan yhdellä pelaajalla, juuri linebackerilla (Jamie Duncan!), ja estän vihollisen etenemisen(miten pitääkin). Jos sattuu pääsemään läpi niin sitten tietenkin pitää vaihtaa. Ihan hyvä taktiikka imo. Parhaimmillaan olen saanut pakotettua vastapuolen 4th downiin asti ennen puolta kenttää. Prolla pelaan vielä.

Mitä ne Pro Bowl votesit ovat? Jotain äänestyksiä? Marshal Faulk johtaa ihan ylivoimaisesti..

Mulla on vähän ongelmia noiden playoffien alkamisen suhteen (nyt en ole muutamaan päivään pelannut NFLää ollenkaan), tiimi menee ihan kuralle, ihan eri tyypit pelaamassa (esim. wr wilkins:kin hävisi ja tilalle tuli joku rookie, jota en ollut edes draftista valinnut? Joku reserviläinen? :)). Mistä tiedän keiden sopimukset pitää uusia yms.? Kalenterissa lukee, että uusi sopimukset/neuvottele vanhoista/tee sopimukset rookieiden kanssa.. Voiko ne hoitaa jotenkin niin, ettei tarvitse itse sotkea tai joukkuekokoonpano ei muutu?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
Hmm, minä ainakin olen Ramseilla pelatessa saanut Jamie Duncan- LB:lläni (overall- taso joku 80 tms.), 55, hyvin paljon sackituksia. Yleensä aina muutama per matsi, joskus ei kyllä välttämättä ollenkaan.

Pelaan aina puolustuksen niin, että puollustan koko ajan yhdellä pelaajalla, juuri linebackerilla (Jamie Duncan!), ja estän vihollisen etenemisen(miten pitääkin). Jos sattuu pääsemään läpi niin sitten tietenkin pitää vaihtaa. Ihan hyvä taktiikka imo. Parhaimmillaan olen saanut pakotettua vastapuolen 4th downiin asti ennen puolta kenttää. Prolla pelaan vielä.

Mitä ne Pro Bowl votesit ovat? Jotain äänestyksiä? Marshal Faulk johtaa ihan ylivoimaisesti..

Mulla on vähän ongelmia noiden playoffien alkamisen suhteen (nyt en ole muutamaan päivään pelannut NFLää ollenkaan), tiimi menee ihan kuralle, ihan eri tyypit pelaamassa (esim. wr wilkins:kin hävisi ja tilalle tuli joku rookie, jota en ollut edes draftista valinnut? Joku reserviläinen? :)). Mistä tiedän keiden sopimukset pitää uusia yms.? Kalenterissa lukee, että uusi sopimukset/neuvottele vanhoista/tee sopimukset rookieiden kanssa.. Voiko ne hoitaa jotenkin niin, ettei tarvitse itse sotkea tai joukkuekokoonpano ei muutu?
Itsekkin pelaan puolustuksessa joko LB:llä ja yritän joko ulkokautta keretä käsiksi QB:n, tai tukkia juoksuyritykset. Tai sitten jollain puolustuksen kovalla linjamiehellä esim Michael Strahan! Defensivebackeihin ei kannata koskea, vaan antaa tekoälyn hoitaa ne.

Pro bowl on sellanen vähän show-henkinen tapahtuma joka pidetään joka vuosi superbowlin jälkeen jossain Hawailla(tietääkseni?!?), ja siellä on AFC:n ja NFC:n parhaimmistot vastakkain. En tiedä kuka ne sinne valitsee in real-life, mutta pelissä niihin ei voi vaikuttaa (paitsi tietenkin pelaamalla helevetin hyvin).

Jos pelaajat vaihtuu itsestään dephtchartissa(aloituskokoonpano tai mikälie) niin sulla on varmaan päällä se assistant coach juttu, tai sitten pelaajia on loukkaantuneina. Sen assistant coachin saa pois päältä jostai valikosta, en muista mistä.

Joidenkin pelaajien palkkoja voi muuten laskea paljonkin siellä palkkaneuvottelu kohdassa: jos pelaajalla on vaikka 3 vuotta sopimusta jäljellä, niin koita tarjota uuta sopimusta pienemmällä palkalla (5.95 m > 5.90 m) ja kokeilet heti uudestaan niin että vähennät kerralla vaan sen vitosen ja tarjoat vuosia 2-4. Ton pystyy toistamaan aika monta kertaa, ja jos sen tekee monelle pelaajalle, niin loppusumma on ihan kiitettävä.
 
Ylös Bottom