Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 Online liiga

bahraini

Member
Onko jollakin aktiivisessa online liigassa paikka vapaana?Tai voisko joku tehdä semmosen?Turhautuu tommoseen monta kuukautta kestävään liigaan,kukaan ei pelaa ikinä niitä liigamatseja:mad:
 
Vastaus: Nhl 09 Online liiga

Morjens

Meikäläinen olisi myös kiinnostunut liittymään aktiiviseen online-liigaan, ovat melko vähissä semmoiset. Voisi yrittää tähän keräillä vaikka nimiä ja kun saadaan tarpeeksi ukkoja kasaan niin pannaan liiga pystyyn.
 
Vastaus: Nhl 09 Online liiga

Sama homma täällä! Haluaisin liittyä johonkin liigaan. Eli täällä taas yksi vapaaehtoinen!
 
Vastaus: Nhl 09 Online liiga

Mä olisin kans innokas ja aktiivisempi pelaamaan tällaista liigaa, kun tuli tehtyä nyt cod4sta kaikki prestiget ja kultasia aseitakin jo on, niin nyt riittäisi aikaa tämmöseen.. =)
Mutta ehdotan, että tästä liigasta tehtäisiin esim. vain 16 joukkueen liiga, sillä olin kerran 30 joukkueen liigassa ja koskaan tätä ei saatu päätökseen. =(
 
Vastaus: Nhl 09 Online liiga

Mä voisin luoda sen liigan.. Jos vaan sopii.. :D
Miten otetaan se joukkueiden valinta, arvotaan vai nopeat syövät hitaat-periaatteella?
 
Vastaus: Nhl 09 Online liiga

Ite voin kans tulla mukaan, mutta otetaan playoffit mukaan. Jos nopeat syövät hitaat niin otan Chigago Blackhawksin. Paras olisi että valitaan joukkueet ilmoittautumisjärjestyksessä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 09 Online liiga

Ite voin kans tulla mukaan, mutta otetaan playoffit mukaan. Jos nopeat syövät hitaat niin otan Chigago Blackhawksin. Paras olisi että valitaan joukkueet ilmoittautumisjärjestyksessä.

Joo ite kannatan kans tätä järjestelmää. Just teen liigaa.. Pistän tälle vielä oman ketjun, joten pistäkää sinne ilmoittautumiset ja valitsemanne joukkueet. Paikat on varattu kaikille tähän ketjuun vastannaille! Lisätkää PSN: xXTravoXx
 
Vastaus: Nhl 09 Online liiga

Ilmoittautumiset ketjuun kfin hockey league! Ja lisätkää mut psn kaverilistalle niin pistän salasanan yms. Sitten sinne ( myös konsolifinin yv kelpaa!) =)
 
Ylös Bottom