Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljatynnyri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Minäkin voisin alustavasti tuohon uuteen liigaan ilmoittautua ja joukkueena New york Rangers.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Toivottavasti tämä ei ole kuolinisku tälle kyseiselle liigalle. Itse olen pelannut tahdilla pelin/pari illassa silloin kun on aikaa ja innostusta ja aina on peliseuraa löytynyt. Olisi sääli jos liiga kuolisi pois, sillä mielestäni tämä on ollut hyvään tahtiin etenä liiga, jossa siis voi pelata parina iltana viikossa pari peliä ja tämä on ainakin meikäläiselle juuri sopiva. Toisaalta ymmärrettäväähän sen on, että toiset taas haluaisivat pelata joka ilta ja useita pelejä ja siihen tämä liiga on ehkä hiukan hidastempoinen. Mutta toivotaan että tämä nyt toimii, sillä olihan liigan nimikin PITKÄ ja toimiva liiga. Ja tässä liigassa on kuitenkin se hyvä puoli että maaliskuun alussa tulee liigaan taas todennäköisesti aktiivisia pelaajia kun on seuraavat "karsinnat".
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Toivottavasti tämä ei ole kuolinisku tälle kyseiselle liigalle. Itse olen pelannut tahdilla pelin/pari illassa silloin kun on aikaa ja innostusta ja aina on peliseuraa löytynyt. Olisi sääli jos liiga kuolisi pois, sillä mielestäni tämä on ollut hyvään tahtiin etenä liiga, jossa siis voi pelata parina iltana viikossa pari peliä ja tämä on ainakin meikäläiselle juuri sopiva. Toisaalta ymmärrettäväähän sen on, että toiset taas haluaisivat pelata joka ilta ja useita pelejä ja siihen tämä liiga on ehkä hiukan hidastempoinen. Mutta toivotaan että tämä nyt toimii, sillä olihan liigan nimikin PITKÄ ja toimiva liiga. Ja tässä liigassa on kuitenkin se hyvä puoli että maaliskuun alussa tulee liigaan taas todennäköisesti aktiivisia pelaajia kun on seuraavat "karsinnat".

Eikait tää liiga nyt mihinkään kuole, esim itsellä on tässä liigassa n. 10 matsia jäljellä. Aikaa on hyvinkin useampaan liigaan ja pleijareissa tuskin tarttee kauaa pelailla jos sinne etes pääsee :D
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Maxx! Mä oon mukana jos huolitaan. Peliaika 99% se 8-17 arkisin. Mukaan Detroit Red Wingseillä. Eka viikkohan oli tässä liigassa ihan kauheata (=mahtavaa siis) pelien tahkoamista. Viikko oli mennyt ja 20 peliä takana. Nyt mulla pelejä kasassa pian 40.

jiuh.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Mukaan maxin liigaan... Jokkueeksi otan San Jose Sharksin
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Alan nyt raapustaa uutta ketjua tälle. Miettikäähän kuinka monta kierrosta haluatte runkosarjan kestävän. Kaksi, vai neljä? Mulle parempi olisi 4, mutta voin tyytä kahteen. Ilmoittelen täällä uudella, tai editoin tätä vanhaa, kunhan aloituspostaus on valmis.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Alan nyt raapustaa uutta ketjua tälle. Miettikäähän kuinka monta kierrosta haluatte runkosarjan kestävän. Kaksi, vai neljä? Mulle parempi olisi 4, mutta voin tyytä kahteen. Ilmoittelen täällä uudella, tai editoin tätä vanhaa, kunhan aloituspostaus on valmis.

Jos tähän nyt oikeasti aktiivista porukkaa tulee, niin mun puolesta saa kans olla se 4 kierrosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Älkää sanoko noin, että "poistakaa mut liigasta, en jaksa". Poistukaa itse niin ei tarvi ylläpitäjän miettiä enempää. Saman vois sanoa kaikille, jotka ei ole pelaamassa enää, vaikka olisi pelejä reilusti pelattuna. Mikäli ei ole kiinnostusta pelata loppuun asti, niin poistakaa itsenne liigasta vähin äänin. Playoffsit ei yksinkertaisesti käynnisty ilman, että joka ainoa ottelu on pelattuna.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Juuri näin. Eilenkin illalla yritin saada melkein tunnin ajan vastustajaa, ja todella vituttaa odotella vastausta jos se sitten on että "emmä taida jaksaa enää pelata liigaa". Tuossa vaiheessa pitäisi jo olla poistunut muita häiritsemästä.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Minkäs verran niitä pelejä nyt tartti olla pelattuna ja koska? Ettei tule kiiru... Onkos tähän liigan vielä varamiehiä tiedossa jos joku saapi lähtöpassit, vai näyttääkö siltä että kaikki selviää toisista potkiaisista.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Minkäs verran niitä pelejä nyt tartti olla pelattuna ja koska? Ettei tule kiiru... Onkos tähän liigan vielä varamiehiä tiedossa jos joku saapi lähtöpassit, vai näyttääkö siltä että kaikki selviää toisista potkiaisista.
Enää ei oteta varamiehiä, vaikka porukkaa tippuisi pois. Tällä hetkellä pudotusvaarassa lienevät joukkueet: Edmonton, San Jose, Atlanta, Phoenix, Colorado ja Vancouver. Pelatkaa enemmän tai lähtekää pois itse. Lisätkää porukkaa meseihin tai tulkaa irc-kannulle, jos on hankaluuksia saada pelejä pelattua.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Niin siis monta peliä pitää olla pelattuna 1.3?
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Niin siis monta peliä pitää olla pelattuna 1.3?
Ei ole ylläpitäjää näkyny pitkään aikaan. Toivottavasti ihmiset tajuaa itse lähteä pois kun ei nappaa. Kyllä nyt ainakin puolet peleistä sais olla pelattuna ennen kuin kuu vaihtuu. Tällä hetkellä liigassa on 25 jäsentä, joten 24 peliä olis hyvä olla pelattuna.

EDM 8
ATL 15
PHX 16
VAN 17
COL 20
CAR 22
CBJ 23
MIN 23

Tossa on vähiten otteluita pelanneet. Juuri nämä joukkueet vois pistää hieman vauhtia. Edmonton vois feidata kokonaan, ei kerkeä kuitenkaan pelata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Oolrait, tuossa ketjun avausviestissä puhutaan tuommosesta 10 peliä 2 viikossa tahdista. Toivottavasti tästä tahdista ei nyt tulevaisuudessa hirveästi kiristetä, kun näin on siis kuitenkin alunperin sovittu. Täytyy nyt yrtittää tahkota vielä ne puuttuvat pelit ettei käy huanosti.
Mites muuten käy niille pisteille, jotka on hankittu joukkueilta jotka putoaa/pudotetaan? Poistuuko ne tilastoista tyystin?

keep on
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Oolrait, tuossa ketjun avausviestissä puhutaan tuommosesta 10 peliä 2 viikossa tahdista. Toivottavasti tästä tahdista ei nyt tulevaisuudessa hirveästi kiristetä, kun näin on siis kuitenkin alunperin sovittu. Täytyy nyt yrtittää tahkota vielä ne puuttuvat pelit ettei käy huanosti.
Mites muuten käy niille pisteille, jotka on hankittu joukkueilta jotka putoaa/pudotetaan? Poistuuko ne tilastoista tyystin?

keep on

Nuohan on nyt täysin simon omat vaatimukset. Liigan ylläpitäjä hän ei ole. Simo vaan haluu että Simo saa päättää.
:D Ja ne pisteet jotka sait luovuttaneilta, ne katoavat.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Tais olla toi Kaljatynnyrin eka vaatimus "kahessa viikossa 10 peliä", vaan sen takia noin alhanen, että porukkaa joinaili ekat kaks viikkoa, ja uusiakin tuli mukaan. Kyllä ite olen sitä mieltä, että peli per päivä on melko sopiva tahti. 26. päivä liigassa menossa ja siitä huolimatta, että porukkaa on tippunu pois, niin todella monella on yli 26 peliä pelattuna. Saan kohta TJ:n oikeudet, niin teen vähän selontekoa, ketkä on vielä mukana ja ketkä ei enää jaksa. Vähintäänkin pitäis ilmottaa, että pelaa vielä. Sais ne idlailijat pois liigasta. Pelkästään ottelumääriin perustuvan potkimisen aloitan vasta kun idlailijat on saatu pois. Sitä ennen täytyis tietyn porukan ilmoittaa tiettyyn aikaan mennessä pelaako vielä vai ei. Aikataulu menee näin:

2.3 maantaihin klo 23.59 mennessä joukkueiden

EDM
PHX
ATL
CAR
COL
VAN
CBJ

pitää ilmoittaa pelaako vielä. Muuten kickiä.

4.3 keskiviikkoon klo 23.59 mennessä joukkueiden

BUF
FLA
PHI
MIN
TBL

STL
CHI
MTL
TOR

pitää ilmoittaa pelaako vielä. Muuten kickiä. Loput on turvassa toistaseks 9.3 asti, riippuen kuitenkin miten ottelumäärät muuttuu kickimisien jälkeen ja millä aikataululla ottelumääriin perustuvat kickimiset aloitetaan.

Värjään joukkueen lyhenteen eri värillä mikäli on ilmoittanut jatkostaan. Värjäilen myös sillä perusteella, jos joukkueen otteluita ilmestyy "tuoreet pelit" listaan pelissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

4.3 keskiviikkoon klo 23.59 mennessä joukkueiden

BUF
FLA
PHI
MIN
TBL
STL
CHI
MTL
TOR

pitää ilmoittaa pelaako vielä,

Mihin tämä päivämäärä perustuu, onko se tämänhetkisiin pelimääriin linkattu,vai?
Turha tänne rupee etukäteen spekuloimaan kuka potkitaan ja milloin jos ei oikeesti ole vielä edes syytä moiseen tai oikeasti tiedä miten noita pelejä kertyy.:confused:
Laita nyt sitte päivämäärä, milloin sä potkaset ittes pihalle jos ei ole tarpeeksi tullut pelejä;)
Toivottavasti nyt äkkiä saat ne toimarin oikeudet niin tämä liiga tulee todellakin olemaan pitkä, jos meinaat tolla tyylillä ryhtyä potkimaan porukkaa pois..
 
Ylös Bottom