Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Kesäliiga

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä

11

Member
Onko kesäkuun aikana aktiivisia pelaajia iltaisin/sadepäivinä?

Muissa liigoissa on jo omat pelit pelattu siihen vaiheeseen, että odotetaan muiden pelaavan runkosarjan loppuun. Siksi haluaisin tietää löytyykö suurikin porukka joka pelaisi pari peliä viikossa, ja joskus juhannuksen aikoihin pelattaisiin jo pleijareita.
8 pelaajaa haluan vähintään liigaan mukaan.

Ilmoittautukaa tähän ketjuun niin tiedän kannattaako laittaa pystyyn :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Ilman muuta mukaan. Olisi kiva kokeilla vähän erilaista, esim. Tsekin tai Sveitsin liigoja.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Näyttää siltä, että kyllä saattaisi toimia. Itse pyytäisin taotao:lta sitä, että liiga laitettaaisiin Tsekin, Ruotsin tai Sveitsin liigalla pystyyn.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Minkäslaiset säännöt tässä liigassa on? Esim. onko jotkut maalit kiellettyjä?
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Nparvi, jos pelejä sinua vastaan muistelen niin ei tarvitse vaivautua. Mennään ihan reilulla pelillä, ei jatkuvaa takatolppa/rebound jauhamista,vanhanaikaista tai veivausrannetta.

Pelaajia rupeaa löytymään, laitan tämän varmaankin pystyyn ensi viikolla/viikonloppuna.

Ja itse en noista eurooppaliigoista ison kaukalon takia ole juuri pitänyt, mutta jos muut täällä tukevat ääntäsi Powerful niin mikä ettei.
Itse ehdottaisin AHL -joukkueita,pieni kaukalo, mutta harva kuitenkin näillä pelannut?
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Kai voisin tähänkin liigaan tulla mukaan. :) Itselleni kävisi parhaiten AHL-joukkueet, mutta eiköhän noilla Euroopankin joukkueilla pysty tarvittaessa pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Nparvi, jos pelejä sinua vastaan muistelen niin ei tarvitse vaivautua. Mennään ihan reilulla pelillä, ei jatkuvaa takatolppa/rebound jauhamista,vanhanaikaista tai veivausrannetta.

Joo tämän takia kysyinkin asiaa. ;) Mutta usko pois pystyn pelaamaan "rehdisti" vaikka en ymmärrä miksi kaikki on varmoja maaleja vastaan, kun kerran voitosta pelataan :confused:

Kun rankedeita pelaan, niin ainahan siinä voittoa tavotellaan. Totta kai silloin haen maalia kaikilla keinoilla :) Mutta liigassa sillä ei niin ole väliä. Annatko mahdollisuuden tulla mukaan? Lähden kyllä ilomielin pois jos pelityylistäni tulee paljon sanomista :eek:

Jos pääsen mukaan niin voitko lähettää mulle listan mitkä maalit/pelityylit on kiellettyjä?
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Ja itse en noista eurooppaliigoista ison kaukalon takia ole juuri pitänyt, mutta jos muut täällä tukevat ääntäsi Powerful niin mikä ettei.
Itse ehdottaisin AHL -joukkueita,pieni kaukalo, mutta harva kuitenkin näillä pelannut?

Ehdottomasti AHL joukkueilla juuri tämän pienen kaukolon takia. Pelaajat ovat kumminkin paljon huonompia/hitaampia kun NHL ja maajoukkue tasolla. Isossa kaukalossa luistelu päästä päähän olisi tuskaa.. Mutta AHL liigan joukkueilla en ole koskaan pelannut. Hyvä homma kun joukkueiden tasolla ei ole paljon eroa, niin hyvän joukkueen etua ei saa :D
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Täällä olis kans kiinnostusta lähteä mukaan. peli on matkalla ahvenanmaalta eli alkuviikosta pitäis tulla ja lomilla olen juhannusviikkoon asti niin olis hyvin aikaa pelailla
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Joo kyllähän nuo AHL:nkin joukkueet kelpaavat. Toivoisin yksinkertaista sarjaa. :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Mukana ollaan jos vaan mahtuu, mutta voisko ihmiset ilmotella vähän aikoja mihin aikaan ovat yleensä pelaamasssa, kun tuossa MM-Kisa turnauksessa en sattunu parin pelaajan kanssa ikinä samaan aikaan paikalle. Ja AHL:le kannatus täältäkin!
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Ensiksi taas NParville asiaa. Voitosta toki pelataan, mutta eiköhän se useasti olla jo todettu, että ensisijaisesti pidetään hauskaa, sitten toiseksi tärkein voitto. On mukavaa hävitä tiukan pelin jälkeen kun toinen on rehdisti pystynyt esim. jatkoajalla hyvän paikan rakentamaan ja siitä rankaisemaan. Mutta vastakohtana ei se kovin mukavaa ole laukoa 20 kertaa yhtä maalia varten kun vastustaja tekee ranneglitchillä sinisen jälkeen joka toisella vedolla maalin. Mutta mukaan vaan, jos luotat siihen ettei sieltä takaraivosta tule vastaan noita pelin virheiden hyväksikäyttöjä.

Ja sitten taas yleistä. Ilmoittautumis aikaa on tiistaihin 1.6 saakka. Silloin laitan liigan pystyyn. Tällä hetkellä suunnitelmissa yksinkertainen sarja, NHL -säännöt ja AHL -joukkueet. Ehdotuksia voi vielä antaa tuonne tiistaihin saakka.

Mitä mieltä olisitte pleijareiden kestosta? 3, 5, vai peräti 7 pelin sarja? Itse kannattaisin 3 tai 5 sarjaa, mutta valitaan tämäkin demokraattisesti :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Mielestäni kannattaisi pelata paras kolmesta playoffeissa. Toivotan kaikille liigaan osallistuville onnea.

Muistakaa sitten olla aktiivisia!
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

GT: Jooona8 ilmottautuu turnaukseen! :D Kannatan myös AHL joukkueita ja pleijarit paras kolmesta.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Meikäläinen olisi kans halukas liittymään liigaan. Joukkueina käy sekä AHL että myös euroopan.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Tuosta pelityylistä tulikin mieleen, että oisko mahollista rajottaa noita etutolpalta takatolpalle one timereita kun ne ainakin tuossa edellisessä turnauksessa oli aika iso ongelma.
Hiukan nimittäin syö peli iloa, kun vastustajan yrityksistä semmonen 80% on pelkkiä etutolppa takatolppa one timereita ja omalla alueella peli menee sitten vain niiden estämiseen.
 
Ylös Bottom