Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

viimisen pelas mua vastaan loppus peli n.16.50 sitä ennen pelas listan mukaan myndeä ja marley vastaan
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

viimisen pelas mua vastaan loppus peli n.16.50 sitä ennen pelas listan mukaan myndeä ja marley vastaan

Kiitos. Joko olen puusilmä tai sitten nuo ottelut ei näkyny tuoreissa otteluissa. Epäilen ensimmäistä. Pahin mokani toistaiseksi. Juu otan pois tietenkin listoilta. No sitten nää tulokset ei varmaan paljoa haittaa jos kerta et jatka ensi liigassa :rolleyes: (ainakaan paljoo) :(

Tosin saat jatkaa 1-divaris ensi kaudella jos niin haluat.

EDIT: Ei kai se shephermoon saanu vaan pelattua sitten sitä matsiaan? Jos sai nii sit oli vielä pahempi moka. tuskin?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

EDIT: Ei kai se shephermoon saanu vaan pelattua sitten sitä matsiaan? Jos sai nii sit oli vielä pahempi moka. tuskin?

Ei saannu, sitä ei ollu näkyny ainakaa kahteen viikkoon ja jos näkykin nii ei ollu kiinnostusta pelata vaik kutsuinkin pelaa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Sen enempää sun lopun pelleilyjä kommentoimatta, niin ilman Niittymäkeä oisit saanut selkään oikein isän kädestä.. En tiedä mistä nyt veskoista vian löysit. ens kerral mua vastaan kannattaa kuitenkin kokeilla jotain muuta kun kulmaveivejä.. se ei mua vastaan ole yleensä tehokkainta. On vaan he....tin tylsä pelata..
ja jos sun vedot oli 9,12,15 ja 11 niin ei siinä montaa huippupelastusta tarvi????
Siis TÄ? Yritätkö nyt provota vai mitä hele :D? Niittymäki oli yhdessä pelissä. Isän kädestä? Jos mulla oli laukaukset 20+ joka pelissä ja sulla vähemmän joka pelissä niin mitä vitttt..? Tästä on ihan turhaa alkaa vääntää.

Pakko sanoo että on vituttanu koko päivän mutta tää sun viestis on kyllä niin suurta bullshittiä :D:D. Ei mitään hei. Onnea vaan, toivotaan että sun rusettiluistelu-tyylillä mennään pitkälle. OIkeeta laitaa alueelle, vitusti piruetteja kunnes tulee rako (kiekosta ei saa luopua) ja häkki. Hyvä Los Angelesin Kuningas!!!! Olen fanisi.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Siis TÄ? Yritätkö nyt provota vai mitä hele :D? Niittymäki oli yhdessä pelissä. Isän kädestä? Jos mulla oli laukaukset 20+ joka pelissä ja sulla vähemmän joka pelissä niin mitä vitttt..? Tästä on ihan turhaa alkaa vääntää.

Pakko sanoo että on vituttanu koko päivän mutta tää sun viestis on kyllä niin suurta bullshittiä :D:D. Ei mitään hei. Onnea vaan, toivotaan että sun rusettiluistelu-tyylillä mennään pitkälle. OIkeeta laitaa alueelle, vitusti piruetteja kunnes tulee rako (kiekosta ei saa luopua) ja häkki. Hyvä Los Angelesin Kuningas!!!! Olen fanisi.

tarkoitus olikin provosoida.. vi...ttaa tommoset vi..u mä oon paras! miten mä nyt hävisin, jätkät?? kun tosiasiassa hel-----tin tylsää pelaa jätkää vastaan mikä `osaa` yhden maalin ja senkin ilmeisen huonosti ja sit alkaa pelleilee, kun ei ole mitään jakoa!! kasva ja pidä ne veskat maalissa ens kerralla!!!!!! On veskassa vikaa ja vaikka missä. Ois munaa pelata edes kunnolla loppuun.. 2 pelii ei edes pelattu ku puoltoista erää ja peli oli 5-0 ja sen jälkeen aloit ottaa veskaa pois yms. paskaa.. mieti? opettele vaikka vanhanaikanen ens kaudelle, se menee kuulemma hyvin. En ole ikävä kyllä sua nöyryyttämäs..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

tarkoitus olikin provosoida.. vi...ttaa tommoset vi..u mä oon paras! miten mä nyt hävisin jätkät?? kun tosiasiassa hel-----tin tylsää pelaa jätkää vastaan mikä `osaa` yhden maalin ja senkin ilmeisen huonosti ja sit alkaa pelleilee, kun ei ole mitään jakoa!! kasva ja pidä ne veskat maalissa ens kerralla!!!!!!
Tsemppii välieriin. Kannustan sua! Näytä niille!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Siis TÄ? Yritätkö nyt provota vai mitä hele :D? Niittymäki oli yhdessä pelissä. Isän kädestä? Jos mulla oli laukaukset 20+ joka pelissä ja sulla vähemmän joka pelissä niin mitä vitttt..? Tästä on ihan turhaa alkaa vääntää.

Pakko sanoo että on vituttanu koko päivän mutta tää sun viestis on kyllä niin suurta bullshittiä :D:D. Ei mitään hei. Onnea vaan, toivotaan että sun rusettiluistelu-tyylillä mennään pitkälle. OIkeeta laitaa alueelle, vitusti piruetteja kunnes tulee rako (kiekosta ei saa luopua) ja häkki. Hyvä Los Angelesin Kuningas!!!! Olen fanisi.

Ja tätä oon toivonu tänne jo pidemmän aikaa.. VÄHÄN TUNNETTA!! eihän mikään leikkiturnaus ole mitään ilman kunnon avautumista.. :p
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jaahas. En nyt saanu nopealla lukemisella selvää vittuillaanko tässä oikeesti vai heitetäänkö läppää. hyi hyi.

Noita maalintakaa maaleja ei kannata harjotella jos ne ollaan kieltämässä ensi kaudeksi. Siis x:ä pohjas vanhanaikaiset. "wrapit"
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Heh loistavaa :D

Täytyy kyl sanoo et aika yllärin pisti losin kunkku !

Osaa näköjään myös henkisen pelin :D
Siinä on jo ens kaudelle latausta keskinäisiin matseihin....
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jaahas. En nyt saanu nopealla lukemisella selvää vittuillaanko tässä oikeesti vai heitetäänkö läppää. hyi hyi.

Noita maalintakaa maaleja ei kannata harjotella jos ne ollaan kieltämässä ensi kaudeksi. Siis x:ä pohjas vanhanaikaiset. "wrapit"
Emmäkää tiä mikä tässä o homman nimi :D. Ja ei tässä mitään wrappeja olla tehty.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Noita maalintakaa maaleja ei kannata harjotella jos ne ollaan kieltämässä ensi kaudeksi. Siis x:ä pohjas vanhanaikaiset. "wrapit"

Itseasiassa, niitä wrap around miehiä on ollut tässä sarjassa todella vähän, jos ollenkaan..

Hieno homma että joku/jotkut jaksaa pitää tämmöstä sarjaa yllä. Harmi et joutuu jättäytyy pois ens kaudelta... runkosarjan olis vielä ehtinyt, mut jos pleikkareihin ois päässy, niin niihin aikoihin ollaan Staples centeris kannustamas OIKEITA Los Angelesin kuninkaita..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

<sarkasmia> Ehkä sun pitäis oikeesti alkaa treenaa niitten tekemistä ku et muuten osaa maalata <sarkasmia>:D

Ois kai pitäny vetää hampaat irvessä toi runkosarja läpi, niinkuin ilmeisesti osa on tehnyt, niin ehkä kaikille oma tippuminen ei ois tullu niin yllätyksenä?? :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Los Angeles Kings-Chicago Blackhawks

Agdurihan sieltä tuli, joka oli jotenkin odotettavissa. Miehellä on ollut aika yliote meikäläiseen tässä kuukausien aikana, mutta taistelevat intiaanit tulee vastaan. :cool:

Ja nyt Agduri ne pelinopeudet täysille ettei pelata salibandyä :D

edit: ja molemmiltahan löytyy suurkaupan jälkeen myös vanhoja tuttuja.

Chicago: Stoll, Williams, Turco, Vanek
LA: Hossa, Versteeg, Halak, Kozlov
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

agduri oli näköjään antanut selkäsaunan SamsoNait17:lle. 4-0 voitoin jatkoon. Kolme ekaa matsia tosin päättyi vain maalin erolla agdurin hyväksi.

Enää ois sitten pelaamatta Juhis99 - KabaHoo välinen ottelupari jota ei olla vielä aloitettu. Milloinka ajattelitte tuon hoitaa alta pois? Voittaja kohtaa elbois:n välierissä.

Toinen välierä pari L-A-King - agduri joka hyvin mielenkiintoinen. Molemmat vähän samantyylisiä että runkosarja vedetään puoli temmolla ja pleijareissa ei armahdeta. Itse en oikein millään usko että L-A-King tuota kohtaamista voittais vaikka ei varmaan ihan 4-0 tule häviäänkään.

Juhis99 - agduri olis kova finaali josta ei kyllä osaa sanoa kumpi vie.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

agduri oli näköjään antanut selkäsaunan SamsoNait17:lle. 4-0 voitoin jatkoon. Kolme ekaa matsia tosin päättyi vain maalin erolla agdurin hyväksi.

Enää ois sitten pelaamatta Juhis99 - KabaHoo välinen ottelupari jota ei olla vielä aloitettu. Milloinka ajattelitte tuon hoitaa alta pois? Voittaja kohtaa elbois:n välierissä.

Toinen välierä pari L-A-King - agduri joka hyvin mielenkiintoinen. Molemmat vähän samantyylisiä että runkosarja vedetään puoli temmolla ja pleijareissa ei armahdeta. Itse en oikein millään usko että L-A-King tuota kohtaamista voittais vaikka ei varmaan ihan 4-0 tule häviäänkään.

Juhis99 - agduri olis kova finaali josta ei kyllä osaa sanoa kumpi vie.

Joo pelataan vissiin vasta maanataina ku sillä yhellä on kuulemma peukalo kipeä:confused:.

En nyt haluais mitään vielä kirkossa kuulutella tota finaalipaikkaa. Voi hyvinkin olla et putoon jo tällä kierroksella tai välierissä. Molempia vastaan pelit tais mennä tasan runkosarjassa. Kabahoolla on hyvä hyökkäys ja elbois on loistava puolustaa mitä nyt muistelen noita matseja.

Runkosarjan voittohan tais mulle tulla just sillä et voitin molemmat pelit pleijareitten uklkopuolelle jääneitä vastaan. Kärkipään jannuja vastaanhan noi pelit meni melkein kaikki tasan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että tuliko tuo uusi päivitys välittömästi liigaankin vai voiko uudet sliderit tulla vasta sitten, kun aloitatte uuden liigan?
Pikaisella kokeilemisella online-puolella uusi päivitys teki pelistä huomattavasti pelattavamman. Jos sliderit vaihtuivat kesken liigan, niin varmaan muutti vähän asetelmia play-offeihin mielenkiintosemmaksi.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että tuliko tuo uusi päivitys välittömästi liigaankin vai voiko uudet sliderit tulla vasta sitten, kun aloitatte uuden liigan?
Pikaisella kokeilemisella online-puolella uusi päivitys teki pelistä huomattavasti pelattavamman. Jos sliderit vaihtuivat kesken liigan, niin varmaan muutti vähän asetelmia play-offeihin mielenkiintosemmaksi.

Ei mitään tietoa kun en ole pelannut, mutta ainakin aikaisempi päivitys tuntui vaikuttavan. Tiedä sitten...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kabahoo/Juhis99 voittajalle infoa, tuleva viikko on itsellä tajuttoman kiireinen, että pelit voi hyvinkin mennä alkavan viikon sunnuntai/maanantai(vk7) päiville... olettaen siis, että tiistaille oli deadline!

Ilmoitelkaa jos voittajalle tulee ongelmia ajankohdan kanssa!

-elbois
 
Ylös Bottom