Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jaahas oli kuulemma vienyt ekan pelin 5-4 nimiinsä :p Olis kyl kiva jos saatais uus mestari taas. Olen kyl sun puolella vaikka en olisi uskonut ihan viime kauden konfliktien jälkeen :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo huomasin vasta nytkin ku aloin poistelee noita viestejä että tulitkin takas vasta 15. päivä. voi perkeles :p

julbero ja fintero oli lähettäny jotai privas kans mut ne ei tullu ku oli private boxi täys. nyt voi lähettää.

tj:n velvollisuuksia hoidan kohta kun kerkeen.

Joo, siis alunperin meidän piti tulla 15,4. mutta tuhkapilven takia Päästiin Suomeen vasta 27.4. :D
Oltiin eka kone mikä jäi San Franciscoon pilven takia, mutta KLM päätti, että kaikki joutuu varaamaan uudet paikat vapaista koneista ja eikä siinä järjestyksessä miten maahan jäätiin.. Meidän kohdalla se vapaa paikka saatiin puoltoista viikkoa myöhemmin :cool: Täällä nyt näyttää sarjat jo pyörähtäneen, joten Islantia syyttämään..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo, siis alunperin meidän piti tulla 15,4. mutta tuhkapilven takia Päästiin Suomeen vasta 27.4. :D
Oltiin eka kone mikä jäi San Franciscoon pilven takia, mutta KLM päätti, että kaikki joutuu varaamaan uudet paikat vapaista koneista ja eikä siinä järjestyksessä miten maahan jäätiin.. Meidän kohdalla se vapaa paikka saatiin puoltoista viikkoa myöhemmin :cool: Täällä nyt näyttää sarjat jo pyörähtäneen, joten Islantia syyttämään..

divaris on hyvin tilaa :) ykköses siis
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

divaris on hyvin tilaa :) ykköses siis


Joo, kyl mun osalta on divarit pelattu... hyvä sarja, jatkakaa samaan malliin.. katotaan joskus ehkä uudestaan.. Lähen ripustamaan Kingsien paitoja nimikirjoituksilla seinälle... :cool:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Oon mukana sarjassa nyt on toi ilmottautuminen menny ihan ohi :( Vaikka oon täällä yrittäny seurata että missä mennään.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

nyt kyl vituttaa et jos tipun sarjasta pois sen takii että oon seurannu väärää ketjua voi perse!!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jaahas oli kuulemma vienyt ekan pelin 5-4 nimiinsä :p Olis kyl kiva jos saatais uus mestari taas. Olen kyl sun puolella vaikka en olisi uskonut ihan viime kauden konfliktien jälkeen :D

joo juhis vei 3 nextiä, voitot 3-1 :( mitä et ois uskonu :O
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

nyt kyl vituttaa et jos tipun sarjasta pois sen takii että oon seurannu väärää ketjua voi perse!!

Nojoo tosiaan en kyl tähän ketjuun tainnukkaan mainita, mutta ajattelin että kaikki ymmärtäisivät katsoa onko uudelle liigalle jo olemassa ketju. 1 divaris tietty on tilaa, mutta pääsarjas vapautu yks paikka ku hemppa läks, mutta siitä taistelis laking, kabahoo ja sinä. tavallaan lupasin jo kabahoolle mut en osaa sanoa miten täs nyt pitäis toimia sitten :D

Älä luovuta Jaahas. 2 voittoo putkeen ja juhiksen itseluottamus on murskana. :p
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo voi perkele tyhmänä en sitte tajunnu kattoo et onks siel uutta ketjuu... jos vaa paikka löytyy ni oon tulossa ei vaa jaksais taas niitä divari pelejä :( Oon kumminki aina pelannu pelit ajoissa eikä muitakaan ongelmia oo ollu ni täytyy toivoa vaa et ton sarja paikan saan...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Yees mestaruus Californiaan.

Elikkä voitoin 4-1 mestaruus LA:n kuninkaille. Hyvän vastuksen anto Jaahas ja Oilers finaalissa, mutta Kingssin mv Tuukka Rask oli huippuvireessä ja siivitti joukkueensa 4.kauden mestaruuteen..

Pitempää "pqohi" -tyylistä raporttia vois viel laittaa ku jaksaa, kun on noita maalejakin pleijareitten varrelta tallenneltu. Tosin epäilen, että ketään kiinnostaa:D
 
Ylös Bottom