Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Roster-päivitykset

Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Et taida Torpedo itse olla tehnyt tuota musa juttua? Näyttää jonkun amerikkalaisen tekemältä kun on kaikki kirjoitettu englanniksi ja ei löydy kuin NHL:n musat.. Käsitin, että olisit laittanut myös SM-Liigan musat jakoon..
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Et taida Torpedo itse olla tehnyt tuota musa juttua? Näyttää jonkun amerikkalaisen tekemältä kun on kaikki kirjoitettu englanniksi ja ei löydy kuin NHL:n musat.. Käsitin, että olisit laittanut myös SM-Liigan musat jakoon..

Juuri näin. Täältä kyseistä musiikkipakettia on saanut jo kauan. Harmi ettei SM-liigan musiikkipakettia taida löytyä mistään...
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Ei tajua! Eli sitä miten noi biisit saa tohon änäriin lätkästyä tai ylipäätänsä pleikkarille?. Jos joku viittis ohjeistaa tyhmää ni tyhmä ois kiitollinen!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Et taida Torpedo itse olla tehnyt tuota musa juttua? Näyttää jonkun amerikkalaisen tekemältä kun on kaikki kirjoitettu englanniksi ja ei löydy kuin NHL:n musat.. Käsitin, että olisit laittanut myös SM-Liigan musat jakoon..

En ole tehnyt itse, vaan joku kysyi yksityisviestillä että jos laittaisiin jakoon paketin jota itse käytän ja tuota käytän. Bip biisit ovat tässä hyviä joten ei ole käytössä liiga-paketista kuin maalilaulut! Näitähän on suht helppo väsäillä itsekkin ;) Pari ohjelmaa se vaatii mutta ei sen enempää!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Nyt olisi NHL-rosterit valmiina. Olen jeesaillut tuota Mattia tuolla OS:n sivuilla ja mies ei enää ole julkaissut rostereita siirtorajan jälkeen joten olen itse jatkanut noita. Maalivahtien varusteet ovat ajan tasalla ja kävin myös jokaisen pelaajan läpi ja vaihdoin oikean numeron Muokkaa Pelaaja tilassa joten ei numerot vaihdu jos siirtyy NHL/AHL/NHL väliä. Näillä pelaillaan nyt Beagm modea nytten.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Nyt olisi NHL-rosterit valmiina. Olen jeesaillut tuota Mattia tuolla OS:n sivuilla ja mies ei enää ole julkaissut rostereita siirtorajan jälkeen joten olen itse jatkanut noita. Maalivahtien varusteet ovat ajan tasalla ja kävin myös jokaisen pelaajan läpi ja vaihdoin oikean numeron Muokkaa Pelaaja tilassa joten ei numerot vaihdu jos siirtyy NHL/AHL/NHL väliä. Näillä pelaillaan nyt Beagm modea nytten.

Mistäs nää sais ladattua:D
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Onkos kokoonpanot kuinka pitkällä? Kova himo olisi päästä pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Tuntuu siltä, että kokoonpanoja ei ole tulossa ollenkaa.. :confused:
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Onkohan uusia päivityksiä tulossa lähiaikoina? olisi kova hinku päästä pelaamaan maajoukkueilla mm-kisa rosterilla
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

:confused::confused:MIllon on tulos uus päivitys:confused::confused: noi joukkoeethan on aika hyvät mut voisit tehä jotai vanhempii kokoon panoi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

^^

Ei saisi puhua toisen puolesta (Torpedo voi korjata asian vielä jos haluaa), mutta minä olen ymmärtänyt että Torpedolta NHL10-rostereita ei enää saa, koska siirtäminen konsolista ulos ei onnistu. Asian pitäisi selvitä kyllä aikaisempia viestejä lukemalla.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Oikeassa ollaan eli NHL10 peliin ei ole enää tulossa kokoonpano päivityksiä vaan katseet on suunnattu jo tulevaan NHL11 peliin ja siihen tulee julkaisun jälkeen varmaan parin viikon sisällä täyspäivitys Sm-liiga joukkueille, tarkoitus olisi julkaista kuukauden välein päivityksiä, riippuu tietenkin miten kerkeää mutta luulisin että kerran kuukaudessa esim tulee uusi rosteri. Toivon mukaan NHL11 pelissä tuo euroopan kaukalo olisi vähän pienempi :/
 
Ylös Bottom