Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-joukkue

Jiipee-

New Member
No niin. Tuolla toisessa ketjussa oli puhetta uudesta NHL 11 EASHL-joukkuesta, kun sen verran paljon joukkuetta kaipaavia oli.

Tein uuden ketjun tälle jengille ja täällä voi ilmoittaa itsensä mukaan, mietitään joukkueelle nimi ja ajankohdat jolloin porukkaa ois linjoilla pelailemassa. Ilmoittakaa Gamertaginne ja mieluinen pelipaikka.

Itse siis toki mukana, Gamertag JiiPeeh ja oikeeta laitaa hyökkään.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-joukkue

Tulisin mukaan oisi aikaa pelatakkin ,pelaan klassisella ja oikea pakki ois hyvä jos mukaan huolitaan ja oon pelannut noita nhl-versioita muistaakseni 95 lähtien
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-joukkue

Moro,

Tulen mielelläni mukaan. gt: Miinus7e
Pelipaikkana kaikki muut paitsi maalivahti. :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-joukkue

Gamertag: GreiziRamboX

Voisin ite ilmottautua puolustajaks, kun niitä ei varmaan tule niin paljon kuin hyökkääjiä. Kunhan muistatte käyttää ylivoimalla viivassa! :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-joukkue

gt: saunis29

Mieluinen pelipaikka olisi oikealaita, mutta myös muut hyökkäyspaikat käy.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-joukkue

Gamertag:Jarkko Py ja mieluiten vaikkapa vasen laitahyökkääjä, lauon rightilta:cool:
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-joukkue

Gamerttag kavkav. Pelipaikkana laituri, puolella ei ole väliä. Itse tein joukkueen jo mut eipä siihen oo ketään viel liityny, joten ilmottaudun sitten tänne.

Edit: Sentterikin menee, kunhan ette hermostu ku yli puolet alotuksista hävitään :p
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-joukkue

Voisin tulla mukaan. Kokemusta löytyy melko paljon sillä boxi on ollut julkaisusta asti ja änäreitä on tullu boxilla pelattua NHL 07-11 kaikkia noita tullut pelattua satoja tunteja ja uusintakin jo melkeen 70 tuntia. Aina oon pelannu sentterinä BAP:ssa ja EASHL live peleissä, eli alotukset on hallusssa ja oon sellanen puolustava sentteri eli tuun aika paljon alas tukemaan puolustusta ja jakelen mieluiten laitureille paikkoja kun lauon itse. :D

Ongelmana tässä nyt vaan on se että mulla ei oo tällä hetkellä Gold live aikaa ja aikaisintaa 1.10 saan rahaa jollon voin ostaa goldia, aattelin nyt kuitenkin jo ilmottautua valmiiks. GT: Tenukeppi
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-joukkue

Rupeaahan täällä olemaan jo porukkaa. Hyvä.

Väsään joukkueen vaikka tänään, kunhan vain joukkueelle keksitään nimi.

NYT EHDOTUKSIA KEHIIN!
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-joukkue

Noniin, meittikin vois tulla mukaan pelailemaan.
GT:ni on Roncerno2.
Änäreitä tullu hakattua 2000:sta asti. NG:llä 07:sta asti.

Joten frendipyyntöi vuan tulemaan.
Pelailen laituria. Syöttelevä, sekä asiallinen.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-joukkue

Moro, gt: Eebester

Pelipaikkana oikea pakki (tai sentteri). Kaikki versiot kokeiltu NHL95 lähtien =)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-joukkue

avasin sitten tämän joukkue nimen ehdotuksen tässäpä olisi sitten meikeläisen eli TEAM COWBOYS ;)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-joukkue

Kiinnostusta löytyy. GT: Spitaaline. Pelipaikka: Kaikki käy paitsi maalivahti, mieluiten hyökkäys. Olisi hyvä jos saatas nopeeseen peliä alle.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-joukkue

HC Sumpille myös täältä kannatusta! Hyvä nimi. Jos ei porukalla mitään tätä vastaan ole, niin teen joukkueen huomenna tolla nimellä. Pääsee innokkaimmat jo sit huomenna pelailee.

Ite tosin en huomenna illasta pelailemaan kerkeä työkiireiden takia, mutta jos viikonloppuna sit.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-joukkue

Pahoittelut pikaisesta tuplapostauksesta, mutta kävin laittamassa HC Sumpin pystyyn äsken. Joten sinne vaan liittymään.
 
Ylös Bottom