Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 kevätturnaus 2011

Vastaus: NHL 11 kevätturnaus 2011

Ei saatu lepotilan kanssa pelejä tällä viikolla pelattua ja lepotilalle sopii seuraavan kerran vasta maanantaina 16. päivä pelata..

Liigassa ollaan kyllä pelattu vastakkain ja siellä pelit on päättyneet aika selkeästi mun eduksi (~10 maalin ero), että en tiedä onko lepotila niin paljoa tänä aikana kehittynyt että onnistuisi 3 kertaa pelin voittamaan :D

Lepotila itse oli sitä mieltä, että minä tästä parista suurimmalla todennäköisyydellä jatkoon menen, joten turnausta on ehkä turha venyttää vain tämän otteluparin takia. Mutta toki ensi viikolla koitetaan pelata jos peliaikaa taas venytetään.

Siellä on 2:lla muullakin parilla vielä pelaamatta. Eli laitan 1 viikon lisää peliaikaa.
 
Vastaus: NHL 11 kevätturnaus 2011

Ei oo vastustajalt mitää vastaust tullu ku kyselin et koska sopis pelata
 
Vastaus: NHL 11 kevätturnaus 2011

Vierailija viesteissä on kysymys matsin ajankohdasta.
Joo huomasin, mutta kun tällä sivulla käyn niin harvemmin kirjaudun sisään. Laitoin livessä viestiä ja frendipyynnön mut vastausta ei ole tullu vaikka on nähny mun viestit.
 
Vastaus: NHL 11 kevätturnaus 2011

Mulla lakkasi NHL toimimasta viikolla, joten jäi taas lepotilan kanssa pelaamatta. Alkuviikosta tulee peli korjauksesta, toivottavasti olisi vielä sinne asti mahdollista venyttää pelejä, kun ei muillakaan ihan valmiilta näytä..

EDIT: Tuleekin jo viikonlopun aikana peli korjauksesta, eli esim. maanantaiksi voitaisiin lepotilan kanssa pelit sopia kun tuntuu olevan kaveri viikonloput reissussa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 kevätturnaus 2011

3 viikkoa ollut aikaa pelata 3 kierros ja vain 1 pari 4:stä on sen pelannut. Joten turnaus oli tässä,kun ei näytä osallistujia kiinnostavan.

Seuraavan kerran vasta sitten NHL 12 parissa palataan.
 
Vastaus: NHL 11 kevätturnaus 2011

Joo eipä näyttänyt muita kiinnostavan vaikkakin ymmärrän että MM-kisat veivät suurimmat halut pelata. Kiitokset kuitenkin niille vatustajille jotka jaksoivat raahautua pelin äären ja matsit käytiin tiukoissa playoff-meiningeissä(nashville(oma)-vancouver X2). Itse olisin halunnut jatkaa NHL-playoffien merkeissä samaan aikaan, mutta eikai se auta kuin myydä änäri 11 ja laittaa LA Noire pyörimään sekä änäri 12 ennakko vetämään ahvenanmaalta. Syksyllä sitten uutta putkeen kuten sanonta kuuluu.
 
Ylös Bottom