Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hei. Olisiko joku kerennyt pelaamaan Be a prota maalivahtina. Itselläni kun löytyy suurin idoli tolppien välistä (San Josen) Nitty. Joten osaako kukaan sanoa kui paljon laukauksia tulee per ottelu kohti (noin.) Vai pittääkö pelailla taas sitten hyökkääjänä :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilisen illan pelailuissa huomasi hyvin, että tietokoneen pelaamilla joukkueilla on suuriakin eroja. Ekan matsin myllytin 13-2 lukemilla (en nyt millään muista ketä vastaa oli) ja vastustaja ei tahtonut millään päästä kiekolla yli. Toka ottelu Calgary vastaa meni kolmanteen erään tasaisissa merkeissä, mutta sitten ihan muutaman minuutin aikana sain kolme maalia ja ns. helppo voitto. Vikana illalla tuli pelattua Anaheimia vastaa ja tuossa pelissä Anaheim keräsi enemmän vetoja ja hallitsi peliä melkein kokoajan. Ottelun loputtua pystyin helpottuneena toteamaan, että pisteen sain siitä, vaikka sitä en olisi ansainnut.
09 versiossa näin isoja eroja joukkueiden välillä ei kyllä ollut.

(en ole pelannut nhl10:ä)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hei. Olisiko joku kerennyt pelaamaan Be a prota maalivahtina. Itselläni kun löytyy suurin idoli tolppien välistä (San Josen) Nitty. Joten osaako kukaan sanoa kui paljon laukauksia tulee per ottelu kohti (noin.) Vai pittääkö pelailla taas sitten hyökkääjänä :D

Jos pistät sliderit kuntoon, eli tekoälylle veto- ja syöttelypeliä isommaksi ja avustuksia syötönkatkoihin sun muihin, että saat myllyn pyörimään omassa päässä 7 minuutin erillä, niin saattaapi tulla joku 15-20 vetoa matsissa. Jos taas 4min erillä ja vakioslidereilla pelailet, niin semmonen 4-7 vetoa tulee matsia kohden. Todella tylsää touhua.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kenelläkään vastaavaa tai edes ratkaisua seuraavaan!?

HUT (Hockey Ultimate Team)
Koitan mennä yksittäiseen peliin, peli alkaa lataamaan löydettyä ihmispelaajan haastajan. Peli lataa siihen asti, että tulee se tolppa johon toisella puolella on toisen joukkueen logo ja toisella puolen toisen logo. Sitten, yhteys vastustajaan on katkennut, tai olet menettänyt yhteyden, jne..
Tämän jälkeen saan joukkueeni listalle tappion tuosta katkenneesta yhteydestä.

Mikä avuksi? Heitän pelin meinaan muuten ihan kohta parvekkeelta alas!! :mad:


Se joka saa tuon vian pysyvästi poistettua minulta, saa vaikka uuden Assasins Creed 3:sen BETA koodin!!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

niin semmonen 4-7 vetoa tulee matsia kohden. Todella tylsää touhua.

Noh noh, itse kokeilin muutaman pelin vakioslidereilla 5min erillä ja laukauksia tuli joka pelissä sentään +12. Siitäkin huolimatta, että oma joukkue hallitsi kaikkia pelejä ihan täysin. Hyvillä slidereilla mahdollisuudet ovat vaikka +30 torjunnan iltapuhteisiin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kenelläkään vastaavaa tai edes ratkaisua seuraavaan!?

HUT (Hockey Ultimate Team)
Koitan mennä yksittäiseen peliin, peli alkaa lataamaan löydettyä ihmispelaajan haastajan. Peli lataa siihen asti, että tulee se tolppa johon toisella puolella on toisen joukkueen logo ja toisella puolen toisen logo. Sitten, yhteys vastustajaan on katkennut, tai olet menettänyt yhteyden, jne..
Tämän jälkeen saan joukkueeni listalle tappion tuosta katkenneesta yhteydestä.

Mikä avuksi? Heitän pelin meinaan muuten ihan kohta parvekkeelta alas!! :mad:

Mul on toi sama enkä oo saanut toimimaan, kerro jos saat toimii.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mul on toi sama enkä oo saanut toimimaan, kerro jos saat toimii.

Hyvä, että ei vain minulla ole tuota! Pystyin mä alussa kaksi peliä pelaamaan! :/ toivottavasti vika löytyy! Jos löydät, jaa tietoa tänne minulle.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

onhan toi hut hieno pelimuoto. Mutta nyt alkaa hermo jo menemään kun 90 prosenttia peleistä vihu vetää johdon seinästä ja pelit katki, eikä voittoja ja ea puckseja tuu yhtään.
Eli pitää vaan tehdä yks maali ja pitää kiekkoo loppu pelin kun ei kantti vastustajilla kestä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Sitä se valitettavasti on aina 1vs1-matseissa, oli se pelimuoto mikä tahansa. Sen takia en itse edes ajatellut HUT:iin koskea, koska se on ns. näkemättä p*skaa ihan vain sen takia, että siinä ollaan vastustajan nettiyhteyden varassa. Kolme 1vs1-matsia olen pelannut, ja kun olen ollut sen 3-0 johdossa, alkaa vastustajan netti yllättäen lagaamaan ja peli nykimään, pitäydyn EASHL:ssä, ja kehotan muitakin pikkuhiljaa siirtymään sen pariin :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

^^Noin se valitettavasti kyllä menee, sen takia mä pelaan aina 1vs1 pelit tuttuja vastaan, jotka ei ota piuhaa pois...
Mutta kyllä tässä NHL sarjassa parasta onlinessä on Online Team playt... ei enää ole kyllä kerho, meinaa se on kustu, varmaankin tarkoituksella, koska EA haluaa, että kaikki pelaisi HUT:ia :(
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Jokohan se gigantti osais huomiseks toimittaa pelin postiluukkuun :rolleyes:

Mutta mites Tuossa 11:sta menee tuo sm-liiga? Onko mahdollista pelata enemmänkin kun yksi kausi vaan? Jos ei niin jää kyllä sen pelailu siihen :mad:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta kyllä tässä NHL sarjassa parasta onlinessä on Online Team playt... ei enää ole kyllä kerho, meinaa se on kustu, varmaankin tarkoituksella, koska EA haluaa, että kaikki pelaisi HUT:ia :(

Miten niin se on kustu? Ai kun ei voi enään pelata saman joukkueen useampi kokoonpano samaan aikaan..?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

onhan toi hut hieno pelimuoto. Mutta nyt alkaa hermo jo menemään kun 90 prosenttia peleistä vihu vetää johdon seinästä ja pelit katki, eikä voittoja ja ea puckseja tuu yhtään.
Eli pitää vaan tehdä yks maali ja pitää kiekkoo loppu pelin kun ei kantti vastustajilla kestä.

Itsellä takana 101 peliä tuota takana ja ei ainakaan normi HUT vs. matseis ole vihu quitannut kuin ehkä 5% kerroista vaikka keskimäärin olen tehnyt ottelua kohden 4.01 maalia ja päästänyt 1.50.

Turnauksis tosin on aika hankala saada vietyä kerralla läpi ilman että vastustaja quittaa pelin, koska tuossa nyt on vieläkin bugi ettei toinen etene seuraavalle rundille ja quitannut voi yrittää uudestaan. Silti huomasin ainakin ton platinum cupin pelaamisen kannattavammaksi sillä siitä saa huomattavasti enemmän puckseja kuin normi matseista ja vaikuttaa rankingiin yhtälailla. Kun saa luovutusvoiton nii saa enemmän pisteitä kuin tavallisesti voitosta ja vastaavasti luovuttanut menettää huomattavasti enemmän pisteitä kuin tappiosta.

Sitä se valitettavasti on aina 1vs1-matseissa, oli se pelimuoto mikä tahansa. Sen takia en itse edes ajatellut HUT:iin koskea, koska se on ns. näkemättä p*skaa ihan vain sen takia, että siinä ollaan vastustajan nettiyhteyden varassa. Kolme 1vs1-matsia olen pelannut, ja kun olen ollut sen 3-0 johdossa, alkaa vastustajan netti yllättäen lagaamaan ja peli nykimään, pitäydyn EASHL:ssä, ja kehotan muitakin pikkuhiljaa siirtymään sen pariin :)

Kyllä tässä huomattavasti vähemmän porukka lopettaa kesken pelin, mut totakin näkee että peli alkaa kas kummaa tökkii joskus aika paljon kun siirryn vaikka 2-0 johtoon, mutta onneks nhl 10 opetti mua pelaa jo lagista ja tahmasta peliä niin laitan vaan pari maalia lisää nii johan loppuu se yhteyden manipuloiminen toisessa päässä. Onneksi näitä tapauksia ei ole kuin ihan pari tullut vastaan ja niistäkään ei ole varmuutta kuin yhdestä että onko imutukset laitettu tarkoituksella päälle.

Kehoitan myös EASHL pelaajia siirtymään myös kokeilemaan HUT:ia mikäli alkaa loppua mielenkiinto pelistä. Kokeilemisen arvoinen pelimuoto jossa tekemistä ja mielenkiintoa riittää koko vuodeksi. Itsellä HUT menee edelle, mutta kaikkein paras on se kun vaihtelee näiden kahden pelimuodon välillä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten niin se on kustu? Ai kun ei voi enään pelata saman joukkueen useampi kokoonpano samaan aikaan..?

No onko se nyt kivaa, kun jätkiä on moneen koppiin, ja sitte ei voi pelata ku yks sakki kerrallaan, sitte ku ne tulee pois pelistä, ni kauhee sähläys, et kuka pelaa nyt ja kuka ei...
Sinustako toi on ihan tosi hyvä juttu :eek:
Eikö tosta kukaa oo valittanut EA:lle?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei ole mikään bugi vaan tuosta on juttua jo ollut ea:n foorumeilla ja kuulemma menee nyt niin että ensisijaisesti se jolla on parempi yhteys saa olla hosti eli kotijoukkue. Itse olen 98% kerroista kotijoukkue 10/1 kaapelinetillä jolla ping matala ja siltava yhteys.

Hyvä ominaisuus ja tämä on varmasti yksi syy siihen miksi pelit ovat sujuneet netissä huomattavasti sulavammin kuin viime vuoden versiossa jenkkei ja kanukkei vastaa.

Jos vastustaja lähtee heti alkuvalikossa ja tämän kanssa törmää uudestaan niin yleensä tällöin peli heittää minut away puolelle eli tämä mahdollistaa sen ettei jonku ole pakko olla kotijoukkue.

Kai modeemistasi on palomuuri pois päältä ja yhteys on siltava? Kuten nhl:n ohjekirjassakin pyydetään tekemään. Joissain tapauksissa jotkut wlan routerit aiheuttavat myös yhteyden heikentymistä.

Joo sama homma ollut 09 asti. Kaverilla kun kävin pelaamassa samalla boksilla niin kaikki matsit oli kotipelejä. Kotona olen aina vieraissa, jos kotipelipuolelle pääsen niin ei lähde pelittämään.. Onko kotipelit sitten helpompia vai ymmärsinkö väärin? Ja oiskohan jotain linkkiä missä kerrottais toi palomuurin pois päältä laittaminen ja siltavan yhteyden zekkaaminen? Itsellä saunalahden 10/1 yhteys ja wlan wippies modeemi piuhalla kiinni boxissa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten Custom-kontrolleja pääsee oikein muokkaamaan? Asetuksista kyllä customit löytyi, mutta mitenkään en päässyt nappeja vaihtamaan. Classiceilla tulee vieläkin pakkina pelailtua, mutta nyt ovat ruojat ottaneet mailannoston pois. Se olisi ihan mukava saada vaikka tutulle paikalleen R3:een.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Moro

Olenko puusilmä, vai miksi pelini ei muka löydä rosterpäivitystä? Kun menen download rosters-kohtaan (oma NHL-osiossa), ilmoittaa peli ettei ladattavia rostereita ole. Antti Niemi on veskarina Blackhawksissa jne. Tuleeko rosterpäivitykset näin viivellä (niin, onhan julkaisusta jo kuitenkn VIISI päivää...), muistaaksein viime vuonna oli samoin tein päivitys ladattavissa?
 
Ylös Bottom