Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Vapaat pelaajat

Uusi joukkue tekeillä EASHL:llään, tarvitaan pakkeja ja mokke! Pelattiin nhl 10:ssä jonkun verran 3-4hengen joukkueella, menestys ei tosin päätä huimannut kokonaisuutena, mut yksittäisissä otteluissa kaatui huippujengejäkin.. Tärkeintä ei ole voittaa kaikkee ja pelata liian tosissaan, vaan yrittää kehittyä ja pelata viihdyttävää ja rentoo kiekkoo, sitä kautta sit tulee menestystä, jos tullee!!:D Haussa siis muutama pakki ja ei tartte olla mikään kurko pelaa, kuhan on perus hommat hallussa, mut mokke sais tietty olla joku hasek tai vastaava!:D Hyökkääjä kalusto on jo suunnilleen koottu muutamista suht tutuista ja varmoista pelimiehistä.. :rolleyes:

Ja vaikka et olis pelannut EASHL aiemmin, mut olet kokenut nhl pelaaja niin, meidän mukana pääset helposti tähän koko nhl11 parhaaseen pelimuotoon sisään..

Jos kysyttävää tai haluut joukkueeseen, niin pistä privaa!
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

voisinhan minä voisin kyllä vasemmaksi pakiksi tulla, vaikka kauheesti ei mistään kerhopeleistä kokemusta, mutta muuten kyllä onlinessa 6 vs 6 pelejä tullut pelailtua. Konsolina mulla PS3 nick makke99
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Haluisin olla hyökkääjä, mut oon hyvä puolustamaan ja voisin puolustushommia kokeilla.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

E: Löyty jo joukkue. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Joo, mulle kelpaa ihan mikä vaan paikka, hyökkääjäänä enimmikseen tullut pelailtua, maalivahtinakin muutamia pelejä, torjuntaprosentti tais olla vajaa 90%
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

NHL:lläjä on ollut 2003 saakka jokainen ja kokemusta eashl 10 oli liki 150 peliä.
Mikki löytyy ja aikaakin on pelata. Pakin paikkaa pelailen. Hyökkäävä puolustaja siis.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Täällä hyvä joukkue pelaaja etsii jengiä, kokemusta on änäreistä ihan kiitettävästi ja 10 tuli pelailtua semmonen reilu 200 ottelua EASHL. Niin, ja hyökkääjä olen:cool:
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

voisin tullu hyökiksi jos tilaa viime kaudella pelasin murohokissa ja finnish ice breakerssissa.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Maalivahti etsii joukkuetta, mielellään suht koht iso porukkaisia pelejä. Kympissä hervoton viive esti molaroimisen mutta koitetaas tässä uudestaan. En ole täysin varma milloin pelin saan mutta kauaa ei julkaisusta kestä. Taidoistani en ole varma, kai lähellä keskivertoa olen. Saa vaikka haastaa kaveri matsiin testaamaan.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Uusi joukkue tekeillä EASHL:llään, tarvitaan pakkeja ja mokke! Pelattiin nhl 10:ssä jonkun verran 3-4hengen joukkueella, menestys ei tosin päätä huimannut kokonaisuutena, mut yksittäisissä otteluissa kaatui huippujengejäkin.. Tärkeintä ei ole voittaa kaikkee ja pelata liian tosissaan, vaan yrittää kehittyä ja pelata viihdyttävää ja rentoo kiekkoo, sitä kautta sit tulee menestystä, jos tullee!!:D Haussa siis muutama pakki ja ei tartte olla mikään kurko pelaa, kuhan on perus hommat hallussa, mut mokke sais tietty olla joku hasek tai vastaava!:D Hyökkääjä kalusto on jo suunnilleen koottu muutamista suht tutuista ja varmoista pelimiehistä.. :rolleyes:

Ja vaikka et olis pelannut EASHL aiemmin, mut olet kokenut nhl pelaaja niin, meidän mukana pääset helposti tähän koko nhl11 parhaaseen pelimuotoon sisään..

Jos kysyttävää tai haluut joukueeseen, niin pistä privaa!



Pelaajia edelleen hakusessa!!
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Meidänkin höntsäilyporukkaan pari naamaa mahtuisi. Mikään hirveä kynämies ei tarvitse olla, vakavuudesta puhumattakaan. Eli suhteellisen casual-joukkue kyseessä. Joskus tulee kaksi, joskus kuusi ja joskus ei yhtää peliä iltaan. NHL 10:ssä kerhollemme kertyi pelejä ~500 kappalesta. Pari pronssiakin taisi kilahtaa... Aamusta iltaan ei ole missään nimessä tarkoitus hinkata, kaikilta nykyisiltä jäseniltä löytyy enemmän tai vähemmän elämä. Paikoista ei niin tarkkoja olla. Sillä paikalla pelataan, mikä tuntuu toimivan... Pari kiekkoilijaa rosteriin vielä mahtuisi. Ja ettei yltiöpäisen kokoiseksi pääse joukkue paisumaan, niin tosiaan se pari-kolme jantteria (lue: tai tytsyä) riittää. Tarkoitus olisi siis päästä pelaamaan 6v6 & 5v5 pelejä. Alkoi sen verran nuo 2v2 pelit edellisessä vuosimallissa tökkimään. Lapset ja lapsenmieliset älköön vaivautuko, viimeinen tapauskohtaisesti. Halukkuuksia siis otetaan vastaan.

ps. jani"kato äiti, osaan veivin"petterit-12v voivat suosista jättää kiinnostuksensa esittämättä.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Meidänkin höntsäilyporukkaan pari naamaa mahtuisi. Mikään hirveä kynämies ei tarvitse olla, vakavuudesta puhumattakaan. Eli suhteellisen casual-joukkue kyseessä. Joskus tulee kaksi, joskus kuusi ja joskus ei yhtää peliä iltaan. NHL 10:ssä kerhollemme kertyi pelejä ~500 kappalesta. Pari pronssiakin taisi kilahtaa... Aamusta iltaan ei ole missään nimessä tarkoitus hinkata, kaikilta nykyisiltä jäseniltä löytyy enemmän tai vähemmän elämä. Paikoista ei niin tarkkoja olla. Sillä paikalla pelataan, mikä tuntuu toimivan... Pari kiekkoilijaa rosteriin vielä mahtuisi. Ja ettei yltiöpäisen kokoiseksi pääse joukkue paisumaan, niin tosiaan se pari-kolme jantteria (lue: tai tytsyä) riittää. Tarkoitus olisi siis päästä pelaamaan 6v6 & 5v5 pelejä. Alkoi sen verran nuo 2v2 pelit edellisessä vuosimallissa tökkimään. Lapset ja lapsenmieliset älköön vaivautuko, viimeinen tapauskohtaisesti. Halukkuuksia siis otetaan vastaan.

ps. jani"kato äiti, osaan veivin"petterit-12v voivat suosista jättää kiinnostuksensa esittämättä.

Jos tilaa vielä niin kiinnostusta löytyy.. yli 10 vuotta viihtynyt änäreiden parissa. Nhl10 joukkuepelejä kertyi joitain kymmeniä eikä pelipaikalla niin väliä. Hyökkääjänä vahvuudet. Ilmottakaa jos pelaajavahvistus hakusessa. Psn JTKllrs
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Tiimiä olisin vailla. NHL 10 EASHL olen pelannut vain 190 ottelua joissa pisteitä reilut 250. Mieluiten pelaan sentterinä, mutta myös puolustajana tarvittaessa laitahyökkääjänä pystyn pelaamaan.

Versus pelejä on tullu pelattua enemmänkin, joissa statsit ovat: 303-181-31.

Laittakaa viestiä jos jossakin tiimissä olisi tilaa.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Itekki olis joukkueen tarpeessa. PSN: nautaelain
Pistäkää viestiä (mieluiten plösöllä)
Pelaan kaikkia paikkoja hyvin (veskasta en tiiä mut...)
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Joukkue haussa.
Rutosti kokemusta pelin parissa itsellä pelannu mm. Olvi hokissa joskus muinoin :p
Olen aktiivinen, haen joukkuetta joka olisi myös aktiivinen ja pelaisi edes vähän tosissaan.

Ei mulla muuta. Kthxbye. PSN: Zeible
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Tässä nyt oon huomannu että on porukkaa vailla kerhoa joten aattelin jos on halukkaita voisi perustaa uuden kerhon??
 
Ylös Bottom