Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä

11

Member
Tänne NHL 12 KonsoliFIN -liigan Divisioonan keskustelut

Yleistä turinaa, treidi-ehdotuksia, peli-aikojen sopimista & jälkipelit ja otteluraportit.

Oma ketju jottei mene sekaisin liigan kanssa :) Yleisesti liigaa koskevat kysymykset edelleen viralliseen ketjuun!

Ilmoittautuminen divariin 2. kaudelle on nyt loppu. Apulais-GM:n tehtäviä divisioonassa hoitaa NParvi (GT: NParvi) ja hänelle voi suunnata divaria koskevat kysymykset!

Pelaajat:
1. mouze
2. lepotila
3. Jantura
4.trsctr
5. m00se79
6. r4m0s
7. apinanraivo
8. juh-a
9. Palikka50
10. kasibitti
11. Koikkeli
12. NParvi GM
13. Hansulinho
14. Jontigga
15. CptNeksu
16. apixx11
17. Scum
18. Draktyl
19. laakkonen33
20. Sagelus
21. IikQ

Aikataulu, säännöt* yms. löytyvät virallisesta ketjusta.

*Poikkeuksena että divarissa on yksinkertainen sarja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Noniin treidiehdotuksia Detroitille vaan tulemaan. Kaikki muut paitsi Datsyuk on kaupan.
Pelejä ehdin alkaa pelailemaan tiistaina, aamukymmenestä iltaseittemään välillä voin pelata niin monta matsia kun vastustajaa löytyy :D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Onko pelaajia linjoilla? Vois ottaa matsia vielä tänään.. GT apixx11
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

kieltäkää ny jumalauta toi vancouver ... ***** ei mitää järkee pelata vastaa ku mulle menee kaikki omii ja en saa vastustajille maalii mitenkää viime pelin hävisin 2-1 mul 25 vetoo jA sama toine peli -.-
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Noniin peliä! Jengiä kyllä online mutta kukaan ei joini matsiin :(
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Liityn tänään mukaan, ni sit vaan peliä.. :) gt: jonski82
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

kieltäkää ny jumalauta toi vancouver ... ***** ei mitää järkee pelata vastaa ku mulle menee kaikki omii ja en saa vastustajille maalii mitenkää viime pelin hävisin 2-1 mul 25 vetoo jA sama toine peli -.-

Ei aloiteta tätä nyt heti alkuun. Minulle on ainakin ihan sama minkä joukkueen kukakin on ottanut, jos häviää niin siitä voi olla varma ettei se johtunut toisen joukkueesta vaan omasta pelaamisesta. Tappioista oppii, valittamalla ei. Ajattele posiitiivisesti.

Tänään voisi pelata avausmatsin, linjoilla tästä hetkestä eteenpäin->
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Jee 1-0 voitto QURE187:n Chicagosta melkosen väännön jälkeen. Voittosarake jo avattu, en ookkaan ehkä niin heittopussi mitä kuvittelin :D. Vaikka kaikki statsit meni tossa matsissa aika tasan tai ehkä jopa mun puolellekki, niin ei tuo tulos ehkä kerro koko totuutta. Vaarallisia maalipaikkoja oli huomattavasti vähemmän mulla ja aika tuurilla uppos tuo ainokainenkin kun Stuartin lämäri kimpos Modanon rintakehästä maaliin :D Mutta kaikki lasketaan. Tiukka oli vääntö jo olis voinu kummin päin tahansa kääntyä. Varsinki viimesillä minuuteilla oli kyllä Chicagon painostus jotain ihan käsittämätöntä, kunnes tilanne meinas helpottua muutama sekunti ennen loppua kun Franzenin purku meinas mennä tyhjiin, mutta meni kuitenkin ohi ja pitkäksi. Vähän pelotti se viimenen aloitus sitten, mutta onneksi aloitukset meni matsissa aika suurella prosentilla mulle ja niin meni viimenenkin.

Lidström kaupan, mielellään aika yks yhteen -vaihtoa sais tarjota. En tykkää Lidaksesta niin ihan sen takia :D Kaikista muistakin saa ihan vapaasti heittää ehdotuksia, jos rupeat miettimään että lähetätkö vai et niin lähetät. Ainoastaan Datsyukin asema on betonoitu ja Zetterbergistä saa myöskin tarjota aika paljon.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

juu invikää muakin vaan jos halutte peliä :) , kylse tappio johtu mun mokesta, ja sen hyvästä mulla 30 laukausta sillä joku 10 ja voitti 4-1 ku mun mokke imutti jotai maatapitki menevii ranteit...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

kieltäkää ny jumalauta toi vancouver ... ***** ei mitää järkee pelata vastaa ku mulle menee kaikki omii ja en saa vastustajille maalii mitenkää viime pelin hävisin 2-1 mul 25 vetoo jA sama toine peli -.-

Voitin kuitenkin laukaukset molemmíssa matseissa, lisäksi minun laukauksista oli suurin osa onetimereitä läheltä. Eka matsissa Thomas piti sinut pelissä mukana, toisessa pelissä ku ei enää veska ottanutkaan kaikkea kiinni niin 2. erässä 4-1 maalin jälkeen QUIT.

Voidaan kyllä ottaa toisinkinpäin matsia, mulla BOS ja sulla VAN, eiköhän se lopputulos olis ihan sama.

PS. Olen niin ***** kyllästyny noihin quittaajiin online versus playssä ja ajattelin, että tällasessa liigassa sitä ei tarvis kattoa --> toisessa pelissä kaveri quittaa. Nice.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

juu invikää muakin vaan jos halutte peliä :) , kylse tappio johtu mun mokesta, ja sen hyvästä mulla 30 laukausta sillä joku 10 ja voitti 4-1 ku mun mokke imutti jotai maatapitki menevii ranteit...

No huhhuh... Ei tainu yhtään ihan helppoa mennä.. onetimereitä 2 ja yks kun syötit mokellas mulle lapaan ja yks ihan maalin edestä yläkulmaan. Pidetään se kitinäki totuuspohjalla. Eikä muuten tod. ollu 30 laukausta. eka erän jälk. johdin laukauksissa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Se fiilis kun kiekko menee Modanon kädestä maaliin ja peli päättyy 1-0.....
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

2. erässä 4-1 maalin jälkeen QUIT.

PS. Olen niin ***** kyllästyny noihin quittaajiin online versus playssä ja ajattelin, että tällasessa liigassa sitä ei tarvis kattoa --> toisessa pelissä kaveri quittaa. Nice.

Eikös säännöissä sanottu, että quittaajat saavat heti kenkää?


Kohta taas itse linjoilla jatkamassa pelejä. Qurea vastaan tiukat pelit, jotka kääntyivät aina lopussa kuitenkin minulle. Kiitoksia.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Eikös säännöissä sanottu, että quittaajat saavat heti kenkää?


Kohta taas itse linjoilla jatkamassa pelejä. Qurea vastaan tiukat pelit, jotka kääntyivät aina lopussa kuitenkin minulle. Kiitoksia.

Joo hyvät matsit oli!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Joo kyllä aika selvästi tuolla "päätopikissa" kerrottiin mitä tapahtuu jos jengi quittailee..

No ite pääsen toivon mukaan huomenna pelaamaan heti kun Live kopsahtaa postiluukusta, et sitte ei muuta ku peliä.

Onkos kuinka monta pelaajaa jo kirjautunut div ykköseen?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Se fiilis kun kiekko menee Modanon kädestä maaliin ja peli päättyy 1-0.....
Ja kun kaiken hyvän lisäks sun paikoilla olis voinu mättää vaikka 5 maalia, mutta kävi vaan huono munkki aina tai Howard sitten veti sellasia ihmepelastuksia realistisuuden rajamailla :D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

ReAcTiiiiOn (GT: Tempzee) on ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen joka joudutaan quittaamisen takia poistamaan liigasta. Poistan hänet divarista kunhan pääsen seuraavan kerran Liveen. Älkää pelatko siis enää pelejä hänen kanssaan koska ne nollautuvat heti!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Hyvältä maistu pelit pitkästä aikaa. Tosin tilillä ei taida olla, kuin 2 peliä San josea vastaan, kun toiset kaks pelasin Bostonia vastaan. No eniveis 1 tappio ja 1 voitto (jatkoajalla kylläkin) tilillä. Vaihtodiilejä saa Philadelphiaankin lähettää. Kaikki oikeestaan HYVÄN tarjouksen tullessa vaihdetaan.. No ei ehkä Briere.. tai no :D Boston yrittikin tuossa jo Jagria hamuta vaihdossa Bostonin Peverley -> NO DEAL.

Huomenna oon varmaan taas linjoilla klo 16-19 niinku varmaan muutenkin arkisin. Viikonloppuisin satunnaisesti. Hyvää turneeta kaikille!
 
Ylös Bottom