Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Minkälaisia neuvoja antaisitte puolustuspelaamiselle AI:ta vastaan pelattaessa?
Koko ajan tekoäly luo painetta mun päätyyn ja iskee rumat lukemat taululle:(.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Olen tässä enimmäkseen simuloinut GM:ää ja pleijareissa joukkueeltani loukkaantu joka pelissä yksi pelaaja, joka on kaikenlisäksi poikkeuksetta pakki. Tälläkin hetkellä kokoonpanossa vain yksi NHL tason pakki ja muut chl junnuja tai hyökkääjiä. Lääkintätiimikin on yhtä pykälää vaille valmis. Game 7 pelasin ja vastustajalla momentum alusta asti ja sen Datsjukin pitää tehdä joka pelissä 4 maalia ettei pahoita mieltään. Pitäkää ea pelimme!
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Multa päätti jostain helevetin syystä sitten hävitä nää nykyiset oikeat rosterit änäristä? Eli esim. Gaborik ei ole enää Columbuksessa, eikä Jagr Bostonissa, jne...eli mitäköhän mun pitäs tehdä, että saan ne nykyiset oikeat kokoonpanot takaisin?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Multa päätti jostain helevetin syystä sitten hävitä nää nykyiset oikeat rosterit änäristä? Eli esim. Gaborik ei ole enää Columbuksessa, eikä Jagr Bostonissa, jne...eli mitäköhän mun pitäs tehdä, että saan ne nykyiset oikeat kokoonpanot takaisin?

Ainakin itella lataa viimeisimmät kokoonpanot, kun menee vaikka esimerkiksi etsimään sparripeliä. Eli toisin sanoen varmaan meet vaan jonnekki online peliin, niin se lataa ne viimisimmät kokoonpanot.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Ainakin itella lataa viimeisimmät kokoonpanot, kun menee vaikka esimerkiksi etsimään sparripeliä. Eli toisin sanoen varmaan meet vaan jonnekki online peliin, niin se lataa ne viimisimmät kokoonpanot.

Kokeilin heti ekana, mutta eipä mikään itella tai itellä ladannut yhtään mitään viimeisimpiä kokoonpanoja. Kokeilin myös ladata kokoonpanot itse sieltä Oma NHL mestasta, mutta ei auttanut.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

On tää hauska peli...alotin tossa NHL-kauden Los Angeles Kingsillä ja supertähellä tietty. On nyt jonkun verran tullut kautta pelattua ja oon huomannu, että ainut tapa hävitä on boteille se, että hallitset peliä aivan 100-0. Joko voitat pelin selvemmin, esim. 5-1, 5-0 tai sitten voitat tiukan pelin jälkeen tyyliin 1-0, 2-1. Oon aina ihmetelly miten tiukat pelit tuppaa kääntymään botteja vastaan meikäläiselle, niin todella usein oon voittomaalin tehny vikan erän vikalla minuutilla. Kai siinä alkaa se joku EA tasoitus ja botit alkaa peruutella ja odotella jatkoaikaa, en tiedä. Jos et pelin lopussa saa ratkaisua tehtyä, niin saan sen sitten melko varmasti jatkoajalla. Botit on aina aika hädissään 5min jatkoilla jostain syystä ja kun kentällä on tilaa enemmän niin on helpompi pyörittää. Todella, todella harvoin olen joutunut pilkkuihin botteja vastaan. Ehkä kolme (?) kertaa tämän änärin aikana.

Niin, ja sitten tuon häviäminen, oon hävinnyt tossa kauden aikana kolme kertaa ja kaikilla kerroilla on vedot ollut mulle tyyliin 30-5 ja hallinta tyyliin 90-10, mutta botit on vienyt joko 1-0 tai 2-1. Ei siinä vaan voi minkään, jos mokke päättää ottaa kaiken kiinni. Välillä on meinannut jo nousta kädet ilmaan ennen kutia kun on tyhjä häkki eessä, mutta jollain saatanan kikalla sinne ehättää aina se veskarin mailan kärki tai joku ihmeen taikaseinä tai pleksi.

Yksi mikä risoo niin nuo selästä taklaamiset. Mitä helvettiä...botit istuisi varmaan koko ajan jäähyllä jos nuo kaikki vihellettäisiin pois, pistää välillä kettumaan, kun niistä on joskus seurannut jopa maali boteille...perkeleen paskiaiset. Ja toinen juttu vielä nuo oman maalinedustan irtokiekot. Hyvä, että ehdit edes sen moken patjasta kimmonneen irtokiekon siinä oman maalin edessä haltuun saada, niin johan on botti sut leiponut jään pintaan ja kiekko botille = tuloksena maali...no okei, ei aina sentään, mutta joskus.

Loppuun vielä tällänen video, kun nuo taklaukset on niin hauskoja ja varsinkin Stoll todella kevyttä kamaa: Hit | EA SPORTS :p
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Loppuun vielä tällänen video, kun nuo taklaukset on niin hauskoja ja varsinkin Stoll todella kevyttä kamaa: Hit | EA SPORTS :p
Tässä multakin pari:
BIG HIT | EA SPORTS Tää oli hauska, ekaa kertaa sain taklattuu vihun laidan yli ilman sitä höhlää animaatiota :D
REALISTIC | EA SPORTS Tässä taas ei niin realistista meininkiä, HUT matsi eli perus sliderit...

E:Joo se oliki botti joka mut tossa ekassa taklas laidan yli :D
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Terve!Minulla on sellainen ongelma NHL 13 pelin kanssa PS3:lla että peli on alkanut "jumimaan"jokaisessa pelimuodossa eli peli katkeaa omia aikojaan eikä mistään napista tapahdu mitään.Lisäksi selostus häviää kesken pelin.Onko mitään tehtävissä vai heitänkö pelillä sitä kuuluisaa vesilintua?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Playoffit tosiaan ovat erillisessä välilehdessä, ja kyseinen pelaaja ei tosin tuona kautena edes pelannut playoffeja. Labrien oikeat tilastot tuolta kaudelta ovat (61) 5+2=7 -13 85min. Joku ihmeen virhe siis vain sattunut noiden pelissä olevien tilastojen osalta.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Moro! Sattusko kukaan tietää saisko mistään ladattua SM-liigan kokoonpanopäivityspakettia?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Playoffit tosiaan ovat erillisessä välilehdessä, ja kyseinen pelaaja ei tosin tuona kautena edes pelannut playoffeja. Labrien oikeat tilastot tuolta kaudelta ovat (61) 5+2=7 -13 85min. Joku ihmeen virhe siis vain sattunut noiden pelissä olevien tilastojen osalta.

Juu,ilmeisesti tässä on siis kahden kauden tilastot lyöty yhteen tjnsp. (?)...en ole katsonut Labin aikaisempaa kautta tai laskenut yhteen,mutta aika häröltä näyttää silti.Minulle tämä kertoo vain kuinka hätäseen on tilastotkin pelaajille tehty.:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Terve!Minulla on sellainen ongelma NHL 13 pelin kanssa PS3:lla että peli on alkanut "jumimaan"jokaisessa pelimuodossa eli peli katkeaa omia aikojaan eikä mistään napista tapahdu mitään.Lisäksi selostus häviää kesken pelin.Onko mitään tehtävissä vai heitänkö pelillä sitä kuuluisaa vesilintua?

Aivan sama vika täälläkin! Tullut tässä parin viikon sisällä kyseinen ongelma. Pari kertaa pitäny ps3 sulkea virtanapista mutta yleensä riittää ps-napin kautta pelin lopettaminen. Mietin ps3 viimesiä vetelevän mutta muut pelit kyllä toimii...
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Aivan sama vika täälläkin! Tullut tässä parin viikon sisällä kyseinen ongelma. Pari kertaa pitäny ps3 sulkea virtanapista mutta yleensä riittää ps-napin kautta pelin lopettaminen. Mietin ps3 viimesiä vetelevän mutta muut pelit kyllä toimii...

Oletteko päivittänyt ps3 järjestelmän viimeaikoina..sieltä vissiin tuli ulos virheellinen päivitys ja joillakin ei toimi koko laite/tietyt pelit sen takia tai jotain vastaavaa...voi olla tämäkin syynä,itselläni toimii kaikki pelit,mutta en ole päivittänyt mitään vähään aikaan...
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Oletteko päivittänyt ps3 järjestelmän viimeaikoina..sieltä vissiin tuli ulos virheellinen päivitys ja joillakin ei toimi koko laite/tietyt pelit sen takia tai jotain vastaavaa...
Se buginen v4.45-firmware aiheutti vain sen, ettei koko konsoli käynnistynyt sitä alun "vellova spagetti" -animaatiota pidemmälle. Näiden änäriongelmien kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
 
Ylös Bottom