Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]


Täyttä asiaa koko viesti!

Itseäkin huolettaa nuo kaikki asiat varsinkin nuo kikat, miten George Parros pystyy heittämään pelin ''vaikeimman'' kikan joka kerta menettämättä kiekkoa? FIFA:sta tuttu tähti systeemi tähänkin, eli yksinkertaisuudessaan huonot pelaajat eivät vaan pysty tekemään monimutkaisia kikkoja ja mitä enemmän tähtiä sitä enemmän kikkoja arsenaalista löytyy.

Kai se täytyy vaan elää sen kanssa mitä sieltä tulee ulos, niinhän sitä tähänkin asti ollaan selvitty :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kai se täytyy vaan elää sen kanssa mitä sieltä tulee ulos, niinhän sitä tähänkin asti ollaan selvitty :D

Mikäs fifa se oli missä pysty vaikeimmalla tasolla pyörimään suoraan alotuksesta 360 pyörimisellä maalin eteen tekemään nyytin. Tällänen muistukuva meikäläisellä on, onneksi noista ajoista ollaan pikkusen menty etiöpäin.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Miksei mailapeliä siirretä kokonaan oikealle tatille, niin että luistellessa voi sohia sinne tänne. Taklaus vaikka olkanapille, tai jonkunnäkönen integrointi vasempaan, luistelutattiin.

Tuota olen toivonut niin pitkään kun näitä änäreitä on nykykonsoleille tehty. Jos oikea tatti ohjaa mailaa kiekollisena, niin millä logiikalla se on kiekottomana taklaus??!!?

Oma wishlist on sama kuin aina ennenkin:
1) Aidommat maalivahdit
- NHL13:n pelaaminen on itselläni ollut tosi vähäistä joten en varmaksi sano että maalivahdit ovat edelleen samanlaisia reaktiotorjujia kuin aikaisemminkin. Mutta oletan näin ja toivon että saisivat lisää inhimillsiä piirteitä. Jos veska ylipelaa tilanteen, niin sitten hän on kusessa. Vähemmän onnistuneita desperation saveja kiitos.

2) Paremmat kiekkofysiikat
- Paranee vuosi vuodelta, mutta on edelleen heikompi kuin 2k-sarjassa viitisen vuotta sitten, joten tyytyväinen ei voi olla.

3) Aidommat laukaukset
- Edelleen kilisee iso osa laukauksista tolpasta maaliin tai ulos. Ois kiva tehdä epätarkemmillakin vedoilla maaleja niinkuin oikeissakin NHL-peleissä. Ei ne sielläkään aina mene samasta kiekonkokoisesta reiästä ylänurkkaan.

4) AI jota vastaan jaksaa pelata
- Momentum kokonaan pois pelistä. Eiköhän se ole ainoastaan ohjainta pitelevän pelaajan päänsisäinen asia. Jos itseäni ei tutisuta ottelun lopussa, niin miksi virtuaalikiekkoilijoidenkaan pitää puristaa mailaa täysillä ja kontata kiekkoa omaan reppuun.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Totta kai uusin änäri aina pitää ostaa, mutta tottahan se on, että ei kannata odottaa tältä liikoja. Vasta seuraavan konsolisukupolven ensimmäistä änäriä voi hehkuttaa ihan kunnolla, kuten todettu. Mitä itse peliin tulee, niin toivottavasti korjaavat kaikki bugit/lagit ym. ja keskittyvät korjaamaan mahd. paljon pelillisiä asioita, ja siihen sitten parit kirsikat päälle. Onhan näitä pikkutoiveita todella paljon...MM-Kisat, All-Star Skills Competition, Olympialaiset, neljä tuomaria, BaP:in aloittaminen vaikka SM-Liigasta tai jostain muusta Euro-Liigasta, aidot maajoukkuepaidat. Tiedän kyllä, että esim. maajoukkuepaitoihin tarvitsee sen lisenssin ja näin, mutta aina saa haaveilla. :) Toivotaan, että edes osa näistä nähdään joskus. Kaikki toisi sitä realistisuutta lisää, mutta, mutta. Hoitakaa EA ensin tämä peli kuntoon, sitten ne kirsikat!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Miksei mailapeliä siirretä kokonaan oikealle tatille, niin että luistellessa voi sohia sinne tänne. Taklaus vaikka olkanapille, tai jonkunnäkönen integrointi vasempaan, luistelutattiin.


Parin vuoden ajan on voinut vaihtaa kontrollit niin, että oikea tatti pokettaa ja taklaukset on puskuri+tatti-komennon takana. Poke toimii tosin samalla lailla kuin puskuristakin, mutta tuntuu silti luontevammalta kuin puskuriversio.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Siis missä tässä pelissä on koukkaaminen?? Se mikä on viime päivinä ärsyttänyt eniten, on AI:n selkätaklaukset. Pääset yksin läpi, niin yhtäkkiä selästä tulee puujalkapakki tuhatta ja sataa perässä ja lyö pelaajan selästä kenttään, eikä koskaan jäähyä? Lisäksi toivoisin, että varsinkin ylivoimalla ei olisi ihan niin helppoa purkaa kiekkoa pois omalta alueelta. Tai lähinnä sitä, että kaikki riparit kimpoilee vastustajalle, ellei pakille syöttö ole mennyt aivan minne sattuu :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Ja itse ainakin nimenomaan toivoisin kaikkia maajoukkuepelejä, enkä pelkästään miesten mm kisoja.. Se toisi niin paljon elävyyttä samantoistoiseen kauteen. Saattaa olla vain turha toivo pariin vuoteen.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tuo, että NHL alkaa käyttämään FIFAn fysiikkamoottoria on erittäin positiivinen juttu. Tuohon EA käytti oikeasti paljon resurssejaan FIFAn kohdalla, koska siellä on suurempi määrä pelaajia. Toivottavasti saavat sen toimimaan änärissä ja voivat jatkossa tehdä fysiikkamoottoriin "huomaamattomia" muutoksia ettei niillä tarvitse joka vuosi hehkuttaa trailereissa.

Joku tuolla mainitsikin, että kuka tahansa pelaajista pystyy tekemään kaikkia mahdollisia kikkoja. Pitäisi tulla tähänkin FIFAsta tuttu systeemi, että oikeasti taitavilla pelaajilla on käytössään suurempi harhautusarsenaali ja sitten esim. kädettömillä puolustajilla ei olisi oikeastaan mitään näistä liikkeistä.

Innolla odotellaan minkälainen teos sieltä tulee tänä vuonna ulos.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Moni ei tajua mielestäni mistä jää paitsi jos ei pääse nauttimaan kerhopelaamisesta :) Nykyään tulee näppylöitä, jos kentällä kirmaa yksikin botti pilaamassa pelinautinnon :D Ja jos ei skulaa yhteydet, niin ymmärän toki, että ei silloin kerho nappaa.

Ideahan on siinä että noissa kerhopeleissä pelataan vain sitä lätkää,missä stanley cup? entäpä muut pystit? kehittyykö siinä ukot kuten be a pro:ssa? semmonen realistinen irl. kiekko puuttuu siitä.Pelillisesti se voi ollakin ja varmaan onkin myös hyvää lätkää...
Jos saisi pelata ihan tätä be a pro:ta mitä nytkin mutta pelaajat olisivat ihmispelaajia eikä botteja...oltaisiin nin lähellä simulaatiomaista lätkää ja realistista sellasta..tämä uusi gm connected piti olla tätä mutta arvasihan senkin ettei se toimi kuten pitää (itsellä ei yhtään peliä kun heittää pihalle jo valikoissa :/)


Änärit kehittyvät koko ajan,tämä 13 on ehdottomasti parempi kuin aikaisemmat.
Mielestäni nuo tappelut ei saisi pilata sillä että tappelet siten että näet koko ukkosi,ei siellä kentällä pelaajat katsele mistään näytöltä omia nyrkiniskuja...
Tämä nykyinen naamakuvakulma on realistinen,mutta vaatisi jotain korjauksia...pelaajat on kuin robotteja :D Pehmeyttä ja repimistä lisää,lisäksi tappelut pitäisi päättää lähes 70% tasapeliin,ei ne NHL:ssä toisiaan tyrmää joka hemmetin kerta...

10 minuutin henk. koht. rangaistukset puuttuu,tämä on suorastaan anteeksiantamaton moka pelin tekijöiltä!

Sama juttu be a pro:ssa pitäisi kamera saada siihen pelaajan taakse,vaikka sitten kypärän päälle ja sitä kauta vaikeuttaa pelaamista,joo...tämä ei ole simulaatio eikä sitä tule olemaan NHL14,mut oma toiveeni on että offline-modeista tehtäisiin mahdollisimman realistisia.Online-peleistä mahdollisimman toimivia,sehän sen peli-ilon luo kun kaikki toimii kuten pelaaja haluaa (paitsi että joka pelin haluaa voittaa :D)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

...tämä uusi gm connected piti olla tätä mutta arvasihan senkin ettei se toimi kuten pitää (itsellä ei yhtään peliä kun heittää pihalle jo valikoissa :/)

Kyllä pelimuoto toimii ihan hyvin, me pelataan toisen kauden runkosarjan loppua tällä hetkellä, 30 ihmispelaajalla, ja kukaan ei ole lopettanut pelimuodon bugaamisen takia.

EASHL:ssä on kevyttä rpg-elementtiä: pelaajan kehitys alusta 350 peliin asti jolloin viimeisen "kehityskortin" saa auki, eri pelaajatyypit ja seurattavanakin on kuitenkin statit pelaajille ja ranking joukkueelle. Vaikka tylsähköä onkin niin ei ne elementit täysin puutu.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kyllä pelimuoto toimii ihan hyvin, me pelataan toisen kauden runkosarjan loppua tällä hetkellä, 30 ihmispelaajalla, ja kukaan ei ole lopettanut pelimuodon bugaamisen takia.

EASHL:ssä on kevyttä rpg-elementtiä: pelaajan kehitys alusta 350 peliin asti jolloin viimeisen "kehityskortin" saa auki, eri pelaajatyypit ja seurattavanakin on kuitenkin statit pelaajille ja ranking joukkueelle. Vaikka tylsähköä onkin niin ei ne elementit täysin puutu.

Mulla ei suostu tuo gm toimimaan millään,olen saanut pelattua yhden pelin ilman ongelmia ja olen yrittänyt useampaan otteeseen...no jospa sitten NHL14 toimisi paremmin.Tosin tämähän on ensimmäinen änäri jossa kyseinen pelimuoto on mukana,muistaisin että tuo HUT ei myöskään heti ollut sitä mitä piti...Nykyään se on ihan ok pelimuoto myös.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Mulla ei suostu tuo gm toimimaan millään,olen saanut pelattua yhden pelin ilman ongelmia ja olen yrittänyt useampaan otteeseen...no jospa sitten NHL14 toimisi paremmin.Tosin tämähän on ensimmäinen änäri jossa kyseinen pelimuoto on mukana,muistaisin että tuo HUT ei myöskään heti ollut sitä mitä piti...Nykyään se on ihan ok pelimuoto myös.
Sun pitää vaan rämpätä sitä gm connected nappulaa mikäli tulee se ilmotus että gm connected servut ei ois käytössä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kuten milesizdead sanoi, jonkin sortin U20-systeemi olisi kelpo uutuus änäreihin. Yksi syy myös sen toteuttamiselle olisi juuri se, että alle 20-vuotiaiden kisat ovat Pohjois-Amerikassa odotettu tapahtuma ja niitä todellakin arvostetaan moninkertaisesti miesten kisoja enemmän. Etenkin viime vuosina on nähty mm. Kanadan pelaajien tulevan MM-kisoihin lähinnä tarkoituksena kiertää kisakaupungin yökerhot läpi.

Mutta MM-kisojen luominen ei varmaan olisi EA:lta hirveän raskas homma, eli ei siinä sinänsä mitään.

E: Miksei tuo FIFAn Seasons-muoto tule myös tavallisiin versus-peleihin? FIFAssa se oli tavallista vs.-pelien konseptia houkuttavampi pelimuoto, joten miksei vastaava toimisi NHL-sarjassakin?

Toivotaan muuten, että FIFAsta tulevan fysiikkamoottorin myötä voidaan sanoa hyvästit tällaisille tilanteille. Video on NHL 12:sta, mutta näitä sattuu yhtä lailla 13:ssakin.

http://www.easports.com/media/play/video/100477851
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

EASPORTS GameChangers | | nhl 14

Löysimpäs tuollaisen linkin, missä annetaan ideoita tulevaan änäriin ja niitä voi näköjään myös äänestää. Tiedä sitten millaista painoarvoa tuo on kehitystiimille. Tuolta on silmään pistänyt muutama hyväkin idea.

Tulevan änärin BaPissa olisi hienoa myös olla jollain tavalla enemmän mukana noissa sopimuksilla. Esimerkiksi, miksi kaikki änärit pakottavat kirjoittamaan sen sopimuksen? Jos samalle konsolille voisi tehdä ns co-op Be a Pron niin se olisi mielestäni myös tosi hauskaa, eikä pelkästään siis samalle konsolille, vaan ihan netin kauttakin. Kaverin kanssa varmasti olisi tosi hauskaa!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kunhan tekevät EASHL:ästä reilumman. Suurin osa eliiteistä varsinkin yrittää vain ja ainoastaan niitä tun glitchimaaleja. Oma joukkue luottaa tiimipelaamiseen ja hyvään taktiikkaan, joten kyllä se vähän kyrpii kun joku glitchari-yksinsuorittaja-jonneposse tulee ja pieksee meidät jo ekassa erässä.

Väillä tosin tulee niitä oikeastikin hyviä, ei glitchaavia joukkueita. Niille on kiva hävitäkin, jos kerta ovat parempia.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Se vain tuli mieleen. Että eikö tästä pelistä saataisi jo pois tuo laitaan liimautuminen. Ei siinä. Se on ihan ok että hitaasta vauhdista. Eli lähes paikoiltaan pystyy sitoo laitaa jne. Mutta miten v****sa joku pikku hinneri pystyy täydestä vauhdista liimautuu siihe laitaa? Joka vielä muka aiheuttaa sen että kyseistä ukkoo ei voi enää taklata. Täytyishän sen nyt voida ajella loppuun asti. Vaikka siitä saisikin varmasti jäähyn. Mutta ku ei. Ei vaa oo järkee.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Se vain tuli mieleen. Että eikö tästä pelistä saataisi jo pois tuo laitaan liimautuminen. Ei siinä. Se on ihan ok että hitaasta vauhdista. Eli lähes paikoiltaan pystyy sitoo laitaa jne. Mutta miten v****sa joku pikku hinneri pystyy täydestä vauhdista liimautuu siihe laitaa? Joka vielä muka aiheuttaa sen että kyseistä ukkoo ei voi enää taklata. Täytyishän sen nyt voida ajella loppuun asti. Vaikka siitä saisikin varmasti jäähyn. Mutta ku ei. Ei vaa oo järkee.
Nimenomaan. Taklaamisesta puheen ollen olisi suotavaa, että 14:ssa pienetkin jätkät pysyisivät joskus pystyssä. Esimerkkinä Brian Gionta ja Brendan Gallagher.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom