Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Mene muokkaa pelaaajaa ja sieltä "tappeleeko: ei ikinä". Itse olen päinvastoin,yrittänyt tapella ja vain kerran olen siinä onnistunut kauden aikana sellaisessa tilanteessa kun vastustaja on käynyt kimppuun :D

Sitä kimpppuun käymistä ei saa pois millään,siellä joku aina tappelee kun jysähtää kunnolla.Itse olen joukkueessani sen verran suosittu pelaaja että siellä on rysy heti pystyssä kun joku kaataa meikäläisen :D
Itse olen Colorado Avalanchen kovanaama, ja tappelu kokonaisuuteni on 86, voimakkuus 85 ja yritän aina haastaa tappeluun kun joku ajaa maalille kovaa tai taklaa joukkueeni tähtipelaajia. Se ei onnistu melkein koskaan. Hauskaa tässä on se, että alotin ensin Live The Lifen Tarkka Laukojana ja olin pieni vikkelä maalintekijä, kokoajan sain tapella kun taklasin jonkun, nyt taas kun olen 1,91cm, 91kg iso,kalju tappelija niin en saa melkein koskaan tapeltua.. :D vähän outoa
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

NHL13:ssa pysty mailalla huitaisemaan kiekkoa. Oli erittäin hyödyllinen esim mentäessä irtokiekkoon joka on laidassa. En oo onnistunu tässä pelissä ainakaan huitaisemaan samalla tavalla kun edellisessä. Ei tule ainakaan samasta napista enkä ole löytänyt toistakaan, mistä moinen tapahtuisi. Voiko olla niin surkea tilanne että tähän peliin on poistettu huitominen? Vituttaa mennä sinne laitaan vastustajan kanssa lähes samanaikaisesti ja ottaa turha taklaus vastaan ehtimättä syöttää/siirtää kiekkoa sivuun, koska kyseinen (huitaisu) toimenpide ei ole pelissä.

Vastustajan maalilla oleva musta aukko on myös jonkun diplomiinsinöörin keksintö. Kiekottomana kun luistelet siitä niin ihmeellisellä imulla imaiseen pelaajasi nahistelemaan vastustajan kanssa. Kyllä taas voi raivostuttaa yks peli.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Huitaisu tapahtuu pitämällä R1 pohjassa ja oikealla tatilla valitset suunnan.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Huitaisu tapahtuu pitämällä R1 pohjassa ja oikealla tatilla valitset suunnan.

Ja klassisilla komennoilla kun tökit mailalla ensin 3-4 kertaa se sattaa ehkä oikeasti huitasta kiekkoa vahingossa :D Mailan nostoa ei kannata kokeila,se on paremminkin "jäähylle"-nappi näillä vanhoilla komennoilla,meinasin että se korjattaisi,mutta se korjattiinkin liian hyväksi jäähyilynapiksi.Kiitos vaan EA :mad:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Ja klassisilla komennoilla kun tökit mailalla ensin 3-4 kertaa se sattaa ehkä oikeasti huitasta kiekkoa vahingossa :D Mailan nostoa ei kannata kokeila,se on paremminkin "jäähylle"-nappi näillä vanhoilla komennoilla,meinasin että se korjattaisi,mutta se korjattiinkin liian hyväksi jäähyilynapiksi.Kiitos vaan EA :mad:

Pelaaks joku tätä peliä vielä klassisilla :D? Kyl mailan nosto on tässä pelissä huomattavasti parempi ku nhl 13 !
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom